Lijkt me alleen maar handig voor coordinatie en conditie. Maarja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar afgetrainde gozers zijn er in het darten inderdaad zelden.
Laat zelden maar achterwege.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar afgetrainde gozers zijn er in het darten inderdaad zelden.
Ze staan liever pilsjes achterover te tikken, bamiballetjes en kroketten uit de muur te vreten en iedere dag 6 uurtjes pijlen te gooien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar handig voor coordinatie en conditie. Maarja.
Duuh.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, er zijn dus serieus mensen en journalisten naar Schiphol gegaan om Oranjeselectie te zien vertrekken?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, er zijn dus serieus mensen en journalisten naar Schiphol gegaan om Oranjeselectie te zien vertrekken?
Ik ben niet zo van het darten dus nee dat begrijp ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begrijpt ook niets, hé. Ik stond dus te darten. Ik ging geweldig. Sta ik op het laatst na 12 darts op dubbel 2 en geef ik het alsnog weg.
Dan voel ik gewoon agressie komen die ik kwijt moet.
Hoezo?quote:
Kan je beter met je piemel in je knuistjes een beetje achter de computer zitten toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat moeten we niet willen. Kwaliteitsusers zoals JanCees zullen gemist worden. Dat laat een groot gat achter.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:25 schreef JanCees het volgende:
De notes vliegen me om de oren. Straks mis ik her WK.
Vind ik eigenlijk niet heel geweldigquote:
Wat hoezo? Gewoon wat doe je hier?quote:
Bedankt Stijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen. Kwaliteitsusers zoals JanCees zullen gemist worden. Dat laat een groot gat achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |