Ik vond gisteravond meevallen maar gistermiddag... Manmanmanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:27 schreef habitue het volgende:
Het is te merken dat het gister een zwoele warme zomeravond was.
Wat let je.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat een heeeeeerlijk weer om te daten trouwens
Ik zit in de tuinquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Moet nu eerst naar Tilburg enzoMisschien vanavond
![]()
Waarom zit jij nog binnen?
Lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zit in de tuinEn vanavond een date
Oeff in de trein met dit weer is geen pretje. Jup!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
LekkerIk in een trein met 2 kutkoters "ja maar zij mocht ook al op de heenweg bij het raaaaam
"
Met dat meisje die op vakantie was?
Ik heb er nooit last van, de thermometer geeft aan dat het in de trein 26 graden is. Ik zit ik de zon met een lange jeans en vind het nog koel hierquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Oeff in de trein met dit weer is geen pretje. Jup!
De 'tijdsverloopdate' toch? Werd wel een keer tijd he?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zit in de tuinEn vanavond een date
Ja joh, ik ben alweer bijna vergeten hoe ze eruit zietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
De 'tijdsverloopdate' toch? Werd wel een keer tijd he?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben alweer bijna vergeten hoe ze eruit ziet
Ze komt hier aan de voordeur, dus dat moet wel lukken zoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:18 schreef yats het volgende:
[..]Dan hoop ik voor je dat je haar niet op bijvoorbeeld Utrecht centraal op hoeft te pikken.
Goed geregeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Ze komt hier aan de voordeur, dus dat moet wel lukken zo
Heb je die serveerster nog een berichtje gestuurd dan yats?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:18 schreef yats het volgende:
[..]Dan hoop ik voor je dat je haar niet op bijvoorbeeld Utrecht centraal op hoeft te pikken.
Jep, ik heb even gevraagd of ze vandaag weer moest werken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je die serveerster nog een berichtje gestuurd dan yats?
En ga je dr weer zien vandaag?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, ik heb even gevraagd of ze vandaag weer moest werken.
Geen idee. Ik ga straks eerst bij een vriend van me eten. Het zal er vanaf hangen of we daar de stad in gaan of hier.quote:
En als je even uitlogt en opnieuw weer inlogt?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
Wat raar, sinds de update zijn echt echt een stuk of 50/60 matches weg
Net even geprobeerd maar ze zijn nog steeds foetsiequote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En als je even uitlogt en opnieuw weer inlogt?
Ik heb wel gehad met eraf gooien vanwege error 2x 50 matches kwijt en de laatste keer dat ik dat deed was ik ze alle 400+ kwijtik zou dat niet zo snel doen dus
Echt hèquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net even geprobeerd maar ze zijn nog steeds foetsie
Niet dat het uit maakt, ik weet niet eens welke en al mijn matches zijn prutMaar het is wel een beetje raar
Tinder is vaak zo buggy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |