Op bwin, net toen het 0-40 stondquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:18 schreef DeeBee het volgende:
Dat nog steeds niemand 'per ongeluk' die flesjes van Nadal omschopt bij elke wissel...
Maar Nadal was 1.71 en Djokovic 2.2. Denk je dat dat meteen omdraait na één break?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uh, ik denk dat Djoko dan favoriet is.
Heeft iemand ooit gedaan. Wel op een punt dat het niet meer boeide. Nadal kon er wel om lachen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:18 schreef DeeBee het volgende:
Dat nog steeds niemand 'per ongeluk' die flesjes van Nadal omschopt bij elke wissel...
Matosevic inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit gedaan. Wel op een punt dat het niet meer boeide. Nadal kon er wel om lachen.
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar Nadal was 1.71 en Djokovic 2.2. Denk je dat dat meteen omdraait na één break?
Valt mij ook tegen.quote:
quote:
Oké. Dat gaat wel alle kanten opschieten dan waarschijnlijk.quote:
Eén winner van Djokovic en één van Nadal.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef Rosario het volgende:
Misschien stom om nu te zeggen, maar het niveau is tot nog toe wel laag zeg.
Precies, de rest UEs. Nu weer.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eén winner van Djokovic en één van Nadal.
Overigens werkte het wel. Hij verloor toen in de finale van Djoko.quote:
Dan had het toch een stuk eerder in het toernooi moeten gebeuren. Had Lajovic toch nog wat tegen Nadal gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Overigens werkte het wel. Hij verloor toen in de finale van Djoko.
Misschien moet Djoko het dus toch maar eens proberen.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Precies, de rest UEs. Nu weer.
Misschien beiden een beetje nerveus?
Wat dan?quote:
De snelheid, de kracht, de spin, het urenlang volhouden met die arm. Is toch mooi man, laat gaan.quote:
Maar het is wel een godsgruwelijk lelijke slag...quote:Op zondag 8 juni 2014 15:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De snelheid, de kracht, de spin, het urenlang volhouden met die arm. Is toch mooi man, laat gaan.
Aardig tempo in de wedstrijd voorlopig!
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:30 schreef TheGeneral het volgende:
'Oe hij voelde dat hij daar een kans had!' .
Dank je Marcella.
Dat ligt inderdaad al een stukje hoger.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:33 schreef opgebaarde het volgende:
UE's volgens de site van RG respectievelijke 2 en 3.
Nu begrijp ik ineens hoe Nadal in een epische halve finale maar 14 UE's kan slaan
Kansloos dat ze dat doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:33 schreef opgebaarde het volgende:
UE's volgens de site van RG respectievelijke 2 en 3.
[...]
Nadal had in de allereerst game al minimaal twee UE's en RG zegt 2 in totaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad al een stukje hoger.
Vind het altidj zo goed als mensen zo'n vertrouwen hebben in hun idool. Dat heb ik nou nooit; ben altijd bang dat ze verliezen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:35 schreef jojomen4 het volgende:
Ziet er goed uit voor Rafa. Is altijd een slow starter.
Straks gaat ie in de 5de versnelling.![]()
![]()
1ste set. 6-3.
Je vorspelling komt niet helemaal uit.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:56 schreef Thezeurminator het volgende:
Nadal is weer goed volgepompt met steroids. Dat die dat dropshot nog haalde
Games?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die laatste 2 sets verdienen absoluut niet de schoonheidsprijs, maar /care.
?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die laatste 2 sets verdienen absoluut niet de schoonheidsprijs
yesquote:Op zondag 8 juni 2014 16:00 schreef stefan92 het volgende:
De eerste keer toch dat Djokovic de eerste set wint van Nadal op RG?
Dat kan hij al anderhalf jaar nauwelijks.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:00 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic kan nauwelijks eenvoudig uitserveren![]()
Alweer?quote:
quote:
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een dropshotopslag?
Dan zouden we een bekend beeld zien.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
Zag Nadal kijken of Djoko het net zou raken
zijn flesjes staan verkeerd denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb niet het idee dat Nadal in de wedstrijd zit. Zijn dit zenuwen?
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zijn flesjes staan verkeerd denk ik
Waarom is dat zo moeilijk? Deed hij het tegen Murray niet continu?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef suus21 het volgende:
Nadal moet veel vaker op hdt lichaam serveren, maar dat is enorm moeilijk.
Djokovic kan toch ook opzij stappen? De bal gaat via de grond, niet in een rechte lijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Expres op de man serveren en dan sorry zeggen
omdat de kans groot is dat je juist in de slagzone speelt.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom is dat zo moeilijk? Deed hij het tegen Murray niet continu?
Oké, bedankt.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:15 schreef suus21 het volgende:
[..]
omdat de kans groot is dat je juist in de slagzone speelt.
wat is daar nou verkeerd aan...quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Klopt ik snap niet waarom rafa z'n excuses aanbied gewoon slim gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom is dat zo moeilijk? Deed hij het tegen Murray niet continu?
[..]
Djokovic kan toch ook opzij stappen? De bal gaat via de grond, niet in een rechte lijn.
Omdat het zelden gebeurt dat je iemands lichaams raakt als je op het lichaam serveert. Het is bedoeld om de ontvanger klem te zetten, niet om hem te raken.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Klopt ik snap niet waarom rafa z'n excuses aanbied gewoon slim gedaan.
Maar toch denk ik dat dat tegen djoko het beste is dan heeft ie ook minder hoeken te maken.quote:
Dat lukt ook maar een paar keer, dat gaat hij ook door hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:17 schreef suus21 het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat dat tegen djoko het beste is dan heeft ie ook minder hoeken te maken.
Die sorry is echt onzin, djokovic werd gedold. Wat een top service en niet eens hardquote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Bedankt voor deze opbeurende woorden.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic 35-0 in finales als hij de 1e set wint en 8-0 tegen Nadal.
Goede jinxquote:Op zondag 8 juni 2014 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic 35-0 in finales als hij de 1e set wint en 8-0 tegen Nadal.
De "sorry" was inderdaad niet nodig, maar het kan toch geen kwaad? Gewoon beleefdheidje, niks mis mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die sorry is echt onzin, djokovic werd gedold. Wat een top service en niet eens hard
Het is een Grand Slamfinale, dan hoef je niet lief te zijn voor elkaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De "sorry" was inderdaad niet nodig, maar het kan toch geen kwaad? Gewoon beleefdheidje, niks mis mee.
daarmee wordt aangetoond dat nadal wel sportief is, iets wat velen niet vinden..quote:Op zondag 8 juni 2014 16:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De "sorry" was inderdaad niet nodig, maar het kan toch geen kwaad? Gewoon beleefdheidje, niks mis mee.
Lief.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is een Grand Slamfinale, dan hoef je niet lief te zijn voor elkaar.
Grappig dat één zo'n sorry alles bepalend isquote:Op zondag 8 juni 2014 16:26 schreef suus21 het volgende:
[..]
daarmee wordt aangetoond dat nadal wel sportief is, iets wat velen niet vinden..
Twee keer daarvoor leek 'ie ook al uit imo.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:28 schreef suus21 het volgende:
Wat een pech heeft ie zeg, djoko weer geluk op een groot moment.
Ja, jammer, de hele baan lag open. Belangrijk om hem scherp te slaan maar zo scherp hoefde nou ook weer niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal traint volgens mij ook gewoon op het slaan van ballen óp de lijn.
Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar ik zie Djoko nou nooit echt extra veel geluk hebben hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:28 schreef suus21 het volgende:
Wat een pech heeft ie zeg, djoko weer geluk op een groot moment.
Ik wed alvast dat die bal niet in de NOS-samenvatting komt.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, jammer, de hele baan lag open. Belangrijk om hem scherp te slaan maar zo scherp hoefde nou ook weer niet.
Nja, het past niet bij een onsportieve speler om iets sportiefs te doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grappig dat één zo'n sorry alles bepalend is
Jan Roelfs, is that you?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:29 schreef suus21 het volgende:
Nadal moet elke bal in de baan als winner proberen weg te slaan.
In een ideale wereld zou Nadal zo spelen. Helaas doet hij het tegenovergestelde.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:29 schreef suus21 het volgende:
Nadal moet elke bal in de baan als winner proberen weg te slaan.
ik zie het bijna altijd in grote wedstrijden.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar ik zie Djoko nou nooit echt extra veel geluk hebben hoor.
In de ideale wereld heeft Nadal een dopingschorsing.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou Nadal zo spelen. Helaas doet hij het tegenovergestelde.
Oke, ik zie het in die wedstrijden eigenlijk nooit.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:31 schreef suus21 het volgende:
[..]
ik zie het bijna altijd in grote wedstrijden.
Idd.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In de ideale wereld heeft Nadal een dopingschorsing.
Perfect aan het counteren jaquote:Op zondag 8 juni 2014 16:32 schreef grrrrg het volgende:
Nadal is juist heel erg aan het ingraven, veel hoge ballen en slices, dan zit hij te wachten op een wat kortere bal van Djokovic en dan gaat hij eroverheen.
Ik had wel de indruk dat Djokovic wat zenuwachtig was die laatste game.
omdat je niet objectief bent waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke, ik zie het in die wedstrijden eigenlijk nooit.
Dat doen ze allebei.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:34 schreef grrrrg het volgende:
Oeh, dat was zwak van Nadal zeg. Hij toont zich wel kwetsbaar.
Dus er zijn geen onsportieve spelers want iedereen heeft wel eens de hand opgestoken of rekening gehouden met de tegenstander...quote:Op zondag 8 juni 2014 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, het past niet bij een onsportieve speler om iets sportiefs te doen.
Ik ook. Ik kan me wel in ze verplaatsenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Hopeloos dit zeg. Ze zijn allebei continu nerveus lijkt het wel.
Die return was vrij hard hè op die matige tweede service.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:35 schreef grrrrg het volgende:
Opvallend dat Nadal zo'n forehand uitslaat op die return van Djokovic.
Hij is kennelijk enorm gespannen. Iets anders kan ik er niet van maken. Ik heb hem nog nooit zoveel van die frameballen zien slaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:35 schreef grrrrg het volgende:
Opvallend dat Nadal zo'n forehand uitslaat op die return van Djokovic.
Die zijn er vast wel. Lendl en Connors heb ik volgens mij nooit iets sportiefs zien doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus er zijn geen onsportieve spelers want iedereen heeft wel eens de hand opgestoken of rekening gehouden met de tegenstander...
Je bent al te laatquote:
Ik ook ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan me wel in ze verplaatsen
Djoko ook slecht qua servequote:Op zondag 8 juni 2014 16:37 schreef Gruisman het volgende:
Serveert Nadal de hele wedstrijd al zo matig?
De return was hard, maar normaal moet Nadal zoiets echt wel kunnen hebben. Toch ook nerveus, blijkbaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die return was vrij hard hè op die matige tweede service.
Nadal gelooft kennelijk dat hij het beste resultaat zal halen met hoge returns die hij ver achter de baseline zit te plukken.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:39 schreef suus21 het volgende:
Waarom gaat niemand voor die tweede service, van beiden ziet het er zwak uit.
Ik ook. Weer zo'n slechte backhand van Nadal.quote:
Inderdaad. Van die zachte balletjes.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:41 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel of Nole die ballen soms maar met de helft van z'n kracht raakt ofzo
Kan me niet voorstellen dat zij allebei nog nooit een hand hebben opgestoken. Knipoogpiquote:Op zondag 8 juni 2014 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel. Lendl en Connors heb ik volgens mij nooit iets sportiefs zien doen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat zij allebei nog nooit een hand hebben opgestoken. Knipoogpi
[...]
Vorig jaar was erg wisselvallig toch? De ene set Nole goed en de andere set Rafa, behalve eind vijfde setquote:Op zondag 8 juni 2014 16:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Beetje gare pot overall vergeleken met vorig jaar
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk niet met veel plezier naar deze wedstrijd.
Ik herinner me veel mooie ralleys. Die zijn tot nu toe schaarsquote:Op zondag 8 juni 2014 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vorig jaar was erg wisselvallig toch? De ene set Nole goed en de andere set Rafa, behalve eind vijfde set
Ja, dat mag je zeker en ik ben het met je eens.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:45 schreef Szura het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de vrouwenfinale relatief gezien beter vond?
Relatief was mijn hardlooprondje ook van hoger niveau.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:45 schreef Szura het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de vrouwenfinale relatief gezien beter vond?
ik ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat mag je zeker en ik ben het met je eens.
Ja, wel jammer, want het maakt het tennis er slechter op, ook al hoeven we niet te klagen over spanning.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:46 schreef grrrrg het volgende:
Er komt nog wel een moment waarop 1 van de 2 minder zenuwen zal krijgen.
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:50 schreef grrrrg het volgende:
Goed idee, zo nu en dan service-volley, Nadal staat zover achter de baseline te retourneren.
Hopelijk wordt het 7-0 voor Djokovic in de tiebreakquote:
Ja, dit soort dingen is normaal geen probleem voor topspelers als Nadal. Pas als ze zenuwachtig zijn, worden dat soort ballen moeilijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
Dat was nou weer eens een goede, zekere forehand. 6-5* Nadal.
Als Nadal de volgende drie sets wint, vind ik het prima.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het 7-0 voor Djokovic in de tiebreak
Ik ook niet. Kan wel huilen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:56 schreef Norrage het volgende:
Nou belangrijke game dit. Ik zie Rafa hier wel breaken...en anders megaspannende tiebreakik houd het niet meer....
Ja, precies.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, dit soort dingen is normaal geen probleem voor topspelers als Nadal. Pas als ze zenuwachtig zijn, worden dat soort ballen moeilijk.
En?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:00 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, deze wedstrijd duurt nu dus minimaal nog 2 uur
Weet niet waar je kijkt hoor, 1.68 Nadal.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:00 schreef Federer-fan het volgende:
Vreemd dat Djokovic nog de favoriet is op Betfair.
Zie jij fysieke problemen (ontstaan) bij Djokovic?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:00 schreef TheGeneral het volgende:
Dit gaat Nadal dus winnen. Fysiek trekt hij deze pot er gewoon uit nu.
Dat is jammerquote:
Op Betfair. Nu pas aangepast. Zelfs na de setwinst van Nadal was Djokovic nog favoriet.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet niet waar je kijkt hoor, 1.68 Nadal.
De agressieve vreugde nadat hij zojuist de set won?quote:
Niet fysiek, puur tactisch. Nadal graaft zich in en Djokovic moet alle punten maken zo'n beetje. Dat is erg moeilijk vol te houden.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:00 schreef TheGeneral het volgende:
Dit gaat Nadal dus winnen. Fysiek trekt hij deze pot er gewoon uit nu.
Betfair is gewoon live hoor, af en toe moet je zelf even vernieuwen om echt de laatste te hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op Betfair. Nu pas aangepast. Zelfs na de setwinst van Nadal was Djokovic nog favoriet.
Daarom.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:02 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom al dat gehaat op Nadal, Vettel en Froome op fok?
Verziek(t)en allemaal de spanning van de sport.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:02 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom al dat gehaat op Nadal, Vettel en Froome op fok?
Inderdaad, fysiek is dat moeilijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:02 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Niet fysiek, puur tactisch. Nadal graaft zich in en Djokovic moet alle punten maken zo'n beetje. Dat is erg moeilijk vol te houden.
Dus eigenlijk te goed voor de sport?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verziek(t)en allemaal de spanning van de sport.
Had je iets anders verwacht?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef DeeBee het volgende:
Alle pijntjes en problemen bij Rafa weer magisch verdwenen.
Het stomme is dát ik de pagina ook vernieuwde. Maar goed, nu klopt het.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Betfair is gewoon live hoor, af en toe moet je zelf even vernieuwen om echt de laatste te hebben.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dus eigenlijk te goed voor de sport?
Waar heb je het over?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:04 schreef DeeBee het volgende:
Alle pijntjes en problemen bij Rafa weer magisch verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |