Android?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tinder was natuurlijk altijd al zo brak als een matroos na een weekendje Bangkok te noemen, maar nu is het al helemaal een drama. Ben zo stom geweest het bij te werken. Profielen blijven hangen, berichten komen niet aan, zowel van jou als de ander niet. Of het staat gewoon helemaal door elkaar heen gegooid.
Handig ook als je net een ENORME lap tekst er uit hebt lopen rammelen en dat je later ziet dat het als bij toverslag verdwenen is. Voortaan binnen de eerste drie berichten maar overstappen naar WA denk ik.
Yup.quote:
Bij mij als ik de foto's niet goed swipequote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Grielen het volgende:
Hij crasht bij mij alleen als ik een nieuwe match heb
Daarom FOK! DM. je weet mij te vindenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij mij als ik de foto's niet goed swipe
Nog geneukt met Italiaanse chicks?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:11 schreef Stink-ui het volgende:
Morgen weer terug naar Nederland! Italië was ook best actief op Tinder!![]()
Maar ik mag dinsdag in Nederland weer op date
Ga je mond spoelen met zeep.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nog geneukt met Italiaanse chicks?
quote:
Het is dat één der usernamen me aan een ongewassen balzak doet denken na een mars van dertig kilometer met volledige bepakking door een heidelandschap, anders had ik nu even heerlijk gesprietsjt.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wow ik voel een erotische spanning tussen Unicorn en Stink-ui.
Over dat Hot or Not appje, als je met FB inlogged, dan plaatst die nog niks op je FB net zoals Tinder dat ook niet doet, correct?quote:
Correct.quote:Op zondag 8 juni 2014 04:39 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Over dat Hot or Not appje, als je met FB inlogged, dan plaatst die nog niks op je FB net zoals Tinder dat ook niet doet, correct?
Ja probleem is dat mijn Tinder niet meer werkt hij start niet meerquote:Op zondag 8 juni 2014 04:46 schreef marsmello het volgende:
[..]
Correct.
Maar het is niet echt een vergelijkbare app is allemaal redelijk inactief daar.
Gewoon next.. Genoeg vleesch over!quote:Op zondag 8 juni 2014 07:33 schreef DenWauw het volgende:
Tinder. Leuk die 6 bloedmooie matches, maar veel gesprek komt er niet uit. Hebben meer mensen last van totaal inactieve leden?
Ja, de helft van mijn matches is inactief.quote:Op zondag 8 juni 2014 07:33 schreef DenWauw het volgende:
Tinder. Leuk die 6 bloedmooie matches, maar veel gesprek komt er niet uit. Hebben meer mensen last van totaal inactieve leden?
Blijkbaar niet dus als al zijn matches inactief zijnquote:
Ik ken t probleemquote:Op zondag 8 juni 2014 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht, ik doe weer eens een rondje
Maar het was allemaal zo kruisje, kruisje, kruisje, kruisje, etc dat ik uit automatisme een kei leuke kerel heb weg geklikt
First world problems
Je mag me hier ook gewoon een berichtje sturen hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
Maar het was allemaal zo kruisje, kruisje, kruisje, kruisje, etc dat ik uit automatisme een kei leuke kerel heb weg geklikt
First world problems
Jij was het niet want jij bent 12 en mijn tinderpoppetjes beginnen pas bij 26quote:Op zondag 8 juni 2014 11:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je mag me hier ook gewoon een berichtje sturen hoor
Non me rompere la minchiaquote:Op zondag 8 juni 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij was het niet want jij bent 12 en mijn tinderpoppetjes beginnen pas bij 26
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Meeh. Hier ook vaak zat voorgekomen jaquote:Op zondag 8 juni 2014 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
First world problems
Bah.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is dat één der usernamen me aan een ongewassen balzak doet denken na een mars van dertig kilometer met volledige bepakking door een heidelandschap, anders had ik nu even heerlijk gesprietsjt.
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wow ik voel een erotische spanning tussen Unicorn en Stink-ui.
Geen woorden in de mond nemen die je nog nooit in het echt hebt meegemaakt.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]Wtf waarom liet je me dit doen?
Oh shit.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Geen woorden in de mond nemen die je nog nooit in het echt hebt meegemaakt.
Geen last van op iOs. Nadeel van Android, niet alles doet het even goed op verschillende telefoons..quote:
Fijn weer dit. Stiekem dromen jullie allemaal van een jongere toyboyquote:
Baal ook als een stekker dat die filter niet lager kan dan 18.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
Fijn weer dit. Stiekem dromen jullie allemaal van een jongere toyboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar pics in DM.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik denk dat ik lelijk ben.. geen matches sinds 4 weken..
Probeer grindrquote:Op zondag 8 juni 2014 14:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ow is dat het?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Je bent gewoon niet leuk genoeg op de foto'squote:Op zondag 8 juni 2014 14:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dit,quote:Op zondag 8 juni 2014 14:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet leuk genoeg op de foto's
Dan blijft er niet veel overquote:Op zondag 8 juni 2014 14:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit,
Al moet ik zeggen dat van die vrouwen die alleen maar van die fotoshop amateur modellen foto's hebben ik sowieso altijd next.
Van die Turkije-fotoshoot foto's. Lekker helemaal bewerkt met de smudgetool terwijl ze languit op het strand liggenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit,
Al moet ik zeggen dat van die vrouwen die alleen maar van die fotoshop amateur modellen foto's hebben ik sowieso altijd next.
Precies dit iddquote:Op zondag 8 juni 2014 14:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Van die Turkije-fotoshoot foto's. Lekker helemaal bewerkt met de smudgetool terwijl ze languit op het strand liggen
[ afbeelding ]
Mi-auw.
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Van die Turkije-fotoshoot foto's. Lekker helemaal bewerkt met de smudgetool terwijl ze languit op het strand liggen
[ afbeelding ]
Mi-auw.
Nou ik heb in het echt een bril, wat mensen niet aantrekkelijk vinden. Ook kan ik niet neplachen en als ik dat doe lijk ik op een creep.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet leuk genoeg op de foto's
Goed strand wel. Kiezelsquote:Op zondag 8 juni 2014 14:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mi-auw.
Juiste montuurtje en chicks creamen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nou ik heb in het echt een bril, wat mensen niet aantrekkelijk vinden. Ook kan ik niet neplachen en als ik dat doe lijk ik op een creep.
Dus ik heb vooral foto's zonder bril en dat werktte in het begin wel ( 4 dates) maar nu niks
Ga met een homo naar de opticien.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nou ik heb in het echt een bril, wat mensen niet aantrekkelijk vinden. Ook kan ik niet neplachen en als ik dat doe lijk ik op een creep.
Dus ik heb vooral foto's zonder bril en dat werktte in het begin wel ( 4 dates) maar nu niks
Het gaat toch om het innerlijk. Oppervlakkige wijven altijdquote:Op zondag 8 juni 2014 14:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik had ook altijd die gedachte, maar het gaat altijd om uiterlijk .quote:Op zondag 8 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat toch om het innerlijk. Oppervlakkige wijven altijd
Zegt mooiboy Mortaxxquote:Op zondag 8 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doen! Heb sindskort ook een lens en vind het ideaal! Behalve dat ik hem nog als een mongooltje uitdoe. Moet nog even iemand met lenzen vinden die mij kan leren hem normaal uit te doenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik moet wel een andere bril trough, zit ook te denken over lenzen :p
Komt die foto nogquote:Op zondag 8 juni 2014 14:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zegt mooiboy Mortaxx
[..]
Doen! Heb sindskort ook een lens en vind het ideaal! Behalve dat ik hem nog als een mongooltje uitdoe. Moet nog even iemand met lenzen vinden die mij kan leren hem normaal uit te doen
Eentje maar?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:57 schreef UnicornFarts het volgende:
Doen! Heb sindskort ook een lens en vind het ideaal! Behalve dat ik hem nog als een mongooltje uitdoe. Moet nog even iemand met lenzen vinden die mij kan leren hem normaal uit te doen
Lenzen. Een keer geprobeerd. Na vijf minuten pielen was ik het zat en heb ik het weggeflikkerdquote:Op zondag 8 juni 2014 14:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik moet wel een andere bril trough, zit ook te denken over lenzen :p
Weet je zeker dat je geen oogafwijking hebt?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:34 schreef Grielen het volgende:
Iedereen met die kapotte ogen hier
0,0 afwijking
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen oogafwijking hebt?Die bimbo's afentoe van jou
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen oogafwijking hebt?Die bimbo's afentoe van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:14 schreef habitue het volgende:
Mijn linkeroog is fucked up, maar mijn rechteroog compenseert. Net als mn penis en auto.Een Aygo is zo traag als een slak, dus in bed ben jij binnen 2 seconden klaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
Mijn linkeroog is fucked up, maar mijn rechteroog compenseert. Net als mn penis en auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was je date?
Mijn linkeroog is fucked up, maar mijn rechteroog compenseert. Net als mn penis en auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht dat je auto zei?
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Heel tof, ze komt vanavond nog een keer langs hebben we net besloten.quote:
Nee Aygo is heel licht, ik ben een 10-tonner.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Een Aygo is zo traag als een slak, dus in bed ben jij binnen 2 seconden klaar?
Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
[..]
Meeh. Hier ook vaak zat voorgekomen ja
[..]
Bah.
[..]!
[..]
Geen woorden in de mond nemen die je nog nooit in het echt hebt meegemaakt.
Ben je mij al tegen gekomen?quote:Op zondag 8 juni 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Baal ook als een stekker dat die filter niet lager kan dan 18.
15/16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon bij de gemeente een pedopas aanvragen toch? Krijg je er gratis een lidmaatschap bij Martijn bij.
Een bril zegt niets, die heb ik (helaas) ook. Gek genoeg vind ik het bij vrouwen vaak wel aantrekkelijk. Wat voor foto's heb je erop gezet?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dus ik heb vooral foto's zonder bril en dat werktte in het begin wel ( 4 dates) maar nu niksquote:Op zondag 8 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ik laat iedereen lekker in het ongewisse of/wanneer het luktquote:Op zondag 8 juni 2014 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is het hier dan
Is de TT inmiddels al ontkracht.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Niet meer nodig, terug naar de 25+ers, ik ben zojuist gefriendzoned door een 12 jarigequote:Op zondag 8 juni 2014 20:58 schreef yats het volgende:
Gewoon bij de gemeente een pedopas aanvragen toch? Krijg je er gratis een lidmaatschap bij Martijn bij.
Gefriendzoned door Grielen?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet meer nodig, terug naar de 25+ers, ik ben zojuist gefriendzoned door een 12 jarige
Hij snap tniet hoe fijn een ouwe fiets isquote:Op zondag 8 juni 2014 21:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij vindt het verschil van 13 jaar te groot.
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet meer nodig, terug naar de 25+ers, ik ben zojuist gefriendzoned door een 12 jarige
Echt hèquote:
Oh dan hoef ik je sowieso niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde zijn joystick aanrakenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:07 schreef yats het volgende:
[..]Hij wilde alleen maar met zijn spelcomputer spelen en jij wilde met iets anders spelen?
Je kunt me altijd overtuigen. Ik sta open voor nieuwe dingenquote:
Niets mis met een oude fiets inderdaad. Al val ik daar zelf inmiddels onder geloof ik nu ik steeds met u aangesproken word? Wtf?quote:
Overtuigen zou niet nodig moeten zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef Grielen het volgende:
Je kunt me altijd overtuigen. Ik sta open voor nieuwe dingen
Heet dat bij jou zo? Nou ja, beter dan het juichstok noemen.quote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Beter dan nog steeds je ID moeten laten zien bij een sixpack bier.
Bij Grielen wel, normaal noem ik hem "Prinses Fifi!"quote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Heet dat bij jou zo? Nou ja, beter dan het juichstok noemen.
Ja. Zelfs toen ik boodschappen deed met mijn moeder (fles witte wijn mee) moest die kuthoer mijn ID hebben. Dat was zeg maar nog met die 21 grens.quote:
Dat had ik laatst ookquote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja. Zelfs toen ik boodschappen deed met mijn moeder (fles witte wijn mee) moest die kuthoer mijn ID hebben. Dat was zeg maar nog met die 21 grens.
Jij liegt juist, je probeert haar bij me weg te jagenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij liegt! Hij is je aan het lokken, de sluwe vos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
En daarna me afwijzen zeker.. tnxquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij liegt! Hij is je aan het lokken, de sluwe vos.
Mijn zusje van (toen) 18 is een kop groter dan ik (wie niet eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 21:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook(zonder de moeder)
Echt schrok me dood, maar bedankte haar vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |