Maar dan krijg ik vrouwen ipv meisjesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zet je filter dan omhoog of naar beneden
Dat klinkt engquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik vrouwen ipv meisjes
Niet als je gewoon nadenkt en weet dat Tinder 18+ isquote:
Anders ga je er even op in. Mijn filter staat denk ik op een andere leeftijdsgroep dan dat van jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:42 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niet als je gewoon nadenkt en weet dat Tinder 18+ is
Mijnes staat op 18-23quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Anders ga je er even op in. Mijn filter staat denk ik op een andere leeftijdsgroep dan dat van jou.
21-30 hierquote:
LOL serieus had het effect? Share ze eens ben benieuwd nu..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:11 schreef Grielen het volgende:
Ik ga maar eens matches aanspreken met slechte openingszinnen en kijken of het iets gaat worden
Update: Godver waarom blijken vrouwen hier nu van te houden nu zit ik weer in 5 gesprekken
Dat ik er zelf ook wel mocht wezenquote:
Waarom? Meestal klik ik dan kruisje. Te weinig beeld van hoe je er uit zietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:53 schreef Gh0stface het volgende:
En hoeveel pics heb je van jezelf geupload daar? Ik nog maar 1
Dit doe ik ook, ook al is het minimaal een 7/10 op die ene fotoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom? Meestal klik ik dan kruisje. Te weinig beeld van hoe je er uit ziet
Denk je dat lengte neerzetten nou echt wat toevoegd?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:08 schreef Grielen het volgende:
Ik heb 3 foto's. Een zwoele selfie, eebtje op vakantie in de zee en eentje van mij op het empire state building.
In mn tagline heb ik mn lengte en opleiding
Haat aan foto's iig me eigenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom? Meestal klik ik dan kruisje. Te weinig beeld van hoe je er uit ziet
Ja dan match ik niet weer met een meisje van 185 waar ik echt super leuk mee whatsapp om er achter te komen dat ik kleiner ben. Al mn tijd verklooid.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denk je dat lengte neerzetten nou echt wat toevoegd?
Hmm, je kan de afwijzingen die je erdoor krijgt natuurlijk ook als positief zien ja. Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja dan match ik niet weer met een meisje van 185 waar ik echt super leuk mee whatsapp om er achter te komen dat ik kleiner ben. Al mn tijd verklooid.
Dont hate the players, hate the game.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:16 schreef Gh0stface het volgende:
Oei als ik dit zo lees kan ik toch maar beter wat extra uploaden jeetje
Goh, klinkt als het echte leven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:01 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dont hate the players, hate the game.
Het is een kutmarkt met een luxe positie voor de vrouwen en aan de mannen om er moeite voor te doen. Daaruit kan je weer kijken of ze makkelijk of moeilijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |