Nadal gelooft kennelijk dat hij het beste resultaat zal halen met hoge returns die hij ver achter de baseline zit te plukken.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:39 schreef suus21 het volgende:
Waarom gaat niemand voor die tweede service, van beiden ziet het er zwak uit.
Ik ook. Weer zo'n slechte backhand van Nadal.quote:
Inderdaad. Van die zachte balletjes.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:41 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel of Nole die ballen soms maar met de helft van z'n kracht raakt ofzo
Kan me niet voorstellen dat zij allebei nog nooit een hand hebben opgestoken. Knipoogpiquote:Op zondag 8 juni 2014 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel. Lendl en Connors heb ik volgens mij nooit iets sportiefs zien doen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat zij allebei nog nooit een hand hebben opgestoken. Knipoogpi
[...]
Vorig jaar was erg wisselvallig toch? De ene set Nole goed en de andere set Rafa, behalve eind vijfde setquote:Op zondag 8 juni 2014 16:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Beetje gare pot overall vergeleken met vorig jaar
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk niet met veel plezier naar deze wedstrijd.
Ik herinner me veel mooie ralleys. Die zijn tot nu toe schaarsquote:Op zondag 8 juni 2014 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vorig jaar was erg wisselvallig toch? De ene set Nole goed en de andere set Rafa, behalve eind vijfde set
Ja, dat mag je zeker en ik ben het met je eens.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:45 schreef Szura het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de vrouwenfinale relatief gezien beter vond?
Relatief was mijn hardlooprondje ook van hoger niveau.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:45 schreef Szura het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de vrouwenfinale relatief gezien beter vond?
ik ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat mag je zeker en ik ben het met je eens.
Ja, wel jammer, want het maakt het tennis er slechter op, ook al hoeven we niet te klagen over spanning.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:46 schreef grrrrg het volgende:
Er komt nog wel een moment waarop 1 van de 2 minder zenuwen zal krijgen.
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:50 schreef grrrrg het volgende:
Goed idee, zo nu en dan service-volley, Nadal staat zover achter de baseline te retourneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |