Vertelquote:Op zondag 8 juni 2014 21:56 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb succes met mijn nieuwe bio! Ook direct aanspraak.
Ja ik vind hem logischquote:Op zondag 8 juni 2014 21:56 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb succes met mijn nieuwe bio! Ook direct aanspraak.
Hij/zij zal misschien nu denken "Wat een gore hufter, eerst mij finaal de grond in stampen en daarna blokken"quote:Op zondag 8 juni 2014 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is dat het? Ik dacht juist dat ik geblocked was omdat ik me pal daarvoor nogal direct uitliet in een gesprek.
Mijn enige goede foto is met een knol. Bio is nu iets id trant van 'Nee, ik ben geen paardenmeisje.'quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn enige goede foto is met een knol. Bio is nu iets id trant van 'Nee, ik ben geen paardenmeisje.'
Zou goed kunnen, ik reageerde nogal als een olifant in de porseleinkast op een of andere onzinbewering van haar. Had even geen zin in nuance en subtiliteit.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij/zij zal misschien nu denken "Wat een gore hufter, eerst mij finaal de grond in stampen en daarna blokken"
Stiekem kickt ze daarop, ze komt terug. Let maar op.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik reageerde nogal als een olifant in de porseleinkast op een of andere onzinbewering van haar. Had even geen zin in nuance en subtiliteit.
Ik ben verder gegaan aan de wodka inmiddels, Cue_tje.quote:
Weet ik. Doen ze altijd.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Stiekem kickt ze daarop, ze komt terug. Let maar op.
Goed bezigquote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben verder gegaan aan de wodka inmiddels, Cue_tje.
quote:
Lekker dit,quote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef UnicornFarts het volgende:
Of zal het door het weer komen dat ik denk dat alles knap is.
He, je steelt mijn tekst terwijl ik onder de douche stond! Tssquote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was het maar een kut, dan had je er nog wat aan.
Jaquote:Op zondag 8 juni 2014 21:28 schreef UnicornFarts het volgende:
Is jullie WA ook kapoet? Blijft maar op verbinden staan.
Met sarasi?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:55 schreef Grielen het volgende:
Ik ben nu met een Groningse chick aan het chatten
Ik ga wel GTA spelen of met mn kat knuffelenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben ook een slechte vrouw. Met drie tegelijk chatten is me al teveel.
Janee jij bent de een na knapste dus jij mag blijven.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga wel GTA spelen of met mn kat knuffelen
Je wil me.quote:
Ik typte net iets bij de verkeerde match, kreeg ik ook echt terug huh?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:08 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben ook een slechte vrouw. Met drie tegelijk chatten is me al teveel.
Dat is het weerquote:
Ik heb jouw Desley gedisliket. Ik kwam 'm tegen in de trein.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik typte net iets bij de verkeerde match, kreeg ik ook echt terug huh?
Ik heb nu even weer een poos niet getinderd dus ik kan die "Hoi, lekker weer hè?" gesprekken nu wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |