Meh. Je kan de vergelijking joden en ketchup wel trekken. Voor ketchup/een jood is Heeinz een goede maar het blijft ketchup/een joodquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heeinz is een kwaliteitsuser, geen zorgen lange
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, ik weet nog dat jij vorig jaar zei dat Roda positief zou presteren dit seizoen.
Ik hoop niet dat Lange_Lans nu kwaad is dat ik dit naar boven haalquote:Op zondag 28 juli 2013 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Roda wordt serieus wel de verrassing. Die gaan op plaats 6 of 7 eindigen.
Het is grappig omdat het tweeledig is gezien je drankgebruik. Al was het leuker en origineler geweest om je Paula te noemen omdat je zo van die puddinkjes houdt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Een goed deel van m'n vrienden noemt we tegenwoordig Paulaner.
Beetje fantasieloos but I'll allow it
Toon eens wat respect voor Lans johquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop niet dat Lange_Lans nu kwaad is dat ik dit naar boven haal
Is goed Daniquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Meh. Je kan de vergelijking joden en ketchup wel trekken. Voor ketchup/een jood is Heeinz een goede maar het blijft ketchup/een jood
Joden Hebben Ketchupquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Meh. Je kan de vergelijking joden en ketchup wel trekken. Voor ketchup/een jood is Heeinz een goede maar het blijft ketchup/een jood
Grappie heinsie weet je togquote:
Ja. Misvatting was dat. Ik dacht met het materiaal wat ze hadden gehaald dat ze het goed zouden gaan doen. Maar zo was ik er na 3 wedstrijden ook van overtuigd dat Schaars het goed ging doen. Ook een misvatting, maar dat was meer op hoop gebaseerd omdat ik me daar helemaal niets van voorstelde. Dat heeft hij later in het seizoen ook weer goedgemaakt hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, ik weet nog dat jij vorig jaar zei dat Roda positief zou presteren dit seizoen.
Vuile nicht.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop niet dat Lange_Lans nu kwaad is dat ik dit naar boven haal
Maakt niet uit, zo faalt iedereen wel eens in voorspellingen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Misvatting was dat. Ik dacht met het materiaal wat ze hadden gehaald dat ze het goed zouden gaan doen. Maar zo was ik er na 3 wedstrijden ook van overtuigd dat Schaars het goed ging doen. Ook een misvatting, maar dat was meer op hoop gebaseerd omdat ik me daar helemaal niets van voorstelde. Dat heeft hij later in het seizoen ook weer goedgemaakt hoor.
Waarschijnlijk liep Merkel op het veld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waarom ik dit tijdens AC Milan v Ajax postte.
What the fuck.
wat is dat voor een lelijke HOERquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Waar blijft onze strijder?
[ afbeelding ]
Hey meid.quote:
Ah, de eerste wedstrijd van Frank de Boerquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waarom ik dit tijdens AC Milan v Ajax postte.
What the fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |