Doe dan ook geen uitspraken alsof je ze wel hebtquote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef yats het volgende:
Eh, ik geloof niet dat ik die heb eigenlijk. Is dat 'normaal'?
Je had beter kunnen vragen hoe hij over de langstudeerboete denkt.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
Een 32 jarige die nog niet klaar is met zijn studie en dus nog bij zijn ouders woont.
Ik zei alleen maar "Gast dat kan echt niet"
Nu ben ik geen match meer.
Je krijgt niet altijd wat je wilquote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*wahct totdat Yats 1 of andere opmerking maakt*
* UnicornFarts kijkt op klokje.."Any moment now"quote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik maakte hem al in mijn gedachtenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Shit.. wist dat ik op Faxie moest gokkenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
* UnicornFarts kijkt op klokje.."Any moment now"
Natuurlijk zoeken ze aandacht. Net als iedereen die op Tinder staat. Nogal wiedes.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb echt een spree van ranzige wijven in veel te sletterige kleding.Ik vraag ze altijd of ze aandacht zoeken. Dan reageren ze meestal met 'wtf.'
We verwachten ook niet anders van jequote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik maakte hem al in mijn gedachten
Maarja ik ben 12
Maar oh wee als je het hardop zegt. Dan ben je zielig en wanhopig!!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Natuurlijk zoeken ze aandacht. Net als iedereen die op Tinder staat. Nogal wiedes.
Nee, misschien is er iets met je karma?quote:
Ik merk het.. het zit me niet meequote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Yats wilde het wel maar gunt jou geen voldoening. De hufter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |