Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Hij heeft zijn kans gehad maar maakte een vreselijke TT ervan, dit is nog steeds zijn strafquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
Als ik yats was zou ik je gewoon het volgende topic flink terugpakken
Verd#$#@$#$%T#$., ik kan niet eens even rustig wat te drinken inschenken en een sigaar pakken of er is weer een TT met mijn naam...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
HO, niemand krijgt mijn lapo kado.
Ofzoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Verd#$#@$#$%T#$., ik kan niet eens even rustig wat te drinken inschenken en een sigaar pakken of er is weer een TT met mijn naam...Yats, als je het echt heel erg vind dat laat ik mijn tieten zien aan een mod. Wellicht dat hij dan de TT wil veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan is het terecht wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kans gehad maar maakte een vreselijke TT ervan, dit is nog steeds zijn straf
Overigens denken meisjes nu wel "Wow die Yats is vast mega populair hij staat in 7(?) TT's!"
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats, als je het echt heel erg vind dat laat ik mijn tieten zien aan een mod. Wellicht dat hij dan de TT wil veranderenJe weet dat ik mod ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn het er echt al 7?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Helemaal niet. Zijn kans bij FOK!sters is verspeeld door jou.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kans gehad maar maakte een vreselijke TT ervan, dit is nog steeds zijn straf
Overigens denken meisjes nu wel "Wow die Yats is vast mega populair hij staat in 7(?) TT's!"
quote:
Titties.quote:
Yats heeft geen bezwaar tegen de TT dus hemdje en bh blijven aan vanavondquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet al minstens 4 mensen teleurstellen?
Verdorie Yatsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats heeft geen bezwaar tegen de TT dus hemdje en bh blijven aan vanavond
Sorry fax. Maar anders zou je ze ook niet zien. Het was alleen voor een moderator.quote:
Mijn faxie is blauw. Close enoughquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry fax. Maar anders zou je ze ook niet zien. Het was alleen voor een moderator.
Ik mis... iets blauwigs..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik begreep dat er enige onvrede heerst over de TT? Tekst, tieten en uitleg zie ik zo wel tegemoet via het gebruikelijke kanaal.
Ik heb wel iets blauws in de aanbieding, maar dat is vast ook niet wat je bedoelde.quote:
Je bedoelt paars?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb wel iets blauws in de aanbieding, maar dat is vast ook niet wat je bedoelde.
Paars?quote:
Blauwe ballen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb wel iets blauws in de aanbieding, maar dat is vast ook niet wat je bedoelde.
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thnx![]()
1.000.000+ hits..... verdorie, dat wordt even zoeken naar de jouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken Fax![]()
Eerder rozequote:
Eh, nee, al ken ik het gezegdequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadeOwja da's een klassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken Fax![]()
Je ballen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Is ook best chill hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nah ook al wordt het niets serieus vind ik het eigenlijk wel fijn om beetje te kroelen na afloop
[..]
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadeZou haar alsnog helemaal voltanken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken FaxEn altijd het laatste woord.
Ik vind het heerlijk om daarna lekker over zijn buik en borst te kroelen terwijl je naar zijn rikketik luistert.quote:
Echt helemaal? Dus volledig af te toppen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou haar alsnog helemaal voltanken.
niet tegen drank kunnenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:28 schreef Stink-ui het volgende:
Zo ik ben naar de klote.
Wou ik even melden
Ik kan wel tegen drank!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 04:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
niet tegen drank kunnen
morgen wordt zwaar
[..]
Ik vind haar hoofd niets maar goeie genadeMoet vooral altijd lachen om dat ongemakkelijke wijf dat er achter looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet het wel mee lukken Fax
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |