SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 05-06-2014 15:05:00 ]If not now, then when.
afhankelijk van hoe het gegeven wordt kan het best nuttig zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij de Mariniers hebben ze ook yoga geïntroduceerd.
FF lekker stretchen als je met -20 in je tentje in noorwegen ligtquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij de Mariniers hebben ze ook yoga geïntroduceerd.
Huhh daar is toch geen oorlog????quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
FF lekker stretchen als je met -20 in je tentje in noorwegen ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door VMSDKR op 05-06-2014 17:44:51 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
ik heb al bison vochtvreters geplaatst om gewoon kurk kk droog te zijn zondagquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens wat komt er toch een heerlijk weekendje aan!
hahaha boks gek! waar ga je shinen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb al bison vochtvreters geplaatst om gewoon kurk kk droog te zijn zondag
noorderplantsoen of scheveningen weet nog niet vriend maar ga echt ziek shinenquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
hahaha boks gek! waar ga je shinen?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb al bison vochtvreters geplaatst om gewoon kurk kk droog te zijn zondag
als je je insmeert met babyolie, ben je ubershinequote:Op donderdag 5 juni 2014 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
noorderplantsoen of scheveningen weet nog niet vriend maar ga echt ziek shinen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
vmsJMFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Beach het volgende:
VMSKRBeach, je staat op 1, he jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geluk is met de domme, zei Geoquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Beach het volgende:
[..]
En dat zonder er verstand van te hebben.
Werk van 10 tot 19:00 a mattie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon af spreken om daarna te gaan zwemmen
ik zou haar kut en kont helemaal onder kittenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef THEFXR het volgende:
wie zou haar doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Combikorting van de Bison gekregen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou haar kut en kont helemaal onder kitten
Ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef THEFXR het volgende:
wie zou haar doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou eerst haar lange benen beminnen en dan ben ik opquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou haar kut en kont helemaal onder kitten
ik zou sjon er gelijk in hangen niks beminnen gelijk pompen als een bezetenequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zou eerst haar lange benen beminnen en dan ben ik op
wat gevoelloos, het is geen hoer ofzo....quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou sjon er gelijk in hangen niks beminnen gelijk pompen als een bezetene
zo is hoe ik ben vriendquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat gevoelloos, het is geen hoer ofzo....
wat ben je toch een keiharde tarzanquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zo is hoe ik ben vriend
ik heb geen gevoelens dat is voor homos
Carry over grappen in 3, 2, 1...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net "Edge of Tomorrow" in IMAX 3D (voor het eerst) gezien. Wel dope film, niet erg veel inhoud though, gewoon een goede actie film. Ik denk ook dat ik zo'n Pathé Card ga aanschaffen; voor ¤ 19,- per maand onbeperkt naar de bios.
Hij doet ook lekker bek trekken door de medicijnenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha, lijkt meer een KLB-autist. Mooi filmpje wel.
"Vuile tering proleten zijn het. Ik wou dat ik met de trein was gegaan."
In de auto ben ik altijd rustig. Maar als ik Albert verlinde met z'n uitgestreken teringkop op tv zie/hoor kan ik wel aardig uit mn slof schieten. Mooi dat het gerotzooi van z'n vent breed uitgemeten werd. En dan zelf huilie huilie doen dat de pers je met rust moet latenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:50 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat Fathank in één van zn rage buien?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:50 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat Fathank in één van zn rage buien?
Documentaire over die dude is wel sad trouwens, maar wel interessant:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha, lijkt meer een KLB-autist. Mooi filmpje wel.
"Vuile tering proleten zijn het. Ik wou dat ik met de trein was gegaan."
Heb ooit een deel van de Pegrimscode gekeken (soort Wie is de mol over de bijbel), maar zag toen dat Ethiopië best een mooi land is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 03:24 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brb op vakantie naar Ethiopië.
Legit 8.9/10
Nice.quote:
Lol, vermakelijk maar wel een eikel. Die loopt vast een keer de verkeerde tegen het lijf.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 03:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn filmpjes zijn altijd zo hilarisch.
Sup brah @ 0:31quote:Op vrijdag 6 juni 2014 03:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn filmpjes zijn altijd zo hilarisch.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:50 schreef CafeRoker het volgende:
M'n alleenstaande overbuurvrouw heeft vlaggetjes ophangen. Wat zou dat betekenen?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat ze 'girl'friend material for Sapstengel is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sap?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:21 schreef Beach het volgende:
Aangezien hij aan het vlaggetjescriterium voldoet zal hij achterlangs niet eens binnen kunnen komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sap?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Nice, alleen is het geen photoshop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sap?
En ik heb geen vlaggetjes![]()
![]()
Dit is een photoshop, het origineel is trouwens ook wel prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sap?Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
VMS PLSquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:09 schreef VMSDKR het volgende:
Boys, ik zoek een simpele app om calorieverbruik in bij te houden. That's it, verder geen poespas. Iemand ideeën?
LOLquote:
Lijkt me echt wel kut om een bloedmooie dochter te hebben.quote:
in die magere rookworsten, zit toch meer suiker?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:00 schreef RaymondK het volgende:
Net een rookworst van unox genuked en opgegeten, ga ik hem in myfitnesspal zetten, zitten er alleen magere en extra magere worsten in![]()
![]()
Ga er denk 1 invullen, "extra vette rookworst unox"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in die magere rookworsten, zit toch meer suiker?
die in de vacuum verpakking zijn niet te vreten, met hun 2 jaar houdbaar chemische zooi erinquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk.
Weet wel dat je echt moet zoeken in de supermarkt naar een normale...
Trouwens een paarkeer heerlijk herkauwd die rookworst tijdens het trainen
Goede strategie welquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
Ideale tijd ook om op huizenjacht te gaan.
Hoef je niet eens de straat in te rijden. Kun je precies zien wat voor een volk er woont.
Vlaggetjes en troep buiten? Next...
Goed verhaal. Daarom ook alleen NA de training mensen helpen met dit soort meuk (heb zelf ooit een chick met een Starlet geholpen met exact hetzelfde probleem).quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:06 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren klote geslapen, mezelf naar de gym gesleept voor deadlift, staat er een jongen van mn gym buiten met zn corsa en zn motorkap open, was zn knipperlichtje kapot aan de voorkant maar hij kreeg de bajonetfitting niet meer terug gedraaid. Ging echt achterlijk stroef. Of ik ff helpen kon.
Dat grafding hadden ze gemaakt voor kleine jappannerhandjes, heel mn klauw open na afloop, en een openruggetje van 10 minuten kromstaan.
Deadlift ging uiteraard voor geen meter meer. Beter thuis kunnen blijven, want kon uiteindelijk met een betonschaar mn kluisje open knippen want sleuteltje kwijt geraakt ook nog lol
Nu weer high on pre workout aan het worden, ready for upper back and guns...
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]Geil ga hier even op soppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toeval dat ik dit een paar weken terug nog heb gedaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
Ideale tijd ook om op huizenjacht te gaan.
Hoef je niet eens de straat in te rijden. Kun je precies zien wat voor een volk er woont.
Vlaggetjes en troep buiten? Next...
Rechts is een kerel. Zie het halsdoekje die de erectie onder het rokje camoufleert.quote:
Links is Nicole Scherzinger?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Rechts is een kerel. Zie het halsdoekje die de erectie onder het rokje camoufleert.
Links is wss elke voetballer f1 coureur al overheen geweest dus ik pas.
Ex-neukeratiefje van Lewis Hamilton en deed ooit zingen in meidengroepjequote:
Inschatting correct. +1 voor mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ex-neukeratiefje van Lewis Hamilton en deed ooit zingen in meidengroepje
Gezien de kleine teen is Lewis dan myth-buster, geen wonder dat 'ie zo gefrustreerd tegenover Vettel was altijd.quote:
Seto en JB?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 03:24 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brb op vakantie naar Ethiopië.
Legit 8.9/10
Hahahahaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:09 schreef fathank het volgende:
[..]
In de auto ben ik altijd rustig. Maar als ik Albert verlinde met z'n uitgestreken teringkop op tv zie/hoor kan ik wel aardig uit mn slof schieten. Mooi dat het gerotzooi van z'n vent breed uitgemeten werd. En dan zelf huilie huilie doen dat de pers je met rust moet laten.
Of ga even bij haar langs en vraag of je haar cupje even mag vullenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we zullen morgen aan je denken, tijdens het shinen.
Cupje heet het niet he...capsulesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Of ga even bij haar langs en vraag of je haar cupje even mag vullen
Bij capsules moet img altijd aan synthetische drugs denkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cupje heet het niet he...capsules.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij capsules moet img altijd aan synthetische drugs denken
Ja, ben helemaal klaar voor vaderdag overmorgenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tnx, ga even kijken.
Nog in de stad geshined vandaag?
Hier maar 31quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:41 schreef THEFXR het volgende:
gloeiende, maandag 35 graden en s'avonds onweer from hell
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag net zo'n ebola lekker wijfie lopen, ze liep hard in deze warme zon ze had alleen een BH aan en een strakke trainingsbroek heb de hele tijd sloom achter der aan gefietst totdat ze 4 keer opdringerig-boos achterom naar me keek..
Had gelezen bij seksualiteit op fok dat vrouwen in strakke broekjes de droom hebben om gespankt te worden op een onverwachte plek door een onbekend persoon maar heb het niet gedurfd
Ik ken een goossie hier in het buurthuis in crooswijk die wel eens in de kont heeft geknepen in de metro op een druk tijdstip en die mos voor de rechter verschijnen je weet nooit welke wijfies het lekker vinden en welke ervan schrikken en boos )kunnen' worden
Ik mag het hopen voor 'm.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol, vermakelijk maar wel een eikel. Die loopt vast een keer de verkeerde tegen het lijf.
bij het tankstation is wel een goede meetplaats of bij de rotondequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:55 schreef Verbosity het volgende:
Sander, ben je klaar om te shinen? En waar wou je meeten.
P.s. Fanta, dit gaat over pinkpop. Niet over de zwarte cross![]()
Goeie carry-over van FOK! Naar het echte harde straatleven.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:35 schreef Awesome_ het volgende:
eerste bestelling gedaan bij muscle meat. Let the gains begin
Ah, je bent geslaagd voor de cupjescapsules academy?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cupje heet het niet he...capsules.
Lokquote, ik mis Dima wel een beetje hierquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh, wtf man. Waarom heb je Dima's naam ingevuld terwijl die post van die djakka is.
Waarom mis je Dima?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lokquote, ik mis Dima wel een beetje hier
Ik kan mij wel amuseren om zijn posts.quote:
17? zo schattigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
17 jaar gewordenofficieel bejaarde jongere
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
17? zo schattig![]()
heppie b-day poepie.![]()
inb4 ik ben hele grote meneer
Nulty-esque postquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
17? zo schattig![]()
Goede vraag, hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef Weissman het volgende:
Iemand nog tips voor een goeien blender? Kijkshop en mediamarkt ben ik net gaan kijken omdat om de hoek.
Serieus advies is welkom. Cor, henk, anyone?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
17? zo schattig![]()
Sorry ik zal Teddy voortaan met rust latenquote:
Philips is op zich wel goed, als die het doet: de kwaliteit/duurzaamheid van het gemiddelde Philips product is nl. bedroevend.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef Weissman het volgende:
Iemand nog tips voor een goeien blender? Kijkshop en mediamarkt ben ik net gaan kijken omdat om de hoek.
Damnn, 17 pasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:28 schreef Klokov het volgende:
Hey FXR, heb je je nog klassiek geschoren vandaag?
Wacht maar totdat je pics van zijn sapstengel gezien hebt, dan wil je je door hem laten raken.quote:
Dat hoofd. Nein.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je pics van zijn sapstengel gezien hebt, dan wil je je door hem laten raken.
Aware me pls, tevens pics van jouw hoofd of moet ik daarvoor bij Montelly zijn?quote:
Probeer eens bij Weisje. Hij heeft een echte foto gehad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Aware me pls, tevens pics van jouw hoofd of moet ik daarvoor bij Montelly zijn?
Hey Weissman, kan je me die picca doen homey?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer eens bij Weisje. Hij heeft een echte foto gehad.
Moet je eens een dagje vasten. Zo scherp dat je dan bent, heel apart.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben jullie ook dat als je relatief weinig eet (Low kcal/ Low carb) je echt fit as fuck bent?
Ik stuiter van de energie als ik tijdje vast. Ben altijd heel gevoelig voor suikerdip, ging net voor tweede keer hardlopen vandaag.
welke hond heb je dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb jouw kop gezien, zou mijn hond er nog niet eens overheen laten plassen.
Bitch. Pls.
Mocro Bitch fight coming in...3,2,1...quote:Op zondag 8 juni 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb jouw kop gezien, zou mijn hond er nog niet eens overheen laten plassen.
Bitch. Pls.
Jij was toch half mocro half latina?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Echt zon leip hysterisch turks wijf is die stimorol. Daarom distantieer ik me soms ook van de Turkse cultuur gekke wijven en fucking bezitterige macho homos
Ik ben niet Turks stoephoerquote:Op zondag 8 juni 2014 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Echt zon leip hysterisch turks wijf is die stimorol. Daarom distantieer ik me soms ook van de Turkse cultuur gekke wijven en fucking bezitterige macho homos
Kom op nou!, zo'n hot ass latina als jij kan toch wel wheels regelen ipv dat brakke OV te nemen?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Klote ov ligt ook helemaal plat, pas 1.30 op het feestje
Schrijf t op je wall anders. /carequote:Op zondag 8 juni 2014 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
wat laf, kutjequote:Op zondag 8 juni 2014 00:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja. Nu laat die doos zich opfokken etc.
Succes, ik ga slapen
Zonder trappers?quote:Op zondag 8 juni 2014 09:24 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw cardio apparaat gehaald voor thuis, dem gainz!
voor thuis? ga je het op rollers zettenquote:Op zondag 8 juni 2014 09:24 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Maar één oplossing. Pushups en squats met je kinderen op je rug en je pullups doen bij de kinderspeeltoestellen.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:48 schreef stinkie het volgende:
Alle gains kwijt.
Eerst een week Italië en nu zit ik op een camping. Serieus nog een dag en ik trek een trainingsbroek aan en ga schultenbrau uit blik zuipen.
Help!!!!!
Als tokkie kun je ook wel liften toch. Gewoon hardcore anabolensjonnie worden. Trainingspak aan, tanktopje, zegelring en grote gouden ketting. Paar tattoos erbij en lekker pompen in de gym.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:48 schreef stinkie het volgende:
Alle gains kwijt.
Eerst een week Italië en nu zit ik op een camping. Serieus nog een dag en ik trek een trainingsbroek aan en ga schultenbrau uit blik zuipen.
Help!!!!!
Gew bench+shoulder db press en af en toe optrekken.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als tokkie kun je ook wel liften toch. Gewoon hardcore anabolensjonnie worden. Trainingspak aan, tanktopje, zegelring en grote gouden ketting. Paar tattoos erbij en lekker pompen in de gym.
tattoo's heb ik, zegelring en gouden ketting liggen ook nog ergens.... the tokkie is strong within mequote:Op zondag 8 juni 2014 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als tokkie kun je ook wel liften toch. Gewoon hardcore anabolensjonnie worden. Trainingspak aan, tanktopje, zegelring en grote gouden ketting. Paar tattoos erbij en lekker pompen in de gym.
Even Googlen op dichtstbijzijnde gym.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:48 schreef stinkie het volgende:
Alle gains kwijt.
Help!!!!!
Nice! Specs/URL?quote:Op zondag 8 juni 2014 09:24 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Laat Eleiko het maar niet horen..quote:Op zondag 8 juni 2014 12:12 schreef Questular het volgende:
[..]
tattoo's heb ik, zegelring en gouden ketting liggen ook nog ergens.... the tokkie is strong within me
Je hebt in mijn ogen die rommel toch niet nodig om de Johnny uit te hangen.quote:
Je vergeet de biceps dumbbell curl, vlak voor de spiegel (wel met petje en Beat by Dre op, uiteraard).quote:Op zondag 8 juni 2014 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha hier lopen er best veel en idd benchpress en pullups zijn de basis van hun training
Kun je niet wat beters regelen. Een fiets of zo?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
En met 24kg dumbbells terwijl je ze met je hele arm omhoog zwaait.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je vergeet de biceps dumbbell curl, vlak voor de spiegel (wel met petje en Beat by Dre op, uiteraard).
Lol.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt in mijn ogen die rommel toch niet nodig om de Johnny uit te hangen.
Precies dat dus; jij begrijpt het.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En met 24kg dumbbells terwijl je ze met je hele arm omhoog zwaait.
Heb er eentje van een tientje van de hema. Enige wat ik ermee maak is pannekoekenbeslagquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef Weissman het volgende:
Naar de gym als je op vakantie bentquote:Op zondag 8 juni 2014 12:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Even Googlen op dichtstbijzijnde gym.
(beter doe je dat vooraf als onderdeel van de vakantieplanning).
Bazenvoedsel. Melk havermout eieren en een laag spek. Kom haten op mn ontbijt. Stroop erover en zo naar binnen joekelen.quote:
Welke hoeveelheden? Ik zoek nog de ultieme mix.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Bazenvoedsel. Melk havermout eieren en een laag spek. Kom haten op mn ontbijt. Stroop erover en zo naar binnen joekelen.
halve liter melk, 4 eieren en havermout zoveel als nodig is om er een mooi beslag van te makenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke hoeveelheden? Ik zoek nog de ultieme mix.
Lol jij kan waarschijnlijk nog niet eens een kip of een konijn slachten en dan noem anderen mietquote:Op zondag 8 juni 2014 14:01 schreef Awesome_ het volgende:
Mietenvoer nummer 1. Ik kan geen respect hebben voor mensen die pannenkoeken eten.
die zag ik gisteren ook maar ik wil er verjongingssmoothies mee maken dus moet wel robuust zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb er eentje van een tientje van de hema. Enige wat ik ermee maak is pannekoekenbeslag
quote:Van een vader heb ik er maar één,
en zoals jij bent is er geen!
Daarom zal ik je vandaag verwennen,
want ik moet je toch echt bekennen:
papa, ik hou heel veel van jou!
quote:Papa, lieve papa van me,
vandaag hoef jij alleen op de bank te hangen.
Ik bedien je van alle gemak,
met drinken, cadeautjes en gebak.
Het klopt wat je op de kalender zag:
vandaag is het Vaderdag!
quote:Lieve papa, het hele jaar maak jij me blij
daarom krijg je nu wat terug van mij.
Een kus en een cadeautje of twee,
hopelijk maak ik je hier erg gelukkig mee.
We maken er samen een mooie dag van,
daarvoor zal ik alles doen wat ik kan!
quote:Vandaag word je lekker verwend.
Omdat je mijn papa bent.
Ik heb iets gemaakt voor jou
Omdat ik zoveel van je hou.
Eerst krijg je nog een kus van mij.
Dit cadeau maakt je vast heel blij.
No thx Jeffquote:Papa, sterke papa,
Papa kom eens hier
ik heb een klein lief gedichtje
voor jou op dit stukje papier
Lieve papa
Ik weet dat jij veel doet
en wat je doet is altijd goed
Papa, ik ben heel erg blij
met zo'n super-papa als jij
Mooi ding!quote:Op zondag 8 juni 2014 09:24 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend, ik kom uit een lijn van alleen maar kippenhouders. Mijn vader is een kippenhouder, zijn vader was een kippenhouder en ik ben volledig klaargestoomd om de zaak over te nemen. Kippen houden, en het slachten daarvan, zit in mijn bloed.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol jij kan waarschijnlijk nog niet eens een kip of een konijn slachten en dan noem anderen miet
Kom maar terug als je eindelijk van je kwark met een smaakje af bent
Dit is niet mijn winkel vriendquote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend, ik kom uit een lijn van alleen maar kippenhouders. Mijn vader is een kippenhouder, zijn vader was een kippenhouder en ik ben volledig klaargestoomd om de zaak over te nemen. Kippen houden, en het slachten daarvan, zit in mijn bloed.
'Vrouwen? je kunt beter kippen houwe..!' is al sinds jaar en dag het familiemotto en staat ook op onze banner. Dus voor je mij denkt te beschuldigen, je kent me niet.
Pics met timestamp.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend, ik kom uit een lijn van alleen maar kippenhouders. Mijn vader is een kippenhouder, zijn vader was een kippenhouder en ik ben volledig klaargestoomd om de zaak over te nemen. Kippen houden, en het slachten daarvan, zit in mijn bloed.
'Vrouwen? je kunt beter kippen houwe..!' is al sinds jaar en dag het familiemotto en staat ook op onze banner. Dus voor je mij denkt te beschuldigen, je kent me niet.
Heb jij wel eens geslacht?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol jij kan waarschijnlijk nog niet eens een kip of een konijn slachten en dan noem anderen miet
Kom maar terug als je eindelijk van je kwark met een smaakje af bent
Dacht dat PUA-master voltijd was?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:
Bij nacht. Overdag een doodgewone kippenhouder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed topic was dat trouwens. Wel fijn dat jij altijd dingen terughaalt van shit die ik zelf al weer vergeten was.BEASTMODE
#curvy #bigisbeautiful #thick #yesallwomen #fatacceptancequote:Excess weight causing 1 in 10 deaths, top doctor warns
Soaring obesity levels mean one in 10 deaths in England and Wales is now caused by excess weight, the chief medical officer has warned.
Prof Dame Sally Davies, the Chief Medical Officer for England, said that a “normalisation” of being overweight meant many people did not recognise that they weighed too much, and that the extra pounds could shorten their life.
http://www.telegraph.co.u(...)op-doctor-warns.html
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bij nacht. Overdag een doodgewone kippenhouder.Waarom een foto van Paul Jambers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed topic was dat trouwens. Wel fijn dat jij altijd dingen terughaalt van shit die ik zelf al weer vergeten was.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
scahtjequote:Op zondag 8 juni 2014 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
Sweet Baby Rays BBQ Bacon Explosion met gevulde kipfilet is het geworden.![]()
Als jullie lief zijn zou ik eventueel wellicht misschien een fotootje kunnen posten.
Is dat een tijdelijk actie of zo?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:10 schreef THEFXR het volgende:
wat vinden jullie van de BBQ marinades van de Lidl?
inb4 Yuri
Chill toch.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom overal protein in moet.
Mwah vind het een beetje onnodigquote:
Jaquote:
Yvonne opende gister een topic vol tieten. Zal dus wel goed zijn.quote:
Nice.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yvonne opende gister een topic vol tieten. Zal dus wel goed zijn.
ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes.
Jij hebt mij zo ver gekregen een kruisje achter je naam te zetten. Ik dacht dat het wel wat kon worden tussen ons. Spijtig.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wauw hoe kom jij aan deze zieke platen voor elke andere persoon????
1,345/10 beoordelingsvermogenquote:
O jammerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:33 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Jij hebt mij zo ver gekregen een kruisje achter je naam te zetten. Ik dacht dat het wel wat kon worden tussen ons. Spijtig.
Is deze niet meer goed genoeg voor je Yuri?quote:
hnnngquote:Op zondag 8 juni 2014 22:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is deze niet meer goed genoeg voor je Yuri?
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:
Kip, konijn, haas, gans visquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk brunettes met blote tieten.
Scheve tepelsquote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zijn wel nep maarja boeiend
bahquote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet nog:quote:Op zondag 8 juni 2014 22:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Scheve tepels
Dit soort shit digitaal hebben
Diamantjes op je telefoon
Tattoo's
Navelpiercing
Dom gezicht
Nepnagels
Getekende wenkbrauwen
Zo bevestigend dit
strong trannyismquote:Op zondag 8 juni 2014 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
damn, wat een Bami koppiequote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dat biggenbroekje is een legit photoshopquote:
Ja daar was ik al bang voor, onwerkelijke verhoudingen dat.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alleen dat biggenbroekje is een legit photoshop
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alleen dat biggenbroekje is een legit photoshopZover had ik niet eens gekeken. Ik bleef hangen op d'r punten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn ook overduidelijke pluspunten.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zover had ik niet eens gekeken. Ik bleef hangen op d'r punten.
Deel je collectie met ons die je vanaf je 12e hebt opgebouwd. Dan haal ik dat kruisje van achter je naam wel ff weg.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:32 schreef VMSDKR het volgende:
Snakey in topic. Tieten staan nog. Confirmed.
Porno downloaden.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Deel je collectie met ons die je vanaf je 12e hebt opgebouwd. Dan haal ik dat kruisje van achter je naam wel ff weg.
Dit heb ik ook nooit begrepen ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Porno downloaden.
Alles is binnen drie kliks te zien en nog zijn er mensen die gigabytes aan porno op hun HD's hebben staan.
Dat deed in vroegah ook, porno verzamelen. Tot ik er achter kwam dat ik altijd op zoek naar iets nieuws was en nooit meer naar al die verzamelde pron keek.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Porno downloaden.
Alles is binnen drie kliks te zien en nog zijn er mensen die gigabytes aan porno op hun HD's hebben staan.
Zit je aan de boekjes van Harlequin nu?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat deed in vroegah ook, porno verzamelen. Tot ik er achter kwam dat ik altijd op zoek naar iets nieuws was en nooit meer naar al die verzamelde pron keek.![]()
Nu kijk ik geen pron meer natuurlijk, daar ben ik te oud voor.
Nope, ik lees alleen maar dit soort boeken.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:08 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zit je aan de boekjes van Harlequin nu?Elke seconde wordt er wereldwijd 4 van die krengen verkocht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |