Dat kan hij al anderhalf jaar nauwelijks.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:00 schreef Anonymousz het volgende:
Djokovic kan nauwelijks eenvoudig uitserveren![]()
Alweer?quote:
quote:
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een dropshotopslag?
Dan zouden we een bekend beeld zien.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:09 schreef TheGeneral het volgende:
Zag Nadal kijken of Djoko het net zou raken
zijn flesjes staan verkeerd denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb niet het idee dat Nadal in de wedstrijd zit. Zijn dit zenuwen?
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zijn flesjes staan verkeerd denk ik
Waarom is dat zo moeilijk? Deed hij het tegen Murray niet continu?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef suus21 het volgende:
Nadal moet veel vaker op hdt lichaam serveren, maar dat is enorm moeilijk.
Djokovic kan toch ook opzij stappen? De bal gaat via de grond, niet in een rechte lijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Expres op de man serveren en dan sorry zeggen
omdat de kans groot is dat je juist in de slagzone speelt.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom is dat zo moeilijk? Deed hij het tegen Murray niet continu?
Oké, bedankt.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:15 schreef suus21 het volgende:
[..]
omdat de kans groot is dat je juist in de slagzone speelt.
wat is daar nou verkeerd aan...quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Thezeurminator het volgende:
Expres op de man serveren en dan sorry zeggen
Klopt ik snap niet waarom rafa z'n excuses aanbied gewoon slim gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom is dat zo moeilijk? Deed hij het tegen Murray niet continu?
[..]
Djokovic kan toch ook opzij stappen? De bal gaat via de grond, niet in een rechte lijn.
Omdat het zelden gebeurt dat je iemands lichaams raakt als je op het lichaam serveert. Het is bedoeld om de ontvanger klem te zetten, niet om hem te raken.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Klopt ik snap niet waarom rafa z'n excuses aanbied gewoon slim gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |