Dat kan hij al anderhalf jaar nauwelijks.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:00 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic kan nauwelijks eenvoudig uitserveren![]()
Alweer?quote:
quote:
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een dropshotopslag?
Dan zouden we een bekend beeld zien.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
Zag Nadal kijken of Djoko het net zou raken
zijn flesjes staan verkeerd denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb niet het idee dat Nadal in de wedstrijd zit. Zijn dit zenuwen?
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zijn flesjes staan verkeerd denk ik
Waarom is dat zo moeilijk? Deed hij het tegen Murray niet continu?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef suus21 het volgende:
Nadal moet veel vaker op hdt lichaam serveren, maar dat is enorm moeilijk.
Djokovic kan toch ook opzij stappen? De bal gaat via de grond, niet in een rechte lijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Expres op de man serveren en dan sorry zeggen
omdat de kans groot is dat je juist in de slagzone speelt.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom is dat zo moeilijk? Deed hij het tegen Murray niet continu?
Oké, bedankt.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:15 schreef suus21 het volgende:
[..]
omdat de kans groot is dat je juist in de slagzone speelt.
wat is daar nou verkeerd aan...quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Klopt ik snap niet waarom rafa z'n excuses aanbied gewoon slim gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom is dat zo moeilijk? Deed hij het tegen Murray niet continu?
[..]
Djokovic kan toch ook opzij stappen? De bal gaat via de grond, niet in een rechte lijn.
Omdat het zelden gebeurt dat je iemands lichaams raakt als je op het lichaam serveert. Het is bedoeld om de ontvanger klem te zetten, niet om hem te raken.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Klopt ik snap niet waarom rafa z'n excuses aanbied gewoon slim gedaan.
Maar toch denk ik dat dat tegen djoko het beste is dan heeft ie ook minder hoeken te maken.quote:
Dat lukt ook maar een paar keer, dat gaat hij ook door hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:17 schreef suus21 het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat dat tegen djoko het beste is dan heeft ie ook minder hoeken te maken.
Die sorry is echt onzin, djokovic werd gedold. Wat een top service en niet eens hardquote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Bedankt voor deze opbeurende woorden.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic 35-0 in finales als hij de 1e set wint en 8-0 tegen Nadal.
Goede jinxquote:Op zondag 8 juni 2014 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic 35-0 in finales als hij de 1e set wint en 8-0 tegen Nadal.
De "sorry" was inderdaad niet nodig, maar het kan toch geen kwaad? Gewoon beleefdheidje, niks mis mee.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die sorry is echt onzin, djokovic werd gedold. Wat een top service en niet eens hard
Het is een Grand Slamfinale, dan hoef je niet lief te zijn voor elkaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De "sorry" was inderdaad niet nodig, maar het kan toch geen kwaad? Gewoon beleefdheidje, niks mis mee.
daarmee wordt aangetoond dat nadal wel sportief is, iets wat velen niet vinden..quote:Op zondag 8 juni 2014 16:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De "sorry" was inderdaad niet nodig, maar het kan toch geen kwaad? Gewoon beleefdheidje, niks mis mee.
Lief.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is een Grand Slamfinale, dan hoef je niet lief te zijn voor elkaar.
Grappig dat één zo'n sorry alles bepalend isquote:Op zondag 8 juni 2014 16:26 schreef suus21 het volgende:
[..]
daarmee wordt aangetoond dat nadal wel sportief is, iets wat velen niet vinden..
Twee keer daarvoor leek 'ie ook al uit imo.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:28 schreef suus21 het volgende:
Wat een pech heeft ie zeg, djoko weer geluk op een groot moment.
Ja, jammer, de hele baan lag open. Belangrijk om hem scherp te slaan maar zo scherp hoefde nou ook weer niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal traint volgens mij ook gewoon op het slaan van ballen óp de lijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |