Ik had ook altijd die gedachte, maar het gaat altijd om uiterlijk .quote:Op zondag 8 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat toch om het innerlijk. Oppervlakkige wijven altijd
Zegt mooiboy Mortaxxquote:Op zondag 8 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doen! Heb sindskort ook een lens en vind het ideaal! Behalve dat ik hem nog als een mongooltje uitdoe. Moet nog even iemand met lenzen vinden die mij kan leren hem normaal uit te doenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik moet wel een andere bril trough, zit ook te denken over lenzen :p
Komt die foto nogquote:Op zondag 8 juni 2014 14:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zegt mooiboy Mortaxx
[..]
Doen! Heb sindskort ook een lens en vind het ideaal! Behalve dat ik hem nog als een mongooltje uitdoe. Moet nog even iemand met lenzen vinden die mij kan leren hem normaal uit te doen
Eentje maar?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:57 schreef UnicornFarts het volgende:
Doen! Heb sindskort ook een lens en vind het ideaal! Behalve dat ik hem nog als een mongooltje uitdoe. Moet nog even iemand met lenzen vinden die mij kan leren hem normaal uit te doen
Lenzen. Een keer geprobeerd. Na vijf minuten pielen was ik het zat en heb ik het weggeflikkerdquote:Op zondag 8 juni 2014 14:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik moet wel een andere bril trough, zit ook te denken over lenzen :p
Weet je zeker dat je geen oogafwijking hebt?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:34 schreef Grielen het volgende:
Iedereen met die kapotte ogen hier
0,0 afwijking
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen oogafwijking hebt?Die bimbo's afentoe van jou
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen oogafwijking hebt?Die bimbo's afentoe van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:14 schreef habitue het volgende:
Mijn linkeroog is fucked up, maar mijn rechteroog compenseert. Net als mn penis en auto.Een Aygo is zo traag als een slak, dus in bed ben jij binnen 2 seconden klaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
Mijn linkeroog is fucked up, maar mijn rechteroog compenseert. Net als mn penis en auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was je date?
Mijn linkeroog is fucked up, maar mijn rechteroog compenseert. Net als mn penis en auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dacht dat je auto zei?
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Heel tof, ze komt vanavond nog een keer langs hebben we net besloten.quote:
Nee Aygo is heel licht, ik ben een 10-tonner.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Een Aygo is zo traag als een slak, dus in bed ben jij binnen 2 seconden klaar?
Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
[..]
Meeh. Hier ook vaak zat voorgekomen ja
[..]
Bah.
[..]!
[..]
Geen woorden in de mond nemen die je nog nooit in het echt hebt meegemaakt.
Ben je mij al tegen gekomen?quote:Op zondag 8 juni 2014 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij was het niet want jij bent 12 en mijn tinderpoppetjes beginnen pas bij 26
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Baal ook als een stekker dat die filter niet lager kan dan 18.
15/16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon bij de gemeente een pedopas aanvragen toch? Krijg je er gratis een lidmaatschap bij Martijn bij.
Een bril zegt niets, die heb ik (helaas) ook. Gek genoeg vind ik het bij vrouwen vaak wel aantrekkelijk. Wat voor foto's heb je erop gezet?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nou ik heb in het echt een bril, wat mensen niet aantrekkelijk vinden. Ook kan ik niet neplachen en als ik dat doe lijk ik op een creep.
Dus ik heb vooral foto's zonder bril en dat werktte in het begin wel ( 4 dates) maar nu niksquote:Op zondag 8 juni 2014 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ik laat iedereen lekker in het ongewisse of/wanneer het luktquote:Op zondag 8 juni 2014 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is het hier dan
Is de TT inmiddels al ontkracht.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Niet meer nodig, terug naar de 25+ers, ik ben zojuist gefriendzoned door een 12 jarigequote:Op zondag 8 juni 2014 20:58 schreef yats het volgende:
Gewoon bij de gemeente een pedopas aanvragen toch? Krijg je er gratis een lidmaatschap bij Martijn bij.
Gefriendzoned door Grielen?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet meer nodig, terug naar de 25+ers, ik ben zojuist gefriendzoned door een 12 jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |