abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140765255
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef Fer het volgende:

[..]

Dan heeft ze haar kaartje ingeleverd, dan nog is niet uitgesloten dat iemand anders het betreffende kaartje heeft bemachtigd en opnieuw ingeleverd heeft.
:') jij bent echt dom he?
Ze hebben alle kaartjes achteraf gescand. Ze zijn dus meer dan eens ingeleverd.
Je kunt wel allemaal kutargumenten proberen te bedenken, maar ze moeten gewoon betalen.
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:22:35 #155
355882 maturon
wannabe turkie
pi_140765334
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef spiritusbus het volgende:
Wat een non-discussie zeg :')

Bij zo'n festival zal het wel druk zijn, dus is het begrijpelijk dat er pas later gecontroleerd wordt.

En dan zou je ineens niet hoeven te betalen :')

Je vrienden hebben gegokt en verloren. Niet zeiken en betalen dus.
Maar wie eist zorgt voor sluitend bewijs.

dus als er geen beelden zijn van x keer ingeleverd door X persoon dan heeft Orginisatie pech
pi_140765379
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:30 schreef mvdejong het volgende:
Ze mag overigens blij zijn dat (als ?) er geen aangifte is gedaan bij de politie. Ze heeft doelbewust die e-tickets meerdere malen uitgeprint, duidelijk met geen andere bedoeling dan de festival-organisatie op te lichten. Het is geen toevalligheidje geweest.
Nou dat idd. Gewoon het drinken betalen, want ik vrees dat als dat niet gebeurt er wel eens aangifte kan volgen. Het is domweg doelbewust fraude.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140765395
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:22 schreef maturon het volgende:

[..]

Maar wie eist zorgt voor sluitend bewijs.

dus als er geen beelden zijn van x keer ingeleverd door X persoon dan heeft Orginisatie pech
:') ^ :')
pi_140765471
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef ejfaar het volgende:

[..]

:') jij bent echt dom he?
Ze hebben alle kaartjes achteraf gescand. Ze zijn dus meer dan eens ingeleverd.
Je kunt wel allemaal kutargumenten proberen te bedenken, maar ze moeten gewoon betalen.
Ik probeer hier de discussie slechts juridisch te houden en het enige waar het om draait is of de eiser kan overtuigend kan bewijzen dat de drankjes door TS persoonlijk zijn afgenomen.
.
pi_140765557
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:25 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik probeer hier de discussie slechts juridisch te houden en het enige waar het om draait is of de eiser kan overtuigend kan bewijzen dat de drankjes door TS persoonlijk zijn afgenomen.
nee, de eiser hoeft alleen te bewijzen dat TS de kaartjes gedupliceerd heeft. Wie ze inlevert boeit niet.
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:28:24 #160
355882 maturon
wannabe turkie
pi_140765589
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef ejfaar het volgende:

[..]

:') ^ :')
sorry hoor maar zo werkt het in een rechtszaak pannenkoek ^ pannenkoek

mocht het voorkomen dan houd ik gewoon me mond en zeg gewoon dat ik van niks weet, en ik zou gewoon zeggen, misschien heeft iemand in de eigen orginisatie zelf die tickets geprint en perongeluk mij gebruikt uit hun database.

zonder beelden lijkt me dit genoeg afwerend. pannenkoek ^ pannenkoek
pi_140765649
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:28 schreef maturon het volgende:

[..]

sorry hoor maar zo werkt het in een rechtszaak pannenkoek ^ pannenkoek

mocht het voorkomen dan houd ik gewoon me mond en zeg gewoon dat ik van niks weet, en ik zou gewoon zeggen, misschien heeft iemand in de eigen orginisatie zelf die tickets geprint en perongeluk mij gebruikt uit hun database.

zonder beelden lijkt me dit genoeg afwerend. pannenkoek ^ pannenkoek
klinkt erg waarschijnlijk inderdaad :')
pi_140765705
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef ejfaar het volgende:

[..]

nee, de eiser hoeft alleen te bewijzen dat TS de kaartjes gedupliceerd heeft. Wie ze inlevert boeit niet.
En dat kan dus alleen na forensisch onderzoek op de kaartjes zelf. Het feit dat er duplicaten zijn, is op zichzelf geen bewijs dat TS de duplicaten heeft geproduceerd.
.
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:31:53 #163
355882 maturon
wannabe turkie
pi_140765753
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:29 schreef ejfaar het volgende:

[..]

klinkt erg waarschijnlijk inderdaad :')
het is net zo waarschijnlijk dat TS het gedaan heeft
het verwijt naar de eigen orginsatie is groter dan naar TS

want niemand heeft nog nooit een nummerplaat van een auto nagemaakt? fijne avond verder
pi_140765842
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:30 schreef Fer het volgende:

[..]

En dat kan dus alleen na forensisch onderzoek op de kaartjes zelf. Het feit dat er duplicaten zijn, is op zichzelf geen bewijs dat TS de duplicaten heeft geproduceerd.
iemand had inderdaad een draadloze kopieermachine meegenomen naar het festival
pi_140765850
Jammer dat WGR tegenwoordig geen zuiver juridisch discussieforum is geworden. In principe moet je hier de perfecte moord ook kunnen bespreken.

Ze kunnen ook voor of na het festival gekopieerd zijn.
.
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:36:21 #166
355882 maturon
wannabe turkie
pi_140765949
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:33 schreef ejfaar het volgende:

[..]

iemand had inderdaad een draadloze kopieermachine meegenomen naar het festival
De kans dat iemand binnen eigen orginisatie het heeft gedaan zal voor een rechter net zo groot zijn als TS
en daarmee verdwijnt het mee in de prullenbak naar mijn mening
pi_140766007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef maturon het volgende:

[..]

De kans dat iemand binnen eigen orginisatie het heeft gedaan zal voor een rechter net zo groot zijn als TS
en daarmee verdwijnt het mee in de prullenbak naar mijn mening
zou vreemd zijn als dat dan maar bij 1 of enkeke kaartjes gebeurd is,
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:40:30 #168
355882 maturon
wannabe turkie
pi_140766132
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:37 schreef ejfaar het volgende:

[..]

zou vreemd zijn als dat dan maar bij 1 of enkeke kaartjes gebeurd is,
waarom? als ik in de orginsatie gratis wil drinken bij me feestje hoef ik toch maar 1 persoon X kaartjes af te drukken? of mis ik iets.

zonder fatsoenlijk bewijs is het allebei net zo waarschijnlijk voor een rechter

laat ik je 1 tip geven pannenkoek, iedere keer dat jij een rede of met een theorie komt dat TS het heeft gedaan, kan ik precies omgekeerd doen.

en een rechter ziet uiteindelijk niks bewezen zonder video , vingerafdrukken of forensisch* onderzoek naar de print van het kaartje , en dat gaat onderzoek gaat echt niet plaats vinden voor dit relatieve bedrag

[ Bericht 10% gewijzigd door maturon op 05-06-2014 23:48:01 ]
  vrijdag 6 juni 2014 @ 00:38:29 #169
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_140767921
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef Skint het volgende:

[..]

Niks giswerk aan. Als je 20 keer dezelfde bon inlevert die recht geeft op 3 drankes en ze komen daar achteraf achter en je bent zo dom geweest een bon te gebruiken waar je naam en adres aan gekoppeld zijn, dan is het gewoon doodsimpel. Je hebt de kluit belazerd en drank gestolen, en nu is TS' 'kennis' betrapt.
En @skint

Het gaat mij er om wat er juridisch mogelijk is. Als de voorwaarden mogelijkheden laten voor misbruik dan is het geen misdaad om er daadwerkelijk gebruik van te maken. Dit zegt echter niet dat ik het goedkeur.

Tuurlijk, dat iemand het iq van een garnaal heeft om dit te doen met zn eigen gegevens is ook weer oliedom...TS moet eigenlijk niet eens om willen gaan met dit soort lui, kan hem behoorlijk schaden.

Dit topic is denk ik ook geen "ohmygodjebentzodomjebelazerddeboelenwiltalsnogprofiterenohmygoddatkantochnietfoeifoei" maar meer een "shit ik ben fckingdom red mij hier juridisch uit". Dat die vriend een dom rund is weten we nu wel, ik wil alleen weten hoe dat domme rund juridisch gered kan worden, daar gaat het mij om. De discussie over goed of kwaad kan ook in een filosofie topic. Dit is een rechten topic, en in ons rechtsysteem gaan moordenaars, pedo's, verkrachters, dealers en kruimeldieven zo nu en dan vrij uit door ons systeem.
pi_140771084
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef maturon het volgende:

[..]

waarom? als ik in de orginsatie gratis wil drinken bij me feestje hoef ik toch maar 1 persoon X kaartjes af te drukken? of mis ik iets.

zonder fatsoenlijk bewijs is het allebei net zo waarschijnlijk voor een rechter

laat ik je 1 tip geven pannenkoek, iedere keer dat jij een rede of met een theorie komt dat TS het heeft gedaan, kan ik precies omgekeerd doen.

en een rechter ziet uiteindelijk niks bewezen zonder video , vingerafdrukken of forensisch* onderzoek naar de print van het kaartje , en dat gaat onderzoek gaat echt niet plaats vinden voor dit relatieve bedrag
in de organisatie kun je wss gewoon gratis drinken halen, pannenkoek.
Dat er geen camerabeelden zijn is overigens helemaal niet bekend, noch is onbekend of TS misschien wel meermaals de site heeft geopend om de kaartjes te printen, wat dus te achterhalen is.
pi_140771739
Opzich wel grappig wat voor niveau het soms is.

Ik vraag dat hier aangezien dit een gedeelte is waar mensen met een beetje kennis van recht hier een blik op zouden kunnen werpen.

Zoals ik eerder al zei, als ik dit zelf geweest zou zijn, waarom zou ik dan niet gewoon zeggen dat ik zoiets zou hebben gehad.

Waar zou ik bang voor moeten zijn? Jullie mening over hoe slecht ik wel niet bezig zou zijn geweest dan? Komop zeg het is internet. Wat interesseert mij het nou wat jullie van mij zouden vinden dan.
pi_140772256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe weten ze dat ze met dezelfde bon meerdere keren drank heeft gehaald als er niet gescand is? Het systeem heeft dan niets geregistreerd, toch?
Als je de bon(nen) wel moet inleveren, kunnen ze die natuurlijk later nog scannen.
pi_140772284
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef Fer het volgende:
Geen mening of het goed of fout is.

Maar juridisch gezien, is er geen echt bewijs van aflevering van de drankjes. Geen bewijs dat TS de kaartjes daadwerkelijk heeft ingeleverd.

Enige wat de organisatie zou kunnen bewijzen is dat de ALLE printjes uit dezelfde printer zijn gekomen, maar dan moeten ze wel een forensisch onderzoek laten doen, duurder dan de kaartjes.
Dat is ook niet interessant. Het gaat erom dat TS de bonnen heeft opgehaald die op dat e-ticket stonden. Of hij daarna wel of niet met die bonnen drankjes heeft gekocht doet er niet toe en valt inderdaad ook niet te bewijzen.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 10:04:37 #174
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_140772552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:51 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat is ook niet interessant. Het gaat erom dat TS de bonnen heeft opgehaald die op dat e-ticket stonden. Of hij daarna wel of niet met die bonnen drankjes heeft gekocht doet er niet toe en valt inderdaad ook niet te bewijzen.
Maar juist dat kunnen ze niet bewijzen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_140772589
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Maar juist dat kunnen ze niet bewijzen.
Mijn gok is dat ze het erop gooien dat TS de kaartjes besteld heeft, er in de voorwaarden staat dat je deze niet aan anderen mag doorgeven/verkopen of mag dupliceren en hij daarom verantwoordelijk is voor wat er met die tickets gebeurt. Dan kun je zeggen dat er geen videobeelden zijn van hem die die e-tickets inlevert, dat kan, maar de vraag is of de rechter dat van belang vindt. Ik denk van niet.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juni 2014 @ 10:07:47 #176
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_140772606
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef Cart_A1993 het volgende:
@ iedereen hierboven,

Telt het feit dat ze in inscande en dat daardoor de bonnen ongeldig zouden worden maar dit verzaakte te doen niet mee?
Als ik 150 rijd waar ik 80 mag rijden, dan krijg ik ook gewoon achteraf de bon. Dat je iets kan doen betekent niet dat je het ook moet doen. Wie zich de billen brandt moet op de blaren zitten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_140773202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:15 schreef Cart_A1993 het volgende:
Ze hebben deze extra uitgeprint, en deze werden niet gescant. alleen ingeleverd.

Hebben ze hem 1 keer extra uitgeprint, of meerdere keren?
pi_140773270
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:37 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Hebben ze hem 1 keer extra uitgeprint, of meerdere keren?
Meerdere keren volgensmij
pi_140773554
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:07 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Als ik 150 rijd waar ik 80 mag rijden, dan krijg ik ook gewoon achteraf de bon. Dat je iets kan doen betekent niet dat je het ook moet doen. Wie zich de billen brandt moet op de blaren zitten.
Iets met kentekenhouder en de bijbehorende verantwoordelijkheden... Dat is voor zover ik weet wettelijk veel beter geregeld. Bewijs anders maar dat jij het niet was, omgekeerde bewijslast en zo.

Manke vergelijking.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 10:54:12 #180
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_140773605
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:07 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ja en wie claimt dat iemand zijn bonnen 10x heeft ingeleverd terwijl ze beweren dat je ze toch maar 1x kunt gebruiken zal toch echt moeten gaan bewijzen dat iets wat niet kan toch gedaan is.

Sowieso is dit civielrechtelijk, dus naar de rechter. Tenzij de organisatie aangifte doet, maar dat zal wel erg snel stranden ivm gebrek aan bewijs.
Dum de dum
  vrijdag 6 juni 2014 @ 11:17:22 #181
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_140774283
Daarbij, vriendje van ts geeft het toe, maar stel nou dat je het gewoon niet was en iemand van de organisatie gebruikte kaarten kopieerde en weer aan vriendjes van hem verstrekte. Vriend van TS is dom om zo met zn eigen gegevens om te gaan, maar wat nou als iemand een normaal IQ en EQ had en gewoon genaaid wordt ö
  vrijdag 6 juni 2014 @ 12:09:05 #182
355882 maturon
wannabe turkie
pi_140775681
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:06 schreef Operc het volgende:

[..]

Mijn gok is dat ze het erop gooien dat TS de kaartjes besteld heeft, er in de voorwaarden staat dat je deze niet aan anderen mag doorgeven/verkopen of mag dupliceren en hij daarom verantwoordelijk is voor wat er met die tickets gebeurt. Dan kun je zeggen dat er geen videobeelden zijn van hem die die e-tickets inlevert, dat kan, maar de vraag is of de rechter dat van belang vindt. Ik denk van niet.
En ALS ik Dan Zeg dat er mischien een technische fout , een fraudeur in eigen orginsatie een oorzaak zou Kunnen zijn? Dan stellen die voorwaarden ook meteen heel weinig voor
pi_140776177
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:09 schreef maturon het volgende:

[..]

En ALS ik Dan Zeg dat er mischien een technische fout , een fraudeur in eigen orginsatie een oorzaak zou Kunnen zijn? Dan stellen die voorwaarden ook meteen heel weinig voor
Dat is erg onwaarschijnlijk. En ik verwacht dat het voor een rechter niet genoeg is om TS vrijuit te laten gaan.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:54:48 #184
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_140780429
Mooi topic dit _O-

Eerst een consumptiebon met 'unieke' code tig keer uitprinten en je dan achteraf afvragen waarom ze je weten te achterhalen _O-

Dit had ze toch zelf ook wel kunnen bedenken dat de mogelijkheid zou bestaan ze die dingen alsnog gingen scannen.

Ze heeft gegokt en die gok is verkeerd geweest, gewoon betalen zal dus de enige optie zijn.
pi_140781346
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Dan moet de eiser aantonen dat elk kaartje op dezelfde printer geprint is dan zal hij wel een zaak hebben, kan hij dit niet dan kan het net zo goed zijn dat de mail van TS gekraakt is en hierdoor fraude mogelijk was.
pi_140781460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan moet de eiser aantonen dat elk kaartje op dezelfde printer geprint is dan zal hij wel een zaak hebben, kan hij dit niet dan kan het net zo goed zijn dat de mail van TS gekraakt is en hierdoor fraude mogelijk was.
Als zijn mail gekraakt is zal de rechter vragen waarom daarvan geen aangifte gedaan is. Bovendien zijn inloggegevens veelal opvraagbaar
pi_140781511
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
Mooi topic dit _O-

Eerst een consumptiebon met 'unieke' code tig keer uitprinten en je dan achteraf afvragen waarom ze je weten te achterhalen _O-

Dit had ze toch zelf ook wel kunnen bedenken dat de mogelijkheid zou bestaan ze die dingen alsnog gingen scannen.

Ze heeft gegokt en die gok is verkeerd geweest, gewoon betalen zal dus de enige optie zijn.
Van de andere kant had de organisatie dit ook kunnen doorzien en wel meteen de consumptietickets laten scannen om zo de dubbele eruit te halen. Ik durf te wedden dat het ingangsticket tijdens dat festival wel meteen gescand werd en daardoor de unieke code meteen ongeldig werd.
pi_140781624
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 15:34 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Als zijn mail gekraakt is zal de rechter vragen waarom daarvan geen aangifte gedaan is. Bovendien zijn inloggegevens veelal opvraagbaar
Als iemand mijn hotmail adres zou kraken maar verder er niets mee zou doen behalve wat lezen of bijlages uitprinten dan zou ik daar als gebruiker toch nooit achter komen en zodoende nooit in staat zijn geweest om aangifte te doen omdat ik er niets vanaf weet.

Het systeem van de verkopende partij is gewoon een zwaktebod dat men niet meteen gescand heeft. Dat er toegegeven wordt dat er gefraudeerd is is wat anders, maar juridische zitten er toch heel wat haken en ogen aan dit systeem als men niet meteen uitgeprinte dingen ongeldig maakt.
pi_140786414
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 09:51 schreef Operc het volgende:

[..]

Het is geen sterk bewijs dat TS de drankjes heeft afgenomen, maar wel dat TS de kaartjes bewust heeft gedupliceerd. Wat weer een sterke aanwijzing is dat TS de bedoeling had de fraude te plegen.

Maar zolang het een civiele zaak is, is er weinig kans voor de eiser om de printer van TS te vorderen voor forensisch onderzoek. En als blijkt dat TS een printer van school/werk/copyshop heeft gebruikt is het ook snel klaar.

En zijn mail hoeft niet gekraakt te zijn. Een studiegenoot of collega kan het ticket in een onbewaakt moment op de kopieermachine gelegd hebben. Of iemand van de organisatie heeft de tickets na inlevering gedupliceerd.

Ofwel, er kan niet bewezen worden dat TS de drankjes heeft opgehaald. Er is amper te bewijzen dat TS zelf en bewust de tickets heeft gedupliceerd. Er is dus geen zaak.

En als ik ergens 150 rijdt, waar ik 80 mag. Kan ik alleen een boete krijgen als een politieagent mij dat heeft zien doen of een foto gemaakt is door een snelheidscamera.

[ Bericht 21% gewijzigd door Fer op 06-06-2014 19:06:32 ]
.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 19:28:32 #190
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_140787192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:34 schreef Cart_A1993 het volgende:
Haha oke, dan zal ik dr even melden gewoon te betalen
Voer je vaker gesprekken met jezelf?

:+
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 21:43:15 #191
355882 maturon
wannabe turkie
pi_140791077
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:29 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat is erg onwaarschijnlijk. En ik verwacht dat het voor een rechter niet genoeg is om TS vrijuit te laten gaan.
lijkt mij juist van wel, de orginisatie heeft helemaal niks concreet in handen, zij zullen moeten onomstotelijk moeten bewijzen dat het TS is geweest.

of wil je soms zeggen dat er nooit fraude in een orginsatie voortkomt of een software fout, al is die kans 5% dan is al het aannemelijk

en de rechter zal ook wel kanttekening hebben van dat het volgens hunzelf onmogelijk is kaarten dubbel in te leveren.

ha ha ha
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:25:40 #192
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_140792539
Hahaha lekker voor haar.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_140801721
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 15:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als iemand mijn hotmail adres zou kraken maar verder er niets mee zou doen behalve wat lezen of bijlages uitprinten dan zou ik daar als gebruiker toch nooit achter komen en zodoende nooit in staat zijn geweest om aangifte te doen omdat ik er niets vanaf weet.

Het systeem van de verkopende partij is gewoon een zwaktebod dat men niet meteen gescand heeft. Dat er toegegeven wordt dat er gefraudeerd is is wat anders, maar juridische zitten er toch heel wat haken en ogen aan dit systeem als men niet meteen uitgeprinte dingen ongeldig maakt.
jij bent dan wel degene die moet aantonen dat hij gehackt is, wat dus niet gaat lukken.
pi_140806223
TS moet met bewijs komen dat iemand anders die kaarten heeft gekopieerd. Als iemand anders jouw identiteitsbewijs gebruikt voor diensten zoals abonnementen ben je ook de sjaak als je geen aangifte van diefstal/vermissing/fraude doet.

De organisator heeft heel belangrijk bewijs, dat de kaarten gekopieerd zijn van jouw originele kaart. Zet op papier dat jij ze niet hebt gekopieerd. Doe aangifte, laat merken dat het je wat boeit. Als jij zegt dat iemand anders het heeft gedaan dan is diegene strafbaar en daar kun je aangifte voor doen. Of je het risico wil nemen vervolgd te worden voor een valse aangifte (om mogelijk maar 350 euro te besparen) is aan jou.

Desondanks geef ik je weinig kans. Meeste ticketproviders hebben in de algemene voorwaarden staan dat het privé houden van de kaart en de gegevens daarop de verantwoordelijkheid is van de koper. Heb je al eens de algemene voorwaarden bekeken?

(Voor het gemak noem ik die 'kennis' maar even TS.)
pi_140806594
het enige waar je over kan vallen is het betalingstermijn van 1 dag.

verder zul je gewoon moeten betalen uiteindelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')