Carry over grappen in 3, 2, 1...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net "Edge of Tomorrow" in IMAX 3D (voor het eerst) gezien. Wel dope film, niet erg veel inhoud though, gewoon een goede actie film. Ik denk ook dat ik zo'n Pathé Card ga aanschaffen; voor ¤ 19,- per maand onbeperkt naar de bios.
Hij doet ook lekker bek trekken door de medicijnenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha, lijkt meer een KLB-autist. Mooi filmpje wel.
"Vuile tering proleten zijn het. Ik wou dat ik met de trein was gegaan."
In de auto ben ik altijd rustig. Maar als ik Albert verlinde met z'n uitgestreken teringkop op tv zie/hoor kan ik wel aardig uit mn slof schieten. Mooi dat het gerotzooi van z'n vent breed uitgemeten werd. En dan zelf huilie huilie doen dat de pers je met rust moet latenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:50 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat Fathank in één van zn rage buien?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:50 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat Fathank in één van zn rage buien?
Documentaire over die dude is wel sad trouwens, maar wel interessant:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha, lijkt meer een KLB-autist. Mooi filmpje wel.
"Vuile tering proleten zijn het. Ik wou dat ik met de trein was gegaan."
Heb ooit een deel van de Pegrimscode gekeken (soort Wie is de mol over de bijbel), maar zag toen dat Ethiopië best een mooi land is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 03:24 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brb op vakantie naar Ethiopië.
Legit 8.9/10
Nice.quote:
Lol, vermakelijk maar wel een eikel. Die loopt vast een keer de verkeerde tegen het lijf.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 03:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn filmpjes zijn altijd zo hilarisch.
Sup brah @ 0:31quote:Op vrijdag 6 juni 2014 03:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn filmpjes zijn altijd zo hilarisch.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:50 schreef CafeRoker het volgende:
M'n alleenstaande overbuurvrouw heeft vlaggetjes ophangen. Wat zou dat betekenen?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat ze 'girl'friend material for Sapstengel is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sap?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:21 schreef Beach het volgende:
Aangezien hij aan het vlaggetjescriterium voldoet zal hij achterlangs niet eens binnen kunnen komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sap?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:21 schreef Beach het volgende:
Nice, alleen is het geen photoshop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sap?
En ik heb geen vlaggetjes![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |