Goeie kopstoot creeerde hij idd bij Martins Indi.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdedigend misschien iets zwakker, maar in de breedte zijn ze nog ziekelijk veel sterker dan eerder. En ze hebben met Costa eindelijk een zelfcreerende spits die redelijk in het systeem past.
Spanje verliest en meteen zijn jullie erbijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goeie kopstoot creeerde hij idd bij Martins Indi.
Voorderest goed topic mang.
yezquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje verliest en meteen zijn jullie erbij
Ga terug naar je eigen land dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben half Spaans.
Legetieme reden wel
Nee?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef De_Pel het volgende:
Goed topic wel dit
Mag over 5 dagen wel op slot.
[..]
Ga terug naar je eigen land dan.
Altijd lachen met die Duitsersquote:
Word gewoon voor Mexico. Spreken ook Spaans, zit ook nog in je username en is veel mooier.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd lachen met die Duitsers
Is ook een van mijn favoriete teams. Mijn 6(!) favoriete teams zitten allemaal in groep A en Bquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Word gewoon voor Mexico. Spreken ook Spaans, zit ook nog in je username en is veel mooier.
Zoveel favoriete teams? Kan spanje wel wegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook een van mijn favoriete teams. Mijn 6(!) favoriete teams zitten allemaal in groep A en B![]()
Mwah, meer sympathie voor Aussies en Chiliquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Zoveel favoriete teams? Kan spanje wel weg
Kijk dat wordt al beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, meer sympathie voor Aussies en Chili
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zes favoriete teams hebben... Hoer.
voor mij is er slechtd plaats voor EEN team.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zes favoriete teams hebben... Hoer.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |