Dus er zijn geen onsportieve spelers want iedereen heeft wel eens de hand opgestoken of rekening gehouden met de tegenstander...quote:Op zondag 8 juni 2014 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, het past niet bij een onsportieve speler om iets sportiefs te doen.
Ik ook. Ik kan me wel in ze verplaatsenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Hopeloos dit zeg. Ze zijn allebei continu nerveus lijkt het wel.
Die return was vrij hard hè op die matige tweede service.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:35 schreef grrrrg het volgende:
Opvallend dat Nadal zo'n forehand uitslaat op die return van Djokovic.
Hij is kennelijk enorm gespannen. Iets anders kan ik er niet van maken. Ik heb hem nog nooit zoveel van die frameballen zien slaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:35 schreef grrrrg het volgende:
Opvallend dat Nadal zo'n forehand uitslaat op die return van Djokovic.
Die zijn er vast wel. Lendl en Connors heb ik volgens mij nooit iets sportiefs zien doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus er zijn geen onsportieve spelers want iedereen heeft wel eens de hand opgestoken of rekening gehouden met de tegenstander...
Je bent al te laatquote:
Ik ook ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan me wel in ze verplaatsen
Djoko ook slecht qua servequote:Op zondag 8 juni 2014 16:37 schreef Gruisman het volgende:
Serveert Nadal de hele wedstrijd al zo matig?
De return was hard, maar normaal moet Nadal zoiets echt wel kunnen hebben. Toch ook nerveus, blijkbaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die return was vrij hard hè op die matige tweede service.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |