quote:Op zondag 8 juni 2014 21:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bij Grielen wel, normaal noem ik hem "Prinses Fifi!"
Gelukkig nooit gehad. Die baard doet wonderen. Waarom heb ik dat niet eerder ontdekt?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja. Zelfs toen ik boodschappen deed met mijn moeder (fles witte wijn mee) moest die kuthoer mijn ID hebben. Dat was zeg maar nog met die 21 grens.
Ik heb in NL nog nooit mn id moeten laten zien. Kom ik in de VS, ook nergens. Totdat ik in California bij een of ander boerengat bij het tankstation bier haal om met mexicanen te gaan zuipen. Moest ik mijn id laten zien. Ik dat roze pasje tevoorschijn toveren. Die wijven keken ernaar alsof ze water zagen branden. Ik mn paspoort halen. Na enig moeilijk gedoe en uitleg over onze notering van een geboortedatum dd/mm/yy en het tonen van mn visa mocht ik eindelijk de pilsjes meekrijgenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn zusje van (toen) 18 is een kop groter dan ik (wie niet eigenlijk) en ik was toen 24. Ik moest mijn ID laten zien, zij niet. Zó vermoeiend
Was het maar een kut, dan had je er nog wat aan.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:19 schreef Grielen het volgende:
Edit: Vergeten te zeggen dat ik mijn rijbewijs als id gebruik
Edit: mobiel FOK!ken is kut.
nee.. was het maar "een" kut.. dan pas had je er wat aanquote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.
Ik ben 12 wat is een kut en wat kun je er mee. Haha ik moet nog leren fietsen ben jij zo'n ouwe?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee.. was het maar "een" kut.. dan pas had je er wat aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Geen roest.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha ik moet nog leren fietsen ben jij zo'n ouwe?
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben 12 wat is een kut en wat kun je er mee. Haha ik moet nog leren fietsen ben jij zo'n ouwe?Ik ben enorm oud. *stopt rimpels weg*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 8 juni 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Is jullie WA ook kapoet? Blijft maar op verbinden staan.
Ik was al bang dat ik iets verkeerds had gezegdquote:Op zondag 8 juni 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Test het even, ik heb mijn nr in een DM gestuurdquote:
Had je ook, mijn app met een scheldkanonnade komt nu niet aan.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik iets verkeerds had gezegd
Ik krijg niet eens het 1e vinkje
*test*quote:Op zondag 8 juni 2014 21:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
Test het even, ik heb mijn nr in een DM gestuurd
Sowieso verwijderen die oen. Ik ruik de onzekerheid gemengd met een fikse vleug wanhoop vanaf hier.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
Pfff best een leuke kerel gematched vandaag maar als ik een half uur niet reageer gaat ie steeds een riedeltje afdraaien over 'jammer dat je zo druk bent, ik zal je niet lastig vallen, misschien tot ooit blabla'
Moet ik aan mijn mobiel vast zitten of zo?
En hij zegt hihi dus ik moet hem wel verwijderen vrees ik
Is dat het? Ik dacht juist dat ik geblocked was omdat ik me pal daarvoor nogal direct uitliet in een gesprek.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |