Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar ik zie Djoko nou nooit echt extra veel geluk hebben hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:28 schreef suus21 het volgende:
Wat een pech heeft ie zeg, djoko weer geluk op een groot moment.
Ik wed alvast dat die bal niet in de NOS-samenvatting komt.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, jammer, de hele baan lag open. Belangrijk om hem scherp te slaan maar zo scherp hoefde nou ook weer niet.
Nja, het past niet bij een onsportieve speler om iets sportiefs te doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grappig dat één zo'n sorry alles bepalend is
Jan Roelfs, is that you?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:29 schreef suus21 het volgende:
Nadal moet elke bal in de baan als winner proberen weg te slaan.
In een ideale wereld zou Nadal zo spelen. Helaas doet hij het tegenovergestelde.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:29 schreef suus21 het volgende:
Nadal moet elke bal in de baan als winner proberen weg te slaan.
ik zie het bijna altijd in grote wedstrijden.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar ik zie Djoko nou nooit echt extra veel geluk hebben hoor.
In de ideale wereld heeft Nadal een dopingschorsing.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou Nadal zo spelen. Helaas doet hij het tegenovergestelde.
Oke, ik zie het in die wedstrijden eigenlijk nooit.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:31 schreef suus21 het volgende:
[..]
ik zie het bijna altijd in grote wedstrijden.
Idd.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In de ideale wereld heeft Nadal een dopingschorsing.
Perfect aan het counteren jaquote:Op zondag 8 juni 2014 16:32 schreef grrrrg het volgende:
Nadal is juist heel erg aan het ingraven, veel hoge ballen en slices, dan zit hij te wachten op een wat kortere bal van Djokovic en dan gaat hij eroverheen.
Ik had wel de indruk dat Djokovic wat zenuwachtig was die laatste game.
omdat je niet objectief bent waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke, ik zie het in die wedstrijden eigenlijk nooit.
Dat doen ze allebei.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:34 schreef grrrrg het volgende:
Oeh, dat was zwak van Nadal zeg. Hij toont zich wel kwetsbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |