Dit is niet mijn winkel vriendquote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend, ik kom uit een lijn van alleen maar kippenhouders. Mijn vader is een kippenhouder, zijn vader was een kippenhouder en ik ben volledig klaargestoomd om de zaak over te nemen. Kippen houden, en het slachten daarvan, zit in mijn bloed.
'Vrouwen? je kunt beter kippen houwe..!' is al sinds jaar en dag het familiemotto en staat ook op onze banner. Dus voor je mij denkt te beschuldigen, je kent me niet.
Pics met timestamp.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vriend, ik kom uit een lijn van alleen maar kippenhouders. Mijn vader is een kippenhouder, zijn vader was een kippenhouder en ik ben volledig klaargestoomd om de zaak over te nemen. Kippen houden, en het slachten daarvan, zit in mijn bloed.
'Vrouwen? je kunt beter kippen houwe..!' is al sinds jaar en dag het familiemotto en staat ook op onze banner. Dus voor je mij denkt te beschuldigen, je kent me niet.
Heb jij wel eens geslacht?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol jij kan waarschijnlijk nog niet eens een kip of een konijn slachten en dan noem anderen miet
Kom maar terug als je eindelijk van je kwark met een smaakje af bent
Dacht dat PUA-master voltijd was?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
quote:
Bij nacht. Overdag een doodgewone kippenhouder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed topic was dat trouwens. Wel fijn dat jij altijd dingen terughaalt van shit die ik zelf al weer vergeten was.BEASTMODE
#curvy #bigisbeautiful #thick #yesallwomen #fatacceptancequote:Excess weight causing 1 in 10 deaths, top doctor warns
Soaring obesity levels mean one in 10 deaths in England and Wales is now caused by excess weight, the chief medical officer has warned.
Prof Dame Sally Davies, the Chief Medical Officer for England, said that a “normalisation” of being overweight meant many people did not recognise that they weighed too much, and that the extra pounds could shorten their life.
http://www.telegraph.co.u(...)op-doctor-warns.html
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bij nacht. Overdag een doodgewone kippenhouder.Waarom een foto van Paul Jambers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed topic was dat trouwens. Wel fijn dat jij altijd dingen terughaalt van shit die ik zelf al weer vergeten was.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
scahtjequote:Op zondag 8 juni 2014 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
Sweet Baby Rays BBQ Bacon Explosion met gevulde kipfilet is het geworden.![]()
Als jullie lief zijn zou ik eventueel wellicht misschien een fotootje kunnen posten.
Is dat een tijdelijk actie of zo?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:10 schreef THEFXR het volgende:
wat vinden jullie van de BBQ marinades van de Lidl?
inb4 Yuri
Chill toch.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom overal protein in moet.
Mwah vind het een beetje onnodigquote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |