Spanje heeft 2 EK's achter elkaar gewonnen anders.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Helaas, lieve Mexicanobakker, ben ik bang dat Spanje niet gaat winnen ondanks een ijzersterk team.
Allereerst is er mijn theorie waarom geen team ooit 2 jaar achter elkaar de CL gaat winnen. In de top 4 van de beste teams van de wereld zijn de kwaliteits verschillen minimaal, derhalve gaat de mentaliteit van spelers een grote rol spelen en dan vooral de motivatie, de wil om te winnen. Het kan niet zo zijn dat Real Madrid volgend jaar net zo graag de CL wil winnen als, pak em beet, Man city.
Ditzelfde principe geldt voor landenteams. Heel Brazilie wil veel liever kampioen worden dan Spanje en dat gaat een rol spelen. Bovendien is er nog nooit een Europees land WK geworden in Zuid Amerika.
En daar gaat mijn puntquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Spanje heeft 2 EK's achter elkaar gewonnen anders.
Ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En daar gaat mijn puntKan Johannes mijn post aub verwijderen?
Ik zie al dat je mijn post hebt gewijzigd, thanks!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen.
Goed topic, wel een beetje weinig J Alba.
Geen probleem, ik deed het met liefdequote:Op donderdag 5 juni 2014 10:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zie al dat je mijn post hebt gewijzigd, thanks!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:47 schreef WEST het volgende:
Ik vindt alles best zolang het maar geen Spanje wordt
Een land heeft goede spelers door Talent, niet door het te kopen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:41 schreef MakkieR het volgende:
Spanje mag van mij best wereldkampioen worden, Maar dan wel graag met een financieel gezond beleid en niet met 500 miljoen per topclub aan schulden, die wij met zijn allen overigens mogen gaan ophoesten.
Verder hoop ik op verrassingen, Australiė wereldkampioen. Dat zou wat wezen
Talent dat rechtstreeks komt uit de financiėle beerputten genaamd Real Madrid en FC Barcalona.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een land heeft goede spelers door Talent, niet door het te kopen.
Anders had Qatar het WK in 2010 gewonnen
Die talenten hadden dan misschien in Frankrijk of in Italiė gezetenquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Talent dat rechtstreeks komt uit de financiėle beerputten genaamd Real Madrid en FC Barcalona.
Waar geld geen rol speelt om talenten op te kopen en door te verkopen. Het land waar 50% jeugd werkeloosheid is. Dus morgen maar lekker feest vieren en de dag daarna weer uithuilen zonder baan.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Helaas, lieve Mexicanobakker, ben ik bang dat Spanje niet gaat winnen ondanks een ijzersterk team.
Allereerst is er mijn theorie waarom geen team ooit 2 jaar achter elkaar de CL gaat winnen. In de top 4 van de beste teams van de wereld zijn de kwaliteits verschillen minimaal, derhalve gaat de mentaliteit van spelers een grote rol spelen en dan vooral de motivatie, de wil om te winnen. Het kan niet zo zijn dat Real Madrid volgend jaar net zo graag de CL wil winnen als, pak em beet, Man city.
Ditzelfde principe geldt voor landenteams. Heel Brazilie wil veel liever kampioen worden dan Spanje en dat gaat een rol spelen. Bovendien is er nog nooit een Europees land WK geworden in Zuid Amerika.
[ Bericht 1% gewijzigd door Johannes_Vermeer op 05-06-2014 10:24 ]
mierenneukerquote:
Denk niet dat Braziliė 2e gaat worden in de poule eigenlijk...quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:46 schreef Jochie1900 het volgende:
Wat zou het een prachtige achtste finale zijn he, Spanje-Braziliė.
Die opmerking had ik al ingecalculeerd. Net als: dan wordt de andere achtste finale Kroatiė-Chili"quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat Braziliė 2e gaat worden in de poule eigenlijk...
Gewoon na-apers van Nederland in '74quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:07 schreef Syntix het volgende:
Spanje 2008 - ...Beste team dat ooit voetbal heeft gespeeld
Alleen pakken zij wel prijzen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Gewoon na-apers van Nederland in '74
Laten we het hopenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:33 schreef beantherio het volgende:
Spanje is over the hill. Gaan genadeloos worden verslagen door Oranje.
Triest inderdaad.quote:
Als je oprecht hoopt dat mensen hun benen breken, dan verdien je het zelf om heel je leven aan de zuurstof te zitten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoop dat ze per ongeluk expres allemaal hun been breken tegen Chili en er in de poule al uitvliegen.
Maar goed, dat ben ik dan weer, overmatig genuanceerd.
Klopt, maar zo slaapverwekkend om naar wedstrijden van Spanje te kijkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan snap je het niet.
Het beste voetballand ter wereld. Zonder twijfel.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef theunderdog het volgende:
Een echte voetbalfan gaat niet haten op Spanje, maar dat overdreven geilen op dat land is ook nergens voor nodig.
Precies wat er staat he..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je oprecht hoopt dat mensen hun benen breken, dan verdien je het zelf om heel je leven aan de zuurstof te zitten.
Ik ben vooral een voetballiefhebber, maar "steun" allereerst Nederland..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 02:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Nee, maar ik hoop wel dat ze de poule niet doorkomen. Heb gewoon een hekel aan overdreven dominantie. Ik support doorgaans de underdog, dat zou jij toch wel moeten kunnen waarderen.
Dus ik mag niet voor spanje zijn?quote:
Lieve Mexicanobakker, Spanje won het WK met 5x 1-0, 1x 2-1 en 1x 2-0.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
En op weg naar die finale speelden ze ook gewoon erg sterk.
Portugal en Duitsland hebben ze kapot gedomineerd. De tweede helft tegen Chili en de wedstrijden tegen Paraguay was matig. Zwitserland had geluk, ondanks dat die wedstrijd niet super was.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lieve Mexicanobakker, Spanje won het WK met 5x 1-0, 1x 2-1 en 1x 2-0.
Ik wil niets afdoen aan de resultaten van Spanje, ze gewonnen gewoon verdiend. Maar sterk is anders.
Duitsland bijv. speelde 2x 4-0 en 1x 4-1 tegen ploegen als Engeland en Argentiniė, dat was pas sterk. Alleen maar overwinningen met één doelpunt is niet sterk, dat is effectief maar niet dominerend.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lieve Mexicanobakker, Spanje won het WK met 5x 1-0, 1x 2-1 en 1x 2-0.
Ik wil niets afdoen aan de resultaten van Spanje, ze gewonnen gewoon verdiend. Maar sterk is anders.
Duitsland bijv. speelde 2x 4-0 en 1x 4-1 tegen ploegen als Engeland en Argentiniė, dat was pas sterk. Alleen maar overwinningen met één doelpunt is niet sterk, dat is effectief maar niet dominerend.
Maar ik zou het niet per sé sterk willen noemen, effectief is naar mijn mening beter een beter woord om ze in 2010 te omschrijven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal en Duitsland hebben ze kapot gedomineerd. De tweede helft tegen Chili en de wedstrijden tegen Paraguay was matig. Zwitserland had geluk, ondanks dat die wedstrijd niet super was.
Duitsland speelde een ander soort voetbal.
Gedeeltelijk wel, ja. Ze werden wereldkampioen dus er is niks op aan te merken.quote:
Staat dat er?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus ik mag niet voor spanje zijn?
Ik vind Ramos de beste verdediger op dit moment.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:39 schreef Anoonumos het volgende:
Assistje Ramos weer hoor tegen het niet te onderschatten El Salvador.
Fixed.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind Ramos de beste verdediger aanvaller op dit moment.
Scoorde 6 goals in 7 wedstrijden op het einde van het seizoen voor Real Madrid, waaronder 2 in de halve finale CL en de belangrijkste goal in de finale.quote:
Oh zo, ja hij is een geweldige voetballende verdediger...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:50 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Scoorde 6 goals in 7 wedstrijden op het einde van het seizoen voor Real Madrid, waaronder 2 in de halve finale CL en de belangrijkste goal in de finale.
Vandaar mijn 'grap'.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:47 schreef Anoonumos het volgende:
Serieus: Echt in bloedvorm inderdaad, Ook zonder de goals.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit vond ik ook wel een sterk moment van hem.
Ja nou, wat een prestatie om te winnen van twee landen, die duidelijk toe waren aan verjonging, om vervolgens direct erna met 3-1 door de Russen, uit het toernooi geschopt worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het resultaat is heilig, en hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen doet er niet meer toe. Na 4 weken voetbal stonden zij wel met de beker in de armen en zowel Nederland als Duitsland niet.
Kan me nog een EK herinneren dat Nederland de wereldkampioen en de vice wereldkampioen compleet van de mat speelde en in de kwart finale vervolgens tegen de russen uitgeblust waren... Willen we dat dan?
Dit is niet het topic voor blinde Oranje-adoratie.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:43 schreef erik013 het volgende:
Dit Spanje heeft op clubniveau en op landniveau alles gewonnen wat er te winnen valt en dat kunstje zelfs herhaalt. Geen enkel elftal kan zo lang domineren en aan de top blijven, zonder een keer in te storten en te moeten gaan verjongen/vernieuwen. Er valt niets meer voor ze te winnen en ondanks dat ze natuurlijk wel willen, denk ik dat er nu nieuwe elftallen op gaan staan die gretiger en frisser zijn... Zie Frankrijk na de dominantie in 1998 en 2000. Op een gegeven moment is het gewoon op en stort de boel vaak in 1 klap in... Villa en Torres, hun 2 belangrijkste topscorers de afgelopen jaren, hebben hun hoogtepunten al gehad. In tegenstelling tot Van Persie en Robben (en ook Sneijder) bijvoorbeeld, voor hen is er echt nog wat te winnen. Zeker voor Robben, die als zo'n beetje enige prijs nog een EK/WK-titel op z'n CV mist.
Oftewel: ik denk dat we Spanje wel eens in de eerste ronde eruit kunnen gaan zien vliegen. Barcelona is al begonnen met een grote vernieuwing/verjonging, en andere belangrijke leverancier Real Madrid is vooral succesvol door een Portugees en een Fransman. Niet door een Spanjaard.
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:57 schreef Dside het volgende:
[..]
Ja nou, wat een prestatie om te winnen van twee landen, die duidelijk toe waren aan verjonging, om vervolgens direct erna met 3-1 door de Russen, uit het toernooi geschopt worden.![]()
Het resultaat is inderdaad uiteindelijk waar het om gaat, maar doe nou niet of Nederland tegen hetzelfde Italiė / Frankrijk van 2006 speelden.![]()
OT: Denk niet dat Spanje dit WK gaat winnen, want ze zijn overduidelijk slechter, dan de jaren ervoor.
Met een selectie die alleen maar bestaat uit spelers die bij een Europese topclub in de basis staan, vrees ik dat gebrek aan motivatie de enige reden kan zijn voor Spanje om te falen. Ze scoren misschien niet veel, maar winnen bijna alles. Vrijdag zal het ook wel een kleine nederlaag worden voor Nederland.. 1-0, 2-0.. zoiets.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:43 schreef erik013 het volgende:
Dit Spanje heeft op clubniveau en op landniveau alles gewonnen wat er te winnen valt en dat kunstje zelfs herhaalt. Geen enkel elftal kan zo lang domineren en aan de top blijven, zonder een keer in te storten en te moeten gaan verjongen/vernieuwen. Er valt niets meer voor ze te winnen en ondanks dat ze natuurlijk wel willen, denk ik dat er nu nieuwe elftallen op gaan staan die gretiger en frisser zijn... Zie Frankrijk na de dominantie in 1998 en 2000. Op een gegeven moment is het gewoon op en stort de boel vaak in 1 klap in... Villa en Torres, hun 2 belangrijkste topscorers de afgelopen jaren, hebben hun hoogtepunten al gehad. In tegenstelling tot Van Persie en Robben (en ook Sneijder) bijvoorbeeld, voor hen is er echt nog wat te winnen. Zeker voor Robben, die als zo'n beetje enige prijs nog een EK/WK-titel op z'n CV mist.
Oftewel: ik denk dat we Spanje wel eens in de eerste ronde eruit kunnen gaan zien vliegen.
Verdedigend misschien iets zwakker, maar in de breedte zijn ze nog ziekelijk veel sterker dan eerder. En ze hebben met Costa eindelijk een zelfcreerende spits die redelijk in het systeem past.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Spanje slechter dan eerder? Juist stappen verder.
Ik ben half Spaans.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:19 schreef Vasion het volgende:
Waarom zo'n fan van Spanje eigenlijk Mexicano?
Niet cool om jezelf te quoten. MAAR IK DOE HET TOCHquote:Op zondag 8 juni 2014 02:43 schreef erik013 het volgende:
Oftewel: ik denk dat we Spanje wel eens in de eerste ronde eruit kunnen gaan zien vliegen. Barcelona is al begonnen met een grote vernieuwing/verjonging, en andere belangrijke leverancier Real Madrid is vooral succesvol door een Portugees en een Fransman. Niet door een Spanjaard.
Goeie kopstoot creeerde hij idd bij Martins Indi.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdedigend misschien iets zwakker, maar in de breedte zijn ze nog ziekelijk veel sterker dan eerder. En ze hebben met Costa eindelijk een zelfcreerende spits die redelijk in het systeem past.
Spanje verliest en meteen zijn jullie erbijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie kopstoot creeerde hij idd bij Martins Indi.
Voorderest goed topic mang.
yezquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje verliest en meteen zijn jullie erbij
Ga terug naar je eigen land dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben half Spaans.
Legetieme reden wel
Nee?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef De_Pel het volgende:
Goed topic wel dit
Mag over 5 dagen wel op slot.
[..]
Ga terug naar je eigen land dan.
Altijd lachen met die Duitsersquote:
Word gewoon voor Mexico. Spreken ook Spaans, zit ook nog in je username en is veel mooier.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd lachen met die Duitsers
Is ook een van mijn favoriete teams. Mijn 6(!) favoriete teams zitten allemaal in groep A en Bquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Word gewoon voor Mexico. Spreken ook Spaans, zit ook nog in je username en is veel mooier.
Zoveel favoriete teams? Kan spanje wel wegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook een van mijn favoriete teams. Mijn 6(!) favoriete teams zitten allemaal in groep A en B![]()
Mwah, meer sympathie voor Aussies en Chiliquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Zoveel favoriete teams? Kan spanje wel weg
Kijk dat wordt al beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, meer sympathie voor Aussies en Chili
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zes favoriete teams hebben... Hoer.
voor mij is er slechtd plaats voor EEN team.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zes favoriete teams hebben... Hoer.
quote:
yesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:36 schreef beantherio het volgende:
Een analyse van de BBC: World Cup 2014: Is Netherlands defeat the end of Spain reign?
Nou jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:58 schreef Perico het volgende:
Niks te slotje... er wordt gewoon gewonnen van Chili en Australie en in de achtste finales gaat het toernooi een andere fase in en zal Nederland vast ook wel minder euforisch gespeeld hebben reeds.
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:57 schreef Dside het volgende:
OT: Denk niet dat Spanje dit WK gaat winnen, want ze zijn overduidelijk slechter, dan de jaren ervoor.
Ik gun het Australiė wel dat ze van Spanje winnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef clavier het volgende:
Alles was natuurlijk al verpest door de titel. Dat is de goden verzoeken. Als Spanje niet uitkijkt worden ze zelfs laatste in de poule.
Een punt is genoegquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik gun het Australiė wel dat ze van Spanje winnen.
Ze hebben de beste spelers, maar het was geen team. Barcelona - Madrid kabel. En Isco niet meenemenquote:
5-1 of 2-0...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef Sloggi het volgende:
Nou, dit plaatst de overwinning van Nederland ook in perspectief.
Daarbij heeft Chili gewoon een heel sterk team. Ben erg benieuwd naar Nederland-Chili maandag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
5-1 of 2-0...
Bovendien komt die 2-0 nadat hun zelfvertrouwen tot het nulpunt is gedaald en het onrustig is in het team. Dat in het perspectief plaatsen valt dus wel mee
Bijna.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:58 schreef Perico het volgende:
Niks te slotje... er wordt gewoon gewonnen van Chili
Of Nederland EK 2012.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Rosario het volgende:
Daar gaan we.
Uitgeblust team. Beetje Frankrijk op het WK van 2002.
trek het je niet aan, het was veel erger geweest als je bijvoorbeeld bij de sportredactie van fok zat en dan zo'n topic had aangemaakt, dan stond je echt voor lulquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slotje graag.
Dit topic hebben we niets meer aan. Ik sta enkel voor lul
Ach ja, ik heb nog heerlijk "De Witte Chinees" uitgescholden op Twitter. En die zit daar dan mee. Toch nog iets. Wel jammer dat ik net een vermogen heb geinvesteerd in mooie nieuwe shirts en polo's.quote:
Coach gaat met pensioen en genoeg goede voetballers daar om er snel weer te staan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:47 schreef Sportex het volgende:
Nu moeten ze wel verjongen en hebben ze er over 2 jaar alweer een ziek team staan.
Is ook lastig om spelers te gaan passeren die je land drie toernooien op rij hebben bezorgd.
Zeker, als je Mata, Cazorla, Fabregas gewoon leuk op de bank kan zetten. Heb je nog Isco en Thiago die geen eens mee zijn. Ziek man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 04:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Coach gaat met pensioen en genoeg goede voetballers daar om er snel weer te staan.
NL won geen eindtoernooi , laat staan 2 keer op een rij , laat staan 3 keer .quote:
Die houthakkers gaan voor de meeste gele en rode kaarten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 05:50 schreef TLC het volgende:
Spanje, meest gepasseerde ploeg dit WK, zelfs Honduras heeft minder tegentreffers![]()
Alsof iemand nog een neuk geeft in Spanje. Toernooi is toch al mislukt natuurlijk.quote:
Vond ik eigenlijk niet eens zo sterk. Spanje was gewoon zenuwachtig, je zag de angst in het spel. Iniesta was nowhere near zijn topniveau. Busquets was (weer, waarom stelt del Bosque hem op als je Koke hebt) drama. Pedro haalde nooit zijn niveau. Zelfs Cazorla, eigenlijk diegene waarvan ik hoopte dat de bondscoach hem zou laten spelen, sneuvelde.quote:
Klopt, ik was ook wel verbaasd dat Isco niet mee ging, speelde nog zo fris aan het einde van de Liga en Copa en is een spanjaard die je er zo tussen kan zetten qua voetbal.quote:
Ze hadden er ook minder Barca in moeten zetten, nietwaar, Syntix?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:39 schreef Syntix het volgende:
Spanjetoch wel een geweldig team hoor, maar ze moeten gaan verjongen en zonder echte spits gaan spelen. Met Costa en Torres lukt het gewoon niet, dus gewoon een aanvallende middenvelder op die positie werkt een stuk beter.
Over twee jaar Isco/illarramendi enz.
Nee, Alba en Iniesta sowieso wel. Over Busquets/ Pique kun je wel twijfelen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hadden er ook minder Barca in moeten zetten, nietwaar, Syntix?
Iniesta wel en voor Alba heb je helaas niets beters maar die viel wel GIGANTISCH door de mandquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee, Alba en Iniesta sowieso wel. Over Busquets/ Pique kun je wel twijfelen.
Hij was zo goed 2 jaar geleden, maar viel nu echt niet positief op idd. Dan zeuren wij over Blindquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iniesta wel en voor Alba heb je helaas niets beters maar die viel wel GIGANTISCH door de mand
Pique is zo gods verschrikkelijk overrated. Zo'n waardeloze verdediger. In de topjaren van Barca kunnen verbloemen omdat Barca 90% van de tijd op de helft van de tegenpartij speelde.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee, Alba en Iniesta sowieso wel. Over Busquets/ Pique kun je wel twijfelen.
Die had vorig jaar eigenlijk weg moeten gaan... Jammer voor zo'n grote naam in het spaanse voetbalquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:42 schreef Max23 het volgende:
Casillas mag transfervrij vertrekken bij Real, ondanks dat die nog een contract heeft tot 2017
quote:According to widespread reports in the Spanish press, new Chelsea signing Cesc Fabregas was stripped of being in Spain’s line-up for the clash with the Socceroos by Vicente Del Bosque in training.
Del Bosque lined up his first choice side in purple bibs but was disappointed with Fabregas’ body language and lethargy during the training session.
As a result, Fabregas was publicly humiliated by the veteran Spain boss and ordered to hand over the purple bib to Xabi Alonso, who now looks set to grab his final international appearance against Australia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |