Je bedoelt paars?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb wel iets blauws in de aanbieding, maar dat is vast ook niet wat je bedoelde.
Paars?quote:
Blauwe ballen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb wel iets blauws in de aanbieding, maar dat is vast ook niet wat je bedoelde.
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thnx![]()
1.000.000+ hits..... verdorie, dat wordt even zoeken naar de jouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken Fax![]()
Eerder rozequote:
Eh, nee, al ken ik het gezegdequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadeOwja da's een klassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken Fax![]()
Je ballen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Is ook best chill hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nah ook al wordt het niets serieus vind ik het eigenlijk wel fijn om beetje te kroelen na afloop
[..]
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadeZou haar alsnog helemaal voltanken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken FaxEn altijd het laatste woord.
Ik vind het heerlijk om daarna lekker over zijn buik en borst te kroelen terwijl je naar zijn rikketik luistert.quote:
Echt helemaal? Dus volledig af te toppen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou haar alsnog helemaal voltanken.
niet tegen drank kunnenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:28 schreef Stink-ui het volgende:
Zo ik ben naar de klote.
Wou ik even melden
Ik kan wel tegen drank!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
niet tegen drank kunnen
morgen wordt zwaar
[..]
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadeMoet vooral altijd lachen om dat ongemakkelijke wijf dat er achter looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken Fax
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |