Lijkt me alleen maar handig voor coordinatie en conditie. Maarja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar afgetrainde gozers zijn er in het darten inderdaad zelden.
Laat zelden maar achterwege.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar afgetrainde gozers zijn er in het darten inderdaad zelden.
Ze staan liever pilsjes achterover te tikken, bamiballetjes en kroketten uit de muur te vreten en iedere dag 6 uurtjes pijlen te gooien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar handig voor coordinatie en conditie. Maarja.
Duuh.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, er zijn dus serieus mensen en journalisten naar Schiphol gegaan om Oranjeselectie te zien vertrekken?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, er zijn dus serieus mensen en journalisten naar Schiphol gegaan om Oranjeselectie te zien vertrekken?
Ik ben niet zo van het darten dus nee dat begrijp ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begrijpt ook niets, hé. Ik stond dus te darten. Ik ging geweldig. Sta ik op het laatst na 12 darts op dubbel 2 en geef ik het alsnog weg.
Dan voel ik gewoon agressie komen die ik kwijt moet.
Hoezo?quote:
Kan je beter met je piemel in je knuistjes een beetje achter de computer zitten toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat moeten we niet willen. Kwaliteitsusers zoals JanCees zullen gemist worden. Dat laat een groot gat achter.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:25 schreef JanCees het volgende:
De notes vliegen me om de oren. Straks mis ik her WK.
Vind ik eigenlijk niet heel geweldigquote:
Wat hoezo? Gewoon wat doe je hier?quote:
Bedankt Stijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen. Kwaliteitsusers zoals JanCees zullen gemist worden. Dat laat een groot gat achter.
Hetzelfde als jij denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat hoezo? Gewoon wat doe je hier?
nice. Ik heb net een Paulaner ingeschikt. Niets mis mee. Beetje saai misschien, maar niets mis mee.quote:
Zeker niet. Heb nog een halve krat Weihenstephaner, toch mijn favoriet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
nice. Ik heb net een Paulaner ingeschikt. Niets mis mee. Beetje saai misschien, maar niets mis mee.
Dat hoor je me nergens zeggen. Ik zie allemaal oude bekenden en dan in een keer een nieuwe naam. Daar is mijn autisme niet tegen bestand.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hetzelfde als jij denk ik
Of mag ik hier niet komen van jou?
Er is een tijd van komen en gaan, Lansie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hoor je me nergens zeggen. Ik zie allemaal oude bekenden en dan in een keer een nieuwe naam. Daar is mijn autisme niet tegen bestand.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeker niet. Heb nog een halve krat Weihenstephaner, toch mijn favoriet.
Maar Paulaner is ook nice, vooral vanwege de naam wel.
Hij komt van het Ajax topic.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hoor je me nergens zeggen. Ik zie allemaal oude bekenden en dan in een keer een nieuwe naam. Daar is mijn autisme niet tegen bestand.
Heeinz is een kwaliteitsuser, geen zorgen langequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Taken 2 is op Film1 Actionquote:
Ah. Nou ik kom ook nog niet zo lang in de SC maar al wel aardig lang in de livetopics enzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is mijn tijd gekomen Stinho? Word ik verketterd?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en gaan, Lansie.
Een goed deel van m'n vrienden noemt we tegenwoordig Paulaner.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heeinz is een kwaliteitsuser, geen zorgen lange
Ik kijk even in de planning. Daarvoor moet ik even naar de achterkamer toe.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is mijn tijd gekomen Stinho? Word ik verketterd?
Nou welkom dan. Met je Ajaxhoofd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah. Nou ik kom ook nog niet zo lang in de SC maar al wel aardig lang in de livetopics enzo
Dank jequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu op Nederland 1 is er Andere Tijden Sport.
23:00 Knevel en van den Brink
Bedanktquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou welkom dan. Met je Ajaxhoofd.
Hee, ik weet nog dat jij vorig jaar zei dat Roda positief zou presteren dit seizoen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou welkom dan. Met je Ajaxhoofd.
Dat deden ze ook toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, ik weet nog dat jij vorig jaar zei dat Roda positief zou presteren dit seizoen.
Die zender ontvang ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Taken 2 is op Film1 Action
[..]
Ah. Nou ik kom ook nog niet zo lang in de SC maar al wel aardig lang in de livetopics enzo
Meh. Je kan de vergelijking joden en ketchup wel trekken. Voor ketchup/een jood is Heeinz een goede maar het blijft ketchup/een joodquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heeinz is een kwaliteitsuser, geen zorgen lange
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, ik weet nog dat jij vorig jaar zei dat Roda positief zou presteren dit seizoen.
Ik hoop niet dat Lange_Lans nu kwaad is dat ik dit naar boven haalquote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Roda wordt serieus wel de verrassing. Die gaan op plaats 6 of 7 eindigen.
Het is grappig omdat het tweeledig is gezien je drankgebruik. Al was het leuker en origineler geweest om je Paula te noemen omdat je zo van die puddinkjes houdt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Een goed deel van m'n vrienden noemt we tegenwoordig Paulaner.
Beetje fantasieloos but I'll allow it
Toon eens wat respect voor Lans johquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop niet dat Lange_Lans nu kwaad is dat ik dit naar boven haal
Is goed Daniquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Meh. Je kan de vergelijking joden en ketchup wel trekken. Voor ketchup/een jood is Heeinz een goede maar het blijft ketchup/een jood
Joden Hebben Ketchupquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Meh. Je kan de vergelijking joden en ketchup wel trekken. Voor ketchup/een jood is Heeinz een goede maar het blijft ketchup/een jood
Grappie heinsie weet je togquote:
Ja. Misvatting was dat. Ik dacht met het materiaal wat ze hadden gehaald dat ze het goed zouden gaan doen. Maar zo was ik er na 3 wedstrijden ook van overtuigd dat Schaars het goed ging doen. Ook een misvatting, maar dat was meer op hoop gebaseerd omdat ik me daar helemaal niets van voorstelde. Dat heeft hij later in het seizoen ook weer goedgemaakt hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vuile nicht.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop niet dat Lange_Lans nu kwaad is dat ik dit naar boven haal
Maakt niet uit, zo faalt iedereen wel eens in voorspellingen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Misvatting was dat. Ik dacht met het materiaal wat ze hadden gehaald dat ze het goed zouden gaan doen. Maar zo was ik er na 3 wedstrijden ook van overtuigd dat Schaars het goed ging doen. Ook een misvatting, maar dat was meer op hoop gebaseerd omdat ik me daar helemaal niets van voorstelde. Dat heeft hij later in het seizoen ook weer goedgemaakt hoor.
Waarschijnlijk liep Merkel op het veld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waarom ik dit tijdens AC Milan v Ajax postte.
What the fuck.
wat is dat voor een lelijke HOERquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Waar blijft onze strijder?
[ afbeelding ]
Hey meid.quote:
Ah, de eerste wedstrijd van Frank de Boerquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waarom ik dit tijdens AC Milan v Ajax postte.
What the fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |