Daarbij heeft Chili gewoon een heel sterk team. Ben erg benieuwd naar Nederland-Chili maandag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
5-1 of 2-0...
Bovendien komt die 2-0 nadat hun zelfvertrouwen tot het nulpunt is gedaald en het onrustig is in het team. Dat in het perspectief plaatsen valt dus wel mee
Bijna.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:58 schreef Perico het volgende:
Niks te slotje... er wordt gewoon gewonnen van Chili
Of Nederland EK 2012.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:58 schreef Rosario het volgende:
Daar gaan we.
Uitgeblust team. Beetje Frankrijk op het WK van 2002.
trek het je niet aan, het was veel erger geweest als je bijvoorbeeld bij de sportredactie van fok zat en dan zo'n topic had aangemaakt, dan stond je echt voor lulquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slotje graag.
Dit topic hebben we niets meer aan. Ik sta enkel voor lul
Ach ja, ik heb nog heerlijk "De Witte Chinees" uitgescholden op Twitter. En die zit daar dan mee. Toch nog iets. Wel jammer dat ik net een vermogen heb geinvesteerd in mooie nieuwe shirts en polo's.quote:
Coach gaat met pensioen en genoeg goede voetballers daar om er snel weer te staan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:47 schreef Sportex het volgende:
Nu moeten ze wel verjongen en hebben ze er over 2 jaar alweer een ziek team staan.
Is ook lastig om spelers te gaan passeren die je land drie toernooien op rij hebben bezorgd.
Zeker, als je Mata, Cazorla, Fabregas gewoon leuk op de bank kan zetten. Heb je nog Isco en Thiago die geen eens mee zijn. Ziek man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 04:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Coach gaat met pensioen en genoeg goede voetballers daar om er snel weer te staan.
NL won geen eindtoernooi , laat staan 2 keer op een rij , laat staan 3 keer .quote:
Die houthakkers gaan voor de meeste gele en rode kaarten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 05:50 schreef TLC het volgende:
Spanje, meest gepasseerde ploeg dit WK, zelfs Honduras heeft minder tegentreffers![]()
Alsof iemand nog een neuk geeft in Spanje. Toernooi is toch al mislukt natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |