quote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bij Grielen wel, normaal noem ik hem "Prinses Fifi!"
Gelukkig nooit gehad. Die baard doet wonderen. Waarom heb ik dat niet eerder ontdekt?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja. Zelfs toen ik boodschappen deed met mijn moeder (fles witte wijn mee) moest die kuthoer mijn ID hebben. Dat was zeg maar nog met die 21 grens.
Ik heb in NL nog nooit mn id moeten laten zien. Kom ik in de VS, ook nergens. Totdat ik in California bij een of ander boerengat bij het tankstation bier haal om met mexicanen te gaan zuipen. Moest ik mijn id laten zien. Ik dat roze pasje tevoorschijn toveren. Die wijven keken ernaar alsof ze water zagen branden. Ik mn paspoort halen. Na enig moeilijk gedoe en uitleg over onze notering van een geboortedatum dd/mm/yy en het tonen van mn visa mocht ik eindelijk de pilsjes meekrijgenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn zusje van (toen) 18 is een kop groter dan ik (wie niet eigenlijk) en ik was toen 24. Ik moest mijn ID laten zien, zij niet. Zó vermoeiend
Was het maar een kut, dan had je er nog wat aan.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:19 schreef Grielen het volgende:
Edit: Vergeten te zeggen dat ik mijn rijbewijs als id gebruik
Edit: mobiel FOK!ken is kut.
nee.. was het maar "een" kut.. dan pas had je er wat aanquote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.
Ik ben 12 wat is een kut en wat kun je er mee. Haha ik moet nog leren fietsen ben jij zo'n ouwe?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee.. was het maar "een" kut.. dan pas had je er wat aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Geen roest.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha ik moet nog leren fietsen ben jij zo'n ouwe?
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben 12 wat is een kut en wat kun je er mee. Haha ik moet nog leren fietsen ben jij zo'n ouwe?Ik ben enorm oud. *stopt rimpels weg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 8 juni 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Is jullie WA ook kapoet? Blijft maar op verbinden staan.
Ik was al bang dat ik iets verkeerds had gezegdquote:Op zondag 8 juni 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Test het even, ik heb mijn nr in een DM gestuurdquote:
Had je ook, mijn app met een scheldkanonnade komt nu niet aan.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik iets verkeerds had gezegd
Ik krijg niet eens het 1e vinkje
*test*quote:Op zondag 8 juni 2014 21:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
Test het even, ik heb mijn nr in een DM gestuurd
Sowieso verwijderen die oen. Ik ruik de onzekerheid gemengd met een fikse vleug wanhoop vanaf hier.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff best een leuke kerel gematched vandaag maar als ik een half uur niet reageer gaat ie steeds een riedeltje afdraaien over 'jammer dat je zo druk bent, ik zal je niet lastig vallen, misschien tot ooit blabla'
Moet ik aan mijn mobiel vast zitten of zo?
En hij zegt hihi dus ik moet hem wel verwijderen vrees ik
Is dat het? Ik dacht juist dat ik geblocked was omdat ik me pal daarvoor nogal direct uitliet in een gesprek.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Vertelquote:Op zondag 8 juni 2014 21:56 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb succes met mijn nieuwe bio! Ook direct aanspraak.
Ja ik vind hem logischquote:Op zondag 8 juni 2014 21:56 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb succes met mijn nieuwe bio! Ook direct aanspraak.
Hij/zij zal misschien nu denken "Wat een gore hufter, eerst mij finaal de grond in stampen en daarna blokken"quote:Op zondag 8 juni 2014 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat het? Ik dacht juist dat ik geblocked was omdat ik me pal daarvoor nogal direct uitliet in een gesprek.
Mijn enige goede foto is met een knol. Bio is nu iets id trant van 'Nee, ik ben geen paardenmeisje.'quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn enige goede foto is met een knol. Bio is nu iets id trant van 'Nee, ik ben geen paardenmeisje.'
Zou goed kunnen, ik reageerde nogal als een olifant in de porseleinkast op een of andere onzinbewering van haar. Had even geen zin in nuance en subtiliteit.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij/zij zal misschien nu denken "Wat een gore hufter, eerst mij finaal de grond in stampen en daarna blokken"
Stiekem kickt ze daarop, ze komt terug. Let maar op.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik reageerde nogal als een olifant in de porseleinkast op een of andere onzinbewering van haar. Had even geen zin in nuance en subtiliteit.
Ik ben verder gegaan aan de wodka inmiddels, Cue_tje.quote:
Weet ik. Doen ze altijd.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Stiekem kickt ze daarop, ze komt terug. Let maar op.
Goed bezigquote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben verder gegaan aan de wodka inmiddels, Cue_tje.
quote:
Lekker dit,quote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef UnicornFarts het volgende:
Of zal het door het weer komen dat ik denk dat alles knap is.
He, je steelt mijn tekst terwijl ik onder de douche stond! Tssquote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was het maar een kut, dan had je er nog wat aan.
Jaquote:Op zondag 8 juni 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Met sarasi?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:55 schreef Grielen het volgende:
Ik ben nu met een Groningse chick aan het chatten
Ik ga wel GTA spelen of met mn kat knuffelenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben ook een slechte vrouw. Met drie tegelijk chatten is me al teveel.
Janee jij bent de een na knapste dus jij mag blijven.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga wel GTA spelen of met mn kat knuffelen
Je wil me.quote:
Ik typte net iets bij de verkeerde match, kreeg ik ook echt terug huh?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben ook een slechte vrouw. Met drie tegelijk chatten is me al teveel.
Dat is het weerquote:
Ik heb jouw Desley gedisliket. Ik kwam 'm tegen in de trein.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik typte net iets bij de verkeerde match, kreeg ik ook echt terug huh?
Ik heb nu even weer een poos niet getinderd dus ik kan die "Hoi, lekker weer hè?" gesprekken nu wel hebben.
Van mij mag het ook weer wat afkoelen. Ik word veel te geil door dit weer.quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 8 juni 2014 22:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb jouw Desley gedisliket. Ik kwam 'm tegen in de trein.
Ik word zelden geil van dit weer. Ik was geil door de drankquote:Op zondag 8 juni 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij mag het ook weer wat afkoelen. Ik word veel te geil door dit weer.
Daar ben ik nu net pas aan begonnen. Vandaag de hele dag in de rimboe met zware spullen gesjouwd, dan is dat drankje welverdiend. En wat extra geil, ach, wie merkt dat nou?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik word zelden geil van dit weer. Ik was geil door de drank
Seks met dit weer is anders zwáár overrated.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij mag het ook weer wat afkoelen. Ik word veel te geil door dit weer.
Hoe haal ik dit weg je zit zijn piemel!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo
* UnicornFarts zet filter hoger
Echt? Ik heb er écht heel erg last van met dit weer, doe er dan ook nog eens alcohol bij en dan gaat het helemaal misquote:Op zondag 8 juni 2014 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik word zelden geil van dit weer. Ik was geil door de drank
Kleine leuterquote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo
Hé dan ben ik jou tegengekomen!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn enige goede foto is met een knol. Bio is nu iets id trant van 'Nee, ik ben geen paardenmeisje.'
Gezamenlijk onder de douche of in het bubbelbadquote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Seks met dit weer is anders zwáár overrated.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo
Yats, je zegt het nu op zo'n manier dat het lijkt alsof ik je kan herkennen aan je piemel. Doe dat even niet. En nee nog niet, maar ik Tinder niet heel veel.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Gezamenlijk onder de douche of in het bubbelbad
[..]Is dat alles? Duidelijk geen fokker die gozer. Ben je mij eigenlijk al een keer tegen gekomen op tinder?
Alsof ik die doorstuur, die hou ik lekker voor mezelf als straf voor die TT'squote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats, je zegt het nu op zo'n manier dat het lijkt alsof ik je kan herkennen aan je piemel. Doe dat even niet. En nee nog niet, maar ik Tinder niet heel veel.
Jij kijkt graag naar je eigen piemelfoto's?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof ik die doorstuur, die hou ik lekker voor mezelf als straf voor die TT's
Eh, ik geloof niet dat ik die heb eigenlijk. Is dat 'normaal'?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij kijkt graag naar je eigen piemelfoto's?
Doe dan ook geen uitspraken alsof je ze wel hebtquote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef yats het volgende:
Eh, ik geloof niet dat ik die heb eigenlijk. Is dat 'normaal'?
Je had beter kunnen vragen hoe hij over de langstudeerboete denkt.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
Een 32 jarige die nog niet klaar is met zijn studie en dus nog bij zijn ouders woont.
Ik zei alleen maar "Gast dat kan echt niet"
Nu ben ik geen match meer.
Je krijgt niet altijd wat je wilquote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*wahct totdat Yats 1 of andere opmerking maakt*
* UnicornFarts kijkt op klokje.."Any moment now"quote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik maakte hem al in mijn gedachtenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Shit.. wist dat ik op Faxie moest gokkenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
* UnicornFarts kijkt op klokje.."Any moment now"
Natuurlijk zoeken ze aandacht. Net als iedereen die op Tinder staat. Nogal wiedes.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb echt een spree van ranzige wijven in veel te sletterige kleding.Ik vraag ze altijd of ze aandacht zoeken. Dan reageren ze meestal met 'wtf.'
We verwachten ook niet anders van jequote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik maakte hem al in mijn gedachten
Maarja ik ben 12
Maar oh wee als je het hardop zegt. Dan ben je zielig en wanhopig!!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Natuurlijk zoeken ze aandacht. Net als iedereen die op Tinder staat. Nogal wiedes.
Nee, misschien is er iets met je karma?quote:
Ik merk het.. het zit me niet meequote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Yats wilde het wel maar gunt jou geen voldoening. De hufter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |