quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zag net zo'n ebola lekker wijfie lopen, ze liep hard in deze warme zon ze had alleen een BH aan en een strakke trainingsbroek heb de hele tijd sloom achter der aan gefietst totdat ze 4 keer opdringerig-boos achterom naar me keek..
Had gelezen bij seksualiteit op fok dat vrouwen in strakke broekjes de droom hebben om gespankt te worden op een onverwachte plek door een onbekend persoon maar heb het niet gedurfd
Ik ken een goossie hier in het buurthuis in crooswijk die wel eens in de kont heeft geknepen in de metro op een druk tijdstip en die mos voor de rechter verschijnen je weet nooit welke wijfies het lekker vinden en welke ervan schrikken en boos )kunnen' worden
Ik mag het hopen voor 'm.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol, vermakelijk maar wel een eikel. Die loopt vast een keer de verkeerde tegen het lijf.
bij het tankstation is wel een goede meetplaats of bij de rotondequote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:55 schreef Verbosity het volgende:
Sander, ben je klaar om te shinen? En waar wou je meeten.
P.s. Fanta, dit gaat over pinkpop. Niet over de zwarte cross![]()
Goeie carry-over van FOK! Naar het echte harde straatleven.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:35 schreef Awesome_ het volgende:
eerste bestelling gedaan bij muscle meat. Let the gains begin
Ah, je bent geslaagd voor de cupjescapsules academy?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cupje heet het niet he...capsules.
Lokquote, ik mis Dima wel een beetje hierquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh, wtf man. Waarom heb je Dima's naam ingevuld terwijl die post van die djakka is.
Waarom mis je Dima?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lokquote, ik mis Dima wel een beetje hier
Ik kan mij wel amuseren om zijn posts.quote:
17? zo schattigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
17 jaar gewordenofficieel bejaarde jongere
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
17? zo schattig![]()
heppie b-day poepie.![]()
inb4 ik ben hele grote meneer
Nulty-esque postquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
17? zo schattig![]()
heppie b-day poepie.![]()
inb4 ik ben hele grote meneer
Goede vraag, hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef Weissman het volgende:
Iemand nog tips voor een goeien blender? Kijkshop en mediamarkt ben ik net gaan kijken omdat om de hoek.
Serieus advies is welkom. Cor, henk, anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |