Hij snap tniet hoe fijn een ouwe fiets isquote:Op zondag 8 juni 2014 21:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij vindt het verschil van 13 jaar te groot.
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet meer nodig, terug naar de 25+ers, ik ben zojuist gefriendzoned door een 12 jarige
Echt hèquote:
Oh dan hoef ik je sowieso niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde zijn joystick aanrakenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:07 schreef yats het volgende:
[..]Hij wilde alleen maar met zijn spelcomputer spelen en jij wilde met iets anders spelen?
Je kunt me altijd overtuigen. Ik sta open voor nieuwe dingenquote:
Niets mis met een oude fiets inderdaad. Al val ik daar zelf inmiddels onder geloof ik nu ik steeds met u aangesproken word? Wtf?quote:
Overtuigen zou niet nodig moeten zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef Grielen het volgende:
Je kunt me altijd overtuigen. Ik sta open voor nieuwe dingen
Heet dat bij jou zo? Nou ja, beter dan het juichstok noemen.quote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Beter dan nog steeds je ID moeten laten zien bij een sixpack bier.
Bij Grielen wel, normaal noem ik hem "Prinses Fifi!"quote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Heet dat bij jou zo? Nou ja, beter dan het juichstok noemen.
Ja. Zelfs toen ik boodschappen deed met mijn moeder (fles witte wijn mee) moest die kuthoer mijn ID hebben. Dat was zeg maar nog met die 21 grens.quote:
Dat had ik laatst ookquote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja. Zelfs toen ik boodschappen deed met mijn moeder (fles witte wijn mee) moest die kuthoer mijn ID hebben. Dat was zeg maar nog met die 21 grens.
Jij liegt juist, je probeert haar bij me weg te jagenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij liegt! Hij is je aan het lokken, de sluwe vos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
En daarna me afwijzen zeker.. tnxquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij liegt! Hij is je aan het lokken, de sluwe vos.
Mijn zusje van (toen) 18 is een kop groter dan ik (wie niet eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook(zonder de moeder)
Echt schrok me dood, maar bedankte haar vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |