quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:02 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
17? zo schattig![]()
heppie b-day poepie.![]()
inb4 ik ben hele grote meneer
Sorry ik zal Teddy voortaan met rust latenquote:
Philips is op zich wel goed, als die het doet: de kwaliteit/duurzaamheid van het gemiddelde Philips product is nl. bedroevend.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:36 schreef Weissman het volgende:
Iemand nog tips voor een goeien blender? Kijkshop en mediamarkt ben ik net gaan kijken omdat om de hoek.
Serieus advies is welkom. Cor, henk, anyone?
Damnn, 17 pasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
17 jaar gewordenofficieel bejaarde jongere
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
17 jaar gewordenofficieel bejaarde jongere
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:28 schreef Klokov het volgende:
Hey FXR, heb je je nog klassiek geschoren vandaag?
Wacht maar totdat je pics van zijn sapstengel gezien hebt, dan wil je je door hem laten raken.quote:
Dat hoofd. Nein.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je pics van zijn sapstengel gezien hebt, dan wil je je door hem laten raken.
Aware me pls, tevens pics van jouw hoofd of moet ik daarvoor bij Montelly zijn?quote:
Probeer eens bij Weisje. Hij heeft een echte foto gehad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Aware me pls, tevens pics van jouw hoofd of moet ik daarvoor bij Montelly zijn?
Hey Weissman, kan je me die picca doen homey?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer eens bij Weisje. Hij heeft een echte foto gehad.
Moet je eens een dagje vasten. Zo scherp dat je dan bent, heel apart.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben jullie ook dat als je relatief weinig eet (Low kcal/ Low carb) je echt fit as fuck bent?
Ik stuiter van de energie als ik tijdje vast. Ben altijd heel gevoelig voor suikerdip, ging net voor tweede keer hardlopen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |