Van mij mag het ook weer wat afkoelen. Ik word veel te geil door dit weer.quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 8 juni 2014 22:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb jouw Desley gedisliket. Ik kwam 'm tegen in de trein.
Ik word zelden geil van dit weer. Ik was geil door de drankquote:Op zondag 8 juni 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij mag het ook weer wat afkoelen. Ik word veel te geil door dit weer.
Daar ben ik nu net pas aan begonnen. Vandaag de hele dag in de rimboe met zware spullen gesjouwd, dan is dat drankje welverdiend. En wat extra geil, ach, wie merkt dat nou?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik word zelden geil van dit weer. Ik was geil door de drank
Seks met dit weer is anders zwáár overrated.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij mag het ook weer wat afkoelen. Ik word veel te geil door dit weer.
Hoe haal ik dit weg je zit zijn piemel!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo
* UnicornFarts zet filter hoger
Echt? Ik heb er écht heel erg last van met dit weer, doe er dan ook nog eens alcohol bij en dan gaat het helemaal misquote:Op zondag 8 juni 2014 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik word zelden geil van dit weer. Ik was geil door de drank
Kleine leuterquote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo
Hé dan ben ik jou tegengekomen!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn enige goede foto is met een knol. Bio is nu iets id trant van 'Nee, ik ben geen paardenmeisje.'
Gezamenlijk onder de douche of in het bubbelbadquote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Seks met dit weer is anders zwáár overrated.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo
Yats, je zegt het nu op zo'n manier dat het lijkt alsof ik je kan herkennen aan je piemel. Doe dat even niet. En nee nog niet, maar ik Tinder niet heel veel.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Gezamenlijk onder de douche of in het bubbelbad
[..]Is dat alles? Duidelijk geen fokker die gozer. Ben je mij eigenlijk al een keer tegen gekomen op tinder?
Alsof ik die doorstuur, die hou ik lekker voor mezelf als straf voor die TT'squote:Op zondag 8 juni 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats, je zegt het nu op zo'n manier dat het lijkt alsof ik je kan herkennen aan je piemel. Doe dat even niet. En nee nog niet, maar ik Tinder niet heel veel.
Jij kijkt graag naar je eigen piemelfoto's?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof ik die doorstuur, die hou ik lekker voor mezelf als straf voor die TT's
Eh, ik geloof niet dat ik die heb eigenlijk. Is dat 'normaal'?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij kijkt graag naar je eigen piemelfoto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |