Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Hij heeft zijn kans gehad maar maakte een vreselijke TT ervan, dit is nog steeds zijn strafquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
Als ik yats was zou ik je gewoon het volgende topic flink terugpakken
Verd#$#@$#$%T#$., ik kan niet eens even rustig wat te drinken inschenken en een sigaar pakken of er is weer een TT met mijn naam...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
HO, niemand krijgt mijn lapo kado.
Ofzoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Verd#$#@$#$%T#$., ik kan niet eens even rustig wat te drinken inschenken en een sigaar pakken of er is weer een TT met mijn naam...Yats, als je het echt heel erg vind dat laat ik mijn tieten zien aan een mod. Wellicht dat hij dan de TT wil veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan is het terecht wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kans gehad maar maakte een vreselijke TT ervan, dit is nog steeds zijn straf
Overigens denken meisjes nu wel "Wow die Yats is vast mega populair hij staat in 7(?) TT's!"
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats, als je het echt heel erg vind dat laat ik mijn tieten zien aan een mod. Wellicht dat hij dan de TT wil veranderenJe weet dat ik mod ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn het er echt al 7?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Helemaal niet. Zijn kans bij FOK!sters is verspeeld door jou.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kans gehad maar maakte een vreselijke TT ervan, dit is nog steeds zijn straf
Overigens denken meisjes nu wel "Wow die Yats is vast mega populair hij staat in 7(?) TT's!"
quote:
Titties.quote:
Yats heeft geen bezwaar tegen de TT dus hemdje en bh blijven aan vanavondquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet al minstens 4 mensen teleurstellen?
Verdorie Yatsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats heeft geen bezwaar tegen de TT dus hemdje en bh blijven aan vanavond
Sorry fax. Maar anders zou je ze ook niet zien. Het was alleen voor een moderator.quote:
Mijn faxie is blauw. Close enoughquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry fax. Maar anders zou je ze ook niet zien. Het was alleen voor een moderator.
Ik mis... iets blauwigs..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik begreep dat er enige onvrede heerst over de TT? Tekst, tieten en uitleg zie ik zo wel tegemoet via het gebruikelijke kanaal.
Ik heb wel iets blauws in de aanbieding, maar dat is vast ook niet wat je bedoelde.quote:
Je bedoelt paars?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb wel iets blauws in de aanbieding, maar dat is vast ook niet wat je bedoelde.
Paars?quote:
Blauwe ballen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb wel iets blauws in de aanbieding, maar dat is vast ook niet wat je bedoelde.
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thnx![]()
1.000.000+ hits..... verdorie, dat wordt even zoeken naar de jouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken Fax![]()
Eerder rozequote:
Eh, nee, al ken ik het gezegdequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadeOwja da's een klassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken Fax![]()
Je ballen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Is ook best chill hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nah ook al wordt het niets serieus vind ik het eigenlijk wel fijn om beetje te kroelen na afloop
[..]
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadeZou haar alsnog helemaal voltanken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken FaxEn altijd het laatste woord.
Ik vind het heerlijk om daarna lekker over zijn buik en borst te kroelen terwijl je naar zijn rikketik luistert.quote:
Echt helemaal? Dus volledig af te toppen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou haar alsnog helemaal voltanken.
niet tegen drank kunnenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:28 schreef Stink-ui het volgende:
Zo ik ben naar de klote.
Wou ik even melden
Ik kan wel tegen drank!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
niet tegen drank kunnen
morgen wordt zwaar
[..]
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadeMoet vooral altijd lachen om dat ongemakkelijke wijf dat er achter looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken Fax
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik vond gisteravond meevallen maar gistermiddag... Manmanmanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:27 schreef habitue het volgende:
Het is te merken dat het gister een zwoele warme zomeravond was.
Wat let je.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat een heeeeeerlijk weer om te daten trouwens
Ik zit in de tuinquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Moet nu eerst naar Tilburg enzoMisschien vanavond
![]()
Waarom zit jij nog binnen?
Lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zit in de tuinEn vanavond een date
Oeff in de trein met dit weer is geen pretje. Jup!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
LekkerIk in een trein met 2 kutkoters "ja maar zij mocht ook al op de heenweg bij het raaaaam
"
Met dat meisje die op vakantie was?
Ik heb er nooit last van, de thermometer geeft aan dat het in de trein 26 graden is. Ik zit ik de zon met een lange jeans en vind het nog koel hierquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Oeff in de trein met dit weer is geen pretje. Jup!
De 'tijdsverloopdate' toch? Werd wel een keer tijd he?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zit in de tuinEn vanavond een date
Ja joh, ik ben alweer bijna vergeten hoe ze eruit zietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
De 'tijdsverloopdate' toch? Werd wel een keer tijd he?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben alweer bijna vergeten hoe ze eruit ziet
Ze komt hier aan de voordeur, dus dat moet wel lukken zoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:18 schreef yats het volgende:
[..]Dan hoop ik voor je dat je haar niet op bijvoorbeeld Utrecht centraal op hoeft te pikken.
Goed geregeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Ze komt hier aan de voordeur, dus dat moet wel lukken zo
Heb je die serveerster nog een berichtje gestuurd dan yats?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:18 schreef yats het volgende:
[..]Dan hoop ik voor je dat je haar niet op bijvoorbeeld Utrecht centraal op hoeft te pikken.
Jep, ik heb even gevraagd of ze vandaag weer moest werken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je die serveerster nog een berichtje gestuurd dan yats?
En ga je dr weer zien vandaag?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, ik heb even gevraagd of ze vandaag weer moest werken.
Geen idee. Ik ga straks eerst bij een vriend van me eten. Het zal er vanaf hangen of we daar de stad in gaan of hier.quote:
En als je even uitlogt en opnieuw weer inlogt?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
Wat raar, sinds de update zijn echt echt een stuk of 50/60 matches weg
Net even geprobeerd maar ze zijn nog steeds foetsiequote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En als je even uitlogt en opnieuw weer inlogt?
Ik heb wel gehad met eraf gooien vanwege error 2x 50 matches kwijt en de laatste keer dat ik dat deed was ik ze alle 400+ kwijtik zou dat niet zo snel doen dus
Echt hèquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net even geprobeerd maar ze zijn nog steeds foetsie
Niet dat het uit maakt, ik weet niet eens welke en al mijn matches zijn prutMaar het is wel een beetje raar
Tinder is vaak zo buggy
Maar dan krijg ik vrouwen ipv meisjesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zet je filter dan omhoog of naar beneden
Dat klinkt engquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik vrouwen ipv meisjes
Niet als je gewoon nadenkt en weet dat Tinder 18+ isquote:
Anders ga je er even op in. Mijn filter staat denk ik op een andere leeftijdsgroep dan dat van jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:42 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niet als je gewoon nadenkt en weet dat Tinder 18+ is
Mijnes staat op 18-23quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Anders ga je er even op in. Mijn filter staat denk ik op een andere leeftijdsgroep dan dat van jou.
21-30 hierquote:
LOL serieus had het effect? Share ze eens ben benieuwd nu..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:11 schreef Grielen het volgende:
Ik ga maar eens matches aanspreken met slechte openingszinnen en kijken of het iets gaat worden
Update: Godver waarom blijken vrouwen hier nu van te houden nu zit ik weer in 5 gesprekken
Dat ik er zelf ook wel mocht wezenquote:
Waarom? Meestal klik ik dan kruisje. Te weinig beeld van hoe je er uit zietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:53 schreef Gh0stface het volgende:
En hoeveel pics heb je van jezelf geupload daar? Ik nog maar 1
Dit doe ik ook, ook al is het minimaal een 7/10 op die ene fotoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom? Meestal klik ik dan kruisje. Te weinig beeld van hoe je er uit ziet
Denk je dat lengte neerzetten nou echt wat toevoegd?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:08 schreef Grielen het volgende:
Ik heb 3 foto's. Een zwoele selfie, eebtje op vakantie in de zee en eentje van mij op het empire state building.
In mn tagline heb ik mn lengte en opleiding
Haat aan foto's iig me eigenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom? Meestal klik ik dan kruisje. Te weinig beeld van hoe je er uit ziet
Ja dan match ik niet weer met een meisje van 185 waar ik echt super leuk mee whatsapp om er achter te komen dat ik kleiner ben. Al mn tijd verklooid.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denk je dat lengte neerzetten nou echt wat toevoegd?
Hmm, je kan de afwijzingen die je erdoor krijgt natuurlijk ook als positief zien ja. Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja dan match ik niet weer met een meisje van 185 waar ik echt super leuk mee whatsapp om er achter te komen dat ik kleiner ben. Al mn tijd verklooid.
Dont hate the players, hate the game.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:16 schreef Gh0stface het volgende:
Oei als ik dit zo lees kan ik toch maar beter wat extra uploaden jeetje
Goh, klinkt als het echte leven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dont hate the players, hate the game.
Het is een kutmarkt met een luxe positie voor de vrouwen en aan de mannen om er moeite voor te doen. Daaruit kan je weer kijken of ze makkelijk of moeilijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |