quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
17? zo schattig![]()
heppie b-day poepie.![]()
inb4 ik ben hele grote meneer
Sorry ik zal Teddy voortaan met rust latenquote:
Philips is op zich wel goed, als die het doet: de kwaliteit/duurzaamheid van het gemiddelde Philips product is nl. bedroevend.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef Weissman het volgende:
Iemand nog tips voor een goeien blender? Kijkshop en mediamarkt ben ik net gaan kijken omdat om de hoek.
Serieus advies is welkom. Cor, henk, anyone?
Damnn, 17 pasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
17 jaar gewordenofficieel bejaarde jongere
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
17 jaar gewordenofficieel bejaarde jongere
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:28 schreef Klokov het volgende:
Hey FXR, heb je je nog klassiek geschoren vandaag?
Wacht maar totdat je pics van zijn sapstengel gezien hebt, dan wil je je door hem laten raken.quote:
Dat hoofd. Nein.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je pics van zijn sapstengel gezien hebt, dan wil je je door hem laten raken.
Aware me pls, tevens pics van jouw hoofd of moet ik daarvoor bij Montelly zijn?quote:
Probeer eens bij Weisje. Hij heeft een echte foto gehad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Aware me pls, tevens pics van jouw hoofd of moet ik daarvoor bij Montelly zijn?
Hey Weissman, kan je me die picca doen homey?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer eens bij Weisje. Hij heeft een echte foto gehad.
Moet je eens een dagje vasten. Zo scherp dat je dan bent, heel apart.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben jullie ook dat als je relatief weinig eet (Low kcal/ Low carb) je echt fit as fuck bent?
Ik stuiter van de energie als ik tijdje vast. Ben altijd heel gevoelig voor suikerdip, ging net voor tweede keer hardlopen vandaag.
welke hond heb je dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb jouw kop gezien, zou mijn hond er nog niet eens overheen laten plassen.
Bitch. Pls.
Mocro Bitch fight coming in...3,2,1...quote:Op zondag 8 juni 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb jouw kop gezien, zou mijn hond er nog niet eens overheen laten plassen.
Bitch. Pls.
Jij was toch half mocro half latina?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Echt zon leip hysterisch turks wijf is die stimorol. Daarom distantieer ik me soms ook van de Turkse cultuur gekke wijven en fucking bezitterige macho homos
Ik ben niet Turks stoephoerquote:Op zondag 8 juni 2014 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Echt zon leip hysterisch turks wijf is die stimorol. Daarom distantieer ik me soms ook van de Turkse cultuur gekke wijven en fucking bezitterige macho homos
Kom op nou!, zo'n hot ass latina als jij kan toch wel wheels regelen ipv dat brakke OV te nemen?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Klote ov ligt ook helemaal plat, pas 1.30 op het feestje
Schrijf t op je wall anders. /carequote:Op zondag 8 juni 2014 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Klote ov ligt ook helemaal plat, pas 1.30 op het feestje
wat laf, kutjequote:Op zondag 8 juni 2014 00:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja. Nu laat die doos zich opfokken etc.
Succes, ik ga slapen
Zonder trappers?quote:Op zondag 8 juni 2014 09:24 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw cardio apparaat gehaald voor thuis, dem gainz!
voor thuis? ga je het op rollers zettenquote:Op zondag 8 juni 2014 09:24 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw cardio apparaat gehaald voor thuis, dem gainz!
Maar één oplossing. Pushups en squats met je kinderen op je rug en je pullups doen bij de kinderspeeltoestellen.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:48 schreef stinkie het volgende:
Alle gains kwijt.
Eerst een week Italië en nu zit ik op een camping. Serieus nog een dag en ik trek een trainingsbroek aan en ga schultenbrau uit blik zuipen.
Help!!!!!
Als tokkie kun je ook wel liften toch. Gewoon hardcore anabolensjonnie worden. Trainingspak aan, tanktopje, zegelring en grote gouden ketting. Paar tattoos erbij en lekker pompen in de gym.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:48 schreef stinkie het volgende:
Alle gains kwijt.
Eerst een week Italië en nu zit ik op een camping. Serieus nog een dag en ik trek een trainingsbroek aan en ga schultenbrau uit blik zuipen.
Help!!!!!
Gew bench+shoulder db press en af en toe optrekken.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als tokkie kun je ook wel liften toch. Gewoon hardcore anabolensjonnie worden. Trainingspak aan, tanktopje, zegelring en grote gouden ketting. Paar tattoos erbij en lekker pompen in de gym.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |