Boefje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna een gipsplaat door midden getrapt
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik liet me even gaan uit woede bij het darten.
9 darter die net niet lukte?quote:
Dat gewelddadige gedoe van jou steeds, word er een beetje moe van nuquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Je begrijpt ook niets, hé. Ik stond dus te darten. Ik ging geweldig. Sta ik op het laatst na 12 darts op dubbel 2 en geef ik het alsnog wegquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat gewelddadige gedoe van jou steeds, word er een beetje moe van nu
Zo blijkt maar weer dat darten voor tokkies en pinkringenfiguren is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begrijpt ook niets, hé. Ik stond dus te darten. Ik ging geweldig. Sta ik op het laatst na 12 darts op dubbel 2 en geef ik het alsnog weg.
Dan voel ik gewoon agressie komen die ik kwijt moet.
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat gewelddadige gedoe van jou steeds, word er een beetje moe van nu
Hij dart en korfbalt. Moet wel gehandicapt zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat darten voor tokkies en pinkringenfiguren is.
Waar baseer je dit op?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat darten voor tokkies en pinkringenfiguren is.
Maar je bent ecto zonder vechtervaring.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De kans is groter dat ik m'n been breek door die gipsplaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar je bent ecto zonder vechtervaring.
Nou, laten we wel eerlijk zijn, heb jij wel eens een darter gezien met het lichaam van een kickbokser of zwemmer?quote:
Een normale magere gozer bedoel je?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, laten we wel eerlijk zijn, heb jij wel eens een darter gezien met het lichaam van een kickbokser of zwemmer?
Jammer. Het is er net zo gezellig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |