Deze baas weet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
Ik hoop dat Nederland er zo snel mogelijk uitvliegt.
Dit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:15 schreef BrandX het volgende:
Na Nederland ben ik voor België, vind het een sympathieke ploeg.
Vooral leuk om dan het gejengel van het proletariaat te horen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
Zonder kleine kinderhandjes in de Republique Democratique du Congo had jij geen computer, ik ook niet trouwens, niemand hier. Omdat bepaalde metalen die voor onze pc-troep worden gewonnen alleen daar door kinderen en slaven en kindslaven worden gewonnen. Eigenlijk wel heel erg zielig voor die kinderen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Niet voor de Democratische Republiek Congo zijn_!!
Precies. Volwassen gasten die jankend over straat lopen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:25 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Vooral leuk om dan het gejengel van het proletariaat te horen.
Daarom gun ik het ze ook om het WK te winnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zonder kleine kinderhandjes in de Republique Democratique du Congo had jij geen computer, ik ook niet trouwens, niemand hier. Omdat bepaalde metalen die voor onze pc-troep worden gewonnen alleen daar door kinderen en slaven en kindslaven worden gewonnen. Eigenlijk wel heel erg zielig voor die kinderen.![]()
Maar een pc met Max Havelaar keurmerk bestaat niet.
Dat is nobel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:27 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Daarom gun ik het ze ook om het WK te winnen.
Als je niet fatsoenlijk woorden en argumenten kan gebruiken kan je beter ergens anders proberen serieus te worden genomenquote:
Ze doen zelf ook goed mee aan het stereotype van domme belg door te veel te wisselenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:21 schreef RM-rf het volgende:
Ik vind het belgische team ook sympathiek en hoop dat ze ver komen...
Verder moet je die belgen wel een beetje pesten, omdat die belgen zo weinig humor hebben en zo graag de Calimero-rol aannemen... Uiteindelijk willen ze ook niks liever dan zich te kunnen beklagen en zijn misschien wel doodsbang voor een groot succes, dat ze niet weten hoe zich dan te gedragen...
Belgie is als sportland toch meestal in niks anders goed dan Korfbal (en daar dan de eeuwige tweede na nederland), modderige voorjaarsklassiekers bij het wielrennen en damestennis ... Dan weet je het wel.
je volgt ze wel goed op blijkbaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze doen zelf ook goed mee aan het stereotype van domme belg door te veel te wisselen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rekik - City (niet naar het wk)
Van Aanholt - Chelsea (niet naar het wk)
quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:05 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het jammer dat Noord Korea niet meedoet, het was zo'n wereldploeg 4 jaar terug
Belgisch voetbal is al 30 jaar in vervalquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:50 schreef probeer het volgende:
Ze hebben er heerlijk bier met geweldige namen. Maar elke keer als ik door / in België kom ben ik toch maar wat blij met ons landje en een werkende regering (of nou ja .. ze proberen het iig), want sommige delen van dat land zijn echt in compleet verval. Nul onderhoud.
Maar goed .. over voetbal .. Och, boeiend.
Er zijn ook mensen wiens grote droom het is om Belg te kunnen te wordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef Groby het volgende:
terechte klacht eigenlijk, meestal om stoer en rebels over te komen dunkt mij
Je hebt het wel gemaakt in je leven natuurlijk als je daardoor wilt opvallenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef Groby het volgende:
terechte klacht eigenlijk, meestal om stoer en rebels over te komen dunkt mij
Welke speler was dan een dragende speler bij zijn ploeg dit seizoen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 06:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
België gaat veel verder komen dan Nederland. Heel solide ploeg. En Nederland, tja, die wedstrijd van gisteren - evenals die wedstrijden van daarvoor - zegt genoeg denk ik.
;')quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:53 schreef Halcon het volgende:
0-3 = blamage
4-5 = teleurstellend
6 = ok
7-9 = goed
10 = toernooi geslaagd
Courtois - Kompany - Witsel - Hazard bv?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke speler was dan een dragende speler bij zijn ploeg dit seizoen?
Witsel is 25 en speelt in Ruslandquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Courtois - Kompany - Witsel - Hazard bv?
Witsel zou zonder problemen bij iedere ploeg in Europa meekunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Witsel is 25 en speelt in Rusland
Daarom hebben ze hem bij Chelsea 3 keer gedumpt en gaan ze nu Costa halenquote:
Waar kijk ik naar?quote:
Als je op je 25e in Rusland speelt heb je gewoon wat verkeerd gedaan. Of ken jij veel toppers uit Rusland die het gemaakt hebben in de Europese top?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Witsel zou zonder problemen bij iedere ploeg in Europa meekunnen.
Is alleen het slachtoffer van zijn eigen recordtransfer en gedoemd in Rusland te blijven tenzij een ploeg gelijk PSG er even 50 mil tegenaan wil gooien
Witsel is echt van cruciale waarde voor de RD. Voor mij van grotere waarde dan Hazard.
Als ik maar 3 spelers mocht kiezen die sowieso op het veld stonden zouden het voor mij Courtois - Kompany - Witsel zijn
ik volg het allemaal niet zo maar hij heeft toch lekker veel gescoord de laatste matchen bij de duivelsquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom hebben ze hem bij Chelsea 3 keer gedumpt
28 interlands, 6 goalsquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:16 schreef Yiha het volgende:
[..]
ik volg het allemaal niet zo maar hij heeft toch lekker veel gescoord de laatste matchen bij de duivels
Waarom zou Costa naar Chelsea willen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Costa dus naar Chelsea, Lukaku naar Ankaraspor of zo dus
Team verenigd Duitsland/Spanjequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:47 schreef LelijKnap het volgende:
Als jullie mongolen gewoon eerder pro-eu waren geweest hadden we gwn een eu team en de wb.
Je opmerking sloeg gewoon weinig op, dus heb ik het effe onderbouwdquote:
Doe eens een gok?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom zou Costa naar Chelsea willen?
Ik gok meer geld maar 1: Atletico heeft volgens mij ook best veel geld, 2: ze presteren beter, in een sterkere competitie én op Europees vlak dus dat zou iig op sportief gebied een downgrade zijn en 3: wtf heeft Atletico voor reden hem überhaupt te laten gaan, Villa draait misschien nog twee jaar mee en dan kunnen ze weer op zoek naar nieuwe forwards.quote:
ahem... frietbakkersquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef AgLarrr het volgende:
Ik zou voor België willen zijn, maar gezien de haat die doorgaans vanuit die richting onze kant op komt, en het feit dat ze ons op sportief gebied ook nooit wat lijken te gunnen, ben ik ten principale voor Duitsland.
Ik zal smalen als de Manschaft dat zooitje patatbakkers naar huis schwerpunkt. En dan duurt het vast weer een decennium of twee voordat we ze weer zien.
Oh, nouja, ze kunnen toch nog altijd meer bieden? Iemand als Costa lijkt me dat wel waard en het lijkt me wel haast dat Costa zelf ook liever in Spanje blijft... Maar nogmaals, ik volg de transfermarkt niet echtquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Clausule, Atletico heeft niks te willen
flink van jequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je opmerking sloeg gewoon weinig op, dus heb ik het effe onderbouwd
Vond ik ookquote:
Geen haat.quote:
ok, als de Belgische ploeg er eerder uit ligt dan de Nederlandse, supporter ik sowieso voor de Nederlandersquote:
Dat wordt dus vanaf de 2e ronde voor Nederland supportenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:44 schreef Yiha het volgende:
[..]
ok, als de Belgische ploeg er eerder uit ligt dan de Nederlandse, supporter ik sowieso voor de Nederlanders
mja, wrs ga ik niet kijken, kan ook gewoonquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat wordt dus vanaf de 2e ronde voor Nederland supporten
Ik ben straks ook voor België, en Duitsland. Moet Nederland maar totaalvoetbal spelen, dan ben ik wel voor Nederland. Uiteraard ben ik ook een liefhebber van van Persie, Robben en Sneijder en gun ik hen succes maar met alleen hen, hoe goed ze ook zijn, wordt het wat karig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das toch wel het laagste van het laagste
Sws heb je dan ook nog sukkeltjes die zeggen dat Nederland er niks van omdat de Nederlanders in de eredivisie spelen kan en vervolgens maken die Nederlanders allemaal een grote transfer
Janmaat - Napoli
De Vrij - Lazio
Castaignos - Swansea(niet naar het WK)
Sws Belgie:
12 jaar wachten en dan na 3 wedstrijden weer naar huis
Ach ja, die spelers leven nu toch niet meer dus..quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:05 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het jammer dat Noord Korea niet meedoet, het was zo'n wereldploeg 4 jaar terug
Voor moffen zijn en voetbal kunnen wat andere dingen zijn downiequote:
Ik betwijfel dat jouw ouders, opa's en oma's iets van die oorlog hebben gemerkt.quote:
Nog steeds hoogverraad puta.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor moffen zijn en voetbal kunnen wat andere dingen zijn downie
Praat het maar goedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat jouw ouders, opa's en oma's iets van die oorlog hebben gemerkt.
Die Duitsers die voetballen op het WK hebben niets met die oorlog te maken.
Yeah sure...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Costa dus naar Chelsea, Lukaku naar Ankaraspor of zo dus
http://www.hln.be/hln/nl/(...)aast-op-Lukaku.dhtmlquote:"Ook Valencia aast op Lukaku"
Romelu Lukaku (21) blijft hot op de transfermarkt. Volgens het Engelse 'Daily Mirror' wil nu ook Valencia ver gaan om de Rode Duivel weg te plukken bij Chelsea. De Spaanse topclub zou zelfs al een bod van meer dan 22 miljoen euro voorbereiden. Atlético Madrid hoopt Lukaku dan weer te lenen voor één seizoen. Het zou Filipe Luiz, die in de belangstelling van Chelsea staat, willen betrekken in de deal. Eerder gaf Wolfsburg toe dat het Lukaku een interessante piste vindt.
Dus als je voor Duitsland bent, ben je een mof?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor moffen zijn en voetbal kunnen wat andere dingen zijn downie
Hooguit zwakzinnigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus als je voor Duitsland bent, ben je een mof?
Foei * dat jij in Duitsland bent geboren.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:34 schreef Seconde het volgende:
dat hele klote weka kan me gestolen worden. word tijd dat de eredivise weer gaat beginnen.. of iniedergeval de seizoensvoorbereiding.
Denken dat er zoiets als Duits voetbal bestaat...quote:
Hebben ze ook met andere dingen laten zien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:44 schreef theunderdog het volgende:
Het enige dat de Duitsers er altijd hebben ingehouden is doorgaan tot de laatste seconde, en dat is sowieso een "" waard.
Ha-ha-ha....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:44 schreef Polacco het volgende:
[..]
Hebben ze ook met andere dingen laten zien.
Dat is een misverstand, Oranje heeft vaker in de laatste minuten een wedstrijd in haar voordeel gekeerd dan de Mannschaft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:44 schreef theunderdog het volgende:
Het enige dat de Duitsers er altijd hebben ingehouden is doorgaan tot de laatste seconde, en dat is sowieso een "" waard.
Uhh, ik denk dat jij niet zo goed begrijpend kan lezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is een misverstand, Oranje heeft vaker in de laatste minuten een wedstrijd in haar voordeel gekeerd dan de Mannschaft.
Ja Daryl en als je geld had ook Virgil en Brunoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:26 schreef Aiciu het volgende:
Denk je nou echt dat wij een Nederlandse verdediger gaan kopen?![]()
Zoals welke wedstrijd dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is een misverstand, Oranje heeft vaker in de laatste minuten een wedstrijd in haar voordeel gekeerd dan de Mannschaft.
Beter lezen wat er staat mien jong.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:15 schreef BrandX het volgende:
Na Nederland ben ik voor België, vind het een sympathieke ploeg.
"Duits voetbal"quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhh, ik denk dat jij niet zo goed begrijpend kan lezen.
Kom maar met bewijzen dan voor je zeeeer boude uitspraak.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
"Het is maar een spelletje" wordt voornamelijk gebezigd door nichten en vrouwen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 06:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Zoveel emoties om iets als voetbal. Het is maar een spelletje hoor![]()
![]()
Wie?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja Daryl en als je geld had ook Virgil en Bruno
En daar is de eerste assertieve voetbalhomoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 06:44 schreef Dven het volgende:
[..]
"Het is maar een spelletje" wordt voornamelijk gebezigd door nichten en vrouwen.
Ik heb met je te doen.
Een oude uitzending van NOS Studio Sport of NOS Studio Voetbal waarin hiervan melding werd gemaakt naar aanleiding van een journalistiek stukje, dit is in meer dan 1 uitzending herhaald, ook bij verslag bij minstens 1 wedstrijd. Ik kan het niet helpen als jij dat niet hebt gezien of jij dermate vergeetachtig bent dat jij het niet hebt onthouden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 06:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom maar met bewijzen dan voor je zeeeer boude uitspraak.
Grappig dat een nicht die het over 'spelletjes' heeft een ander homo noemt. Je snapt het niet helemaal, kerel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daar is de eerste assertieve voetbalhomo
Ik vroeg om bewijzen, niet om het lukraak roepen over oude uitzendingen van wat dan ook en er daarna nog een sneer bij te gooien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een oude uitzending van NOS Studio Sport of NOS Studio Voetbal waarin hiervan melding werd gemaakt naar aanleiding van een journalistiek stukje, dit is in meer dan 1 uitzending herhaald, ook bij verslag bij minstens 1 wedstrijd. Ik kan het niet helpen als jij dat niet hebt gezien of jij dermate vergeetachtig bent dat jij het niet hebt onthouden.
Ach laat hem maar. Grote voordeel is dat niemand hem belachelijk hoeft te maken. Dat doet hij immers zelf al in al zijn posts.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:16 schreef Lothiriel het volgende:
Hoeveelste topic is dit nou weer om op de Belgen te kunnen kakken
Betere verdedigers als jullie nu hebbenquote:
Wanneer wordt je nu Belg?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach laat hem maar. Grote voordeel is dat niemand hem belachelijk hoeft te maken. Dat doet hij immers zelf al in al zijn posts.
Je vraagt je wel af hoe het nu zo ver komt. Zou de huisarts zeggen van maak maar een accountje aan op Fok en ga daar maar de mongool uithangen ?
je doet het expressquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wanneer wordt je nu Belg?
Ik kan er ook niks aan doen dat er mensen zijn die graag Belg willen worden en vervolgens op fok hun gelijk proberen te halen door te gaan beweren dat België wK wordtquote:
Meestal zijn het de Belgen die winnen bij Het Groot Dictee der Nederlandse Taal.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hou me aan het gemiddelde niveau van de Belg zodat halcon het gewend is als hij zijn levensdroom heeft vervuld en Belg is geworden
... kan hier een topic openen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo blijkt maar weer iedere gek....
Iemand die "wordt je?" schrijft kan beter zijn tijd steken in een cursus Nederlands in plaats van hier debiele topics te openen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:22 schreef Yiha het volgende:
[..]
Meestal zijn het de Belgen die winnen bij Het Groot Dictee der Nederlandse Taal.
Wanneer wordt je nu Belg?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand die "wordt je?" schrijft kan beter zijn tijd steken in een cursus Nederlands in plaats van hier debiele topics te openen.
Kijk maar naar de Belgie topicsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:27 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
... kan hier een topic openen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wanneer wordt je nu Belg?
inclusief spelvaut om de integratie makkelijker te maken, Belg willen zijn is menselijk gezien al erg genoeg
Ik kan het ook niet helpen dat er Nederlanders zijn wiens grote droom het is om Belg te worden en vervolgens op een Nederlandse forum gaan posten dat Belgie wereldkampioen wordt.quote:
zure slootquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom schaam je eigen overigens om Belg te worden? Is toch niks mis mee, ik bedoel er zijn genoeg gekken op de wereld en je doet verder niemand wat kwaad met je grote levensdroom.
Ik vind vooral Nederlanders wiens leven geslaagd is als ze Belg mogen worden zure sloot.quote:
't is maar voetbalquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind vooral Nederlanders wiens leven geslaagd is als ze Belg mogen worden zure sloot.
Mongooltje, Alle spelers die jij hier opnoemt zijn om hun B-team te versterken of om de kern te "verbreden"quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das toch wel het laagste van het laagste
Sws heb je dan ook nog sukkeltjes die zeggen dat Nederland er niks van omdat de Nederlanders in de eredivisie spelen kan en vervolgens maken die Nederlanders allemaal een grote transfer
Janmaat - Napoli
De Vrij - Lazio
Castaignos - Swansea(niet naar het WK)
Sws Belgie:
12 jaar wachten en dan na 3 wedstrijden weer naar huis
Ach, je moet onze Diego niet zo serieus nemen. Een paar maanden geleden vond hij Stekelenburg nog een heel stuk beter dan Courtois, die volgens hem door Chelsea "gedumpt" was bij Atletico Madrid. Ondertussen heeft Courtois dus de titel gewonnen in Spanje en is hij tot in de Champions League-finale geraakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mongooltje, Alle spelers die jij hier opnoemt zijn om hun B-team te versterken of om de kern te "verbreden"
Jij moet wel hard verkracht geweest zijn door een Belg
Zoiets moet het geweest zijn ja. Al die gefrustreerde wartaal...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mongooltje, Alle spelers die jij hier opnoemt zijn om hun B-team te versterken of om de kern te "verbreden"
Jij moet wel hard verkracht geweest zijn door een Belg
Federico Fernandez > Argentijnse WK selectiequote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Betere verdedigers als jullie nu hebben
Quote graagquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:20 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ach, je moet onze Diego niet zo serieus nemen. Een paar maanden geleden vond hij Stekelenburg nog een heel stuk beter dan Courtois, die volgens hem door Chelsea "gedumpt" was bij Atletico Madrid. Ondertussen heeft Courtois dus de titel gewonnen in Spanje en is hij tot in de Champions League-finale geraakt.
Stekelenburg is op de bank verzeild bij Fulham en die zijn nu gedegradeerd uit de Premier League.
Maar daar hoor je hem dan niet over natuurlijk.![]()
![]()
Wanneer wordt je nu Belg?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoiets moet het geweest zijn ja. Al die gefrustreerde wartaal...
Mijn puntquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Federico Fernandez > Argentijnse WK selectie
Raúl Albiol > Spanje
Faouzi Ghoulam > Algerije
Christian Maggio > voorselectie Italië
Anthony Reveillere voormalig Frans international
Christian Zapata > Colombia
...
Je snapt ironie nietquote:
Niet voor niets hebben veel Nederlands en Belgen - waaronder ikzelf - met deze gedachte gespeeld.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef Kiid het volgende:
We kunnen beter gaan fuseren
---------------------------- Benteke -------------
Hazard ------------- van Persie -------------- Robben
------------ Fellaini ------------------ Strootman
Vertonghen - Kompany - Vlaar - van der Wiel
-------------------------------- Courtois ------------------
Pittig elftal.
Fellaini vind ik niet zo geweldig, dan heb ik liever de Jong/Witsel/Dembéléquote:Op maandag 9 juni 2014 00:33 schreef Kiid het volgende:
We kunnen beter gaan fuseren
---------------------------- Benteke -------------
Hazard ------------- van Persie -------------- Robben
------------ Fellaini ------------------ Strootman
Vertonghen - Kompany - Vlaar - van der Wiel
-------------------------------- Courtois ------------------
Pittig elftal.
Het bewijs is geleverd door de journalisten in kwestie. Dat jij weigert om daar kennis van te nemen is jouw probleem, de verwijzing heb jij gekregen. Dit is het laatste wat ik erover zeg. Als jij er nu nog over blijft zeuren dan bevestig jij dat jij aan het trollen bent.quote:
Ah natuurlijk. Roeptoeteren dat het ooit eens in de media is geweest en dat als bewijs aanvoerenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het bewijs is geleverd door de journalisten in kwestie. Dat jij weigert om daar kennis van te nemen is jouw probleem, de verwijzing heb jij gekregen. Dit is het laatste wat ik erover zeg. Als jij er nu nog over blijft zeuren dan bevestig jij dat jij aan het trollen bent.
Als jij jezelf voor lul wil zetten, Dvennetje, dan ga jij je gang maar. Ik kan het niet helpen dat jouw geheugen zo lek is als een zeef of dat jij niet naar interlands kijkt, in een van die interlands is hier immers naar verwezen. Het onderzoekjes is simpel: turven hoe vaak er in de laatste minuten met een goal een positieve wending is gegeven aan de uitslag. Daar kan je weinig verkeerd aan doen. Het resultaat heb ik al vermeld. Oh ja, jij bent maar aan het trollen. Dat is waar. Bij deze sta jij dan voortaan op mijn negeerlijst.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Roeptoeteren dat het ooit eens in de media is geweest en dat als bewijs aanvoeren
Ga weg joh brammetje.
Zoals Messi in zijn uppie Argentinië 4 jaar geleden kampioen zou hebben gemaakt?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Als België eerste wordt in hun poule (wat mij zeer aannemelijk lijkt gezien de 'tegenstand' met Rusland, Zuid-Korea en Algerije), moeten ze tegen degene die tweede wordt in de poule Duitsland/Portugal/Ghana/VS. Ik gok daarbij op Portugal en ik denk dat Ronaldo die Belgen in z'n eentje kapot maakt.
Ik vind dat België het zwakst is op de rechtsbackpositie. Drie keer raden waar Ronaldo speelt...quote:Op maandag 9 juni 2014 15:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zoals Messi in zijn uppie Argentinië 4 jaar geleden kampioen zou hebben gemaakt?
Als jij er gemakshalve van uitgaat dat iedereen de interlands op de Nederlandse televisie volgt, dan ben je een nog grotere mongool dan dat ik al dacht.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij jezelf voor lul wil zetten, Dvennetje, dan ga jij je gang maar. Ik kan het niet helpen dat jouw geheugen zo lek is als een zeef of dat jij niet naar interlands kijkt, in een van die interlands is hier immers naar verwezen. Het onderzoekjes is simpel: turven hoe vaak er in de laatste minuten met een goal een positieve wending is gegeven aan de uitslag. Daar kan je weinig verkeerd aan doen. Het resultaat heb ik al vermeld. Oh ja, jij bent maar aan het trollen. Dat is waar. Bij deze sta jij dan voortaan op mijn negeerlijst.
Wie wil er nu niet de knappe 1-0 overwinning thuis tegen Macedonie of het knappe gelijkpel tegen Wales zien?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij er gemakshalve van uitgaat dat iedereen de interlands op de Nederlandse televisie volgt, dan ben je een nog grotere mongool dan dat ik al dacht.Verdere posts van jou zal ik zelf dan ook gemakshalve niet meer lezen
Je hebt helemaal geen resultaten vermeld, alleen dat het in een uitzending van Studio Voetbal is besproken. Jij beweert iets en er wordt gevraagd maar een onderbouwing. Dat kan je doen door de resultaten van dat onderzoek te posten en door te linken naar de desbetreffende uitzending, niet door andere te beschuldigen van trollen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij jezelf voor lul wil zetten, Dvennetje, dan ga jij je gang maar. Ik kan het niet helpen dat jouw geheugen zo lek is als een zeef of dat jij niet naar interlands kijkt, in een van die interlands is hier immers naar verwezen. Het onderzoekjes is simpel: turven hoe vaak er in de laatste minuten met een goal een positieve wending is gegeven aan de uitslag. Daar kan je weinig verkeerd aan doen. Het resultaat heb ik al vermeld. Oh ja, jij bent maar aan het trollen. Dat is waar. Bij deze sta jij dan voortaan op mijn negeerlijst.
Halcon?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef De_Dorstige het volgende:
Afschieten. Geen enkel respect voor.
Nee. De_Dorstige.quote:
Halcon moet worden afschoten?quote:
Land soepkipquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk dat cryptofascisme van de voetbalfans, klagen als iemand een andere club steunt.
Ze zijn er 12 jaar niet bij en gaan de finale halenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Echt ik ga zo genieten als die valse opscheppers weer terug naar hun betwiste hoofdstad na kansloos al na deze ronde er weer uit gaan
Van Louis Van Gaal mogen de spelersvrouwen er bij zijn op het toernooi, Wilmots heeft dat verboden. Dat gaat jullie ondergang worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze zijn er 12 jaar niet bij en gaan de finale halen
Jij denkt dat de spelers van Oranje nu ook de Belgische spelersvrouwen uitwonen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:23 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Van Louis Van Gaal mogen de spelersvrouwen er bij zijn op het toernooi, Wilmots heeft dat verboden. Dat gaat jullie ondergang worden.
Als ze liever met winners meegaan vastquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij denkt dat de spelers van Oranje nu ook de Belgische spelersvrouwen uitwonen?
Die ene Belgische is in ieder geval met Balotelli meegegaan. Ik weet niet of ze nog samen zijn, lijkt me nogal lastig, een relatie met Balotelli.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ze liever met winners meegaan vast
Lijkt een relatie met een grote neger jou wel wat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:47 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Die ene Belgische is in ieder geval met Balotelli meegegaan. Ik weet niet of ze nog samen zijn, lijkt me nogal lastig, een relatie met Balotelli.
Tribuneklant van Atletico, Arsenal of een speler van 28 die in Belgie speelt, daar is niemand in geïnteresseerd natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:47 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Die ene Belgische is in ieder geval met Balotelli meegegaan. Ik weet niet of ze nog samen zijn, lijkt me nogal lastig, een relatie met Balotelli.
Nee, hoezo? En zeker niet met iemand die in zijn sportauto door de straten van Milaan rijdt en geld door de ramen naar buiten gooit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:51 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Lijkt een relatie met een grote neger jou wel wat?
Wel een neger die meer gewonnen heeft dan de 23 Belgen samenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:12 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, hoezo? En zeker niet met iemand die in zijn sportauto door de straten van Milaan rijdt en geld door de ramen naar buiten gooit.
quote:
quote:
Wat is je punt, want schrijven gaat je niet zo goed af zie ikquote:
Rekik: Waardeloze verdediger speelt bij PSV gehuurd van Man City die het nooit gaat halen, vergeleken met een Kompany niks en in de Eredivisie zo slecht als poep.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is je punt, want schrijven gaat je niet zo goed af zie ik
Gaan beide naar de top van de EPL en daar spelenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Rekik: Waardeloze verdediger speelt bij PSV gehuurd van Man City die het nooit gaat halen, vergeleken met een Kompany niks en in de Eredivisie zo slecht als poep.
Van Aanholt: Gehuurd van Chelsea als LB, heeft wel potentie.
Hahahahahah denken dat Rekik, Refucking Rekik in de basis zal staan bij Man City.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaan beide naar de top van de EPL en daar spelen
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hahahahahah denken dat Rekik, Refucking Rekik in de basis zal staan bij Man City.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Probeer het eens te onderbouwen
Duidelijk dus, je mist de verstandelijke vermogensquote:
Genoeg domme blondjes die het niet erg vinden dat Balotelli niet al te slim is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:47 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Voor Halcontje moet het scorende team eerst 'België' heten voor een goal als mooi mag worden bestempeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooie goal he?
Vraag me of die Nederlanders met een minderwaardigheidscomplex nog steeds als grote droom hebben om belg te mogen worden
Belgie dat scoort zou al een wonder zijn, maar goed na 12 jaar mogen ze weer een keer meedoenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:40 schreef Groby het volgende:
[..]
Voor Halcontje moet het scorende team eerst 'België' heten voor een goal als mooi mag worden bestempeld.
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:40 schreef Groby het volgende:
[..]
Voor Halcontje moet het scorende team eerst 'België' heten voor een goal als mooi mag worden bestempeld.
vind je de goal van van persie lelijk?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een mooie goal is een mooie goal. Zoals bv. die van Benzema vandaag.
Verder droeftoeter-topic dit. Met als dieptepunt DAM die zegt dat een relatie met een neger hem wel wat lijkt.
ik heb het ook over die eerste, is gewoon een prachtkoolquote:Op zondag 15 juni 2014 23:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die 1e niet. Die 2e is vooral een fout van de keeper.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
VI: Huur Rekik voorlopig van de baan; verdediger sluit aan bij Manchester Cityquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Halcon zijn naturalisatieaanvraag inmiddels ingetrokken, lijkt me wel anders is het wel heel triest
Das bij Halcon niet het geval in elk gevalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutklacht. Zolang je maar niet voor België bent als ze tegen Nederland spelen als Nederlander vind ik het prima.
Ja dat is lekker sportief van je man. En doe niet zo flauw over Halcon, hoe oud ben je nou?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1-0 voor Algarije graag en het liefst in de 91e minuut na een onterechte penalty of een buitenspelgoal
Als het aan hem ligt niet, want immers zijn levensdroom is om Belg te zijnquote:
Lekker iemand wat misgunnen, goed bezig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1-0 voor Algarije graag en het liefst in de 91e minuut na een onterechte penalty of een buitenspelgoal
Alweer een onzinnige opmerking van TS. Clap clap.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als het aan hem ligt niet, want immers zijn levensdroom is om Belg te zijn
Het gaat verder als dat. Belgen vinden Nederlanders over het algemeen te direct, teveel kapsones hebben. Als ik naar het Nederlands elftal kijk geef ik ze geen ongelijk. Daarom hoop ik dat ons elftal juist op hun bakkes gaat en het Belgisch elftal niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik geloof dat ze het 2 jaar geleden ook ontzettend hilarisch in België vonden toen Nederland alles verloor op het EK. Bepaalde cafés hadden speciale bieracties met wedstrijden van het Nederlands Elftal. Ik vind het wel mooi als ze nu zelf op hun gat gaan.
Dat ben ik ook wel met die Belgen eens hoor. Je geeft het zelf ook al aan, eerst werd er niets van het WK verwacht, nu wordt er al weer gigantisch van de toren geblazen. Dat is een beetje vragen om. Dan kan ik me wel voorstellen waarom Belgen Nederlanders de Amerikanen van Europa vinden. Maar toch. Ik kan meer sympathie voor de Duitsers dan voor de Belgen opbrengen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het gaat verder als dat. Belgen vinden Nederlanders over het algemeen te direct, teveel kapsones hebben. Als ik naar het Nederlands elftal kijk geef ik ze geen ongelijk. Daarom hoop ik dat ons elftal juist op hun bakkes gaat en het Belgisch elftal niet.
Nederland hoort gewoon bij de 5,6 beste WK landen ooit, logisch dat de verwachtingen hoog zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met die Belgen eens hoor. Je geeft het zelf ook al aan, eerst werd er niets van het WK verwacht, nu wordt er al weer gigantisch van de toren geblazen. Dat is een beetje vragen om. Dan kan ik me wel voorstellen waarom Belgen Nederlanders de Amerikanen van Europa vinden. Maar toch. Ik kan meer sympathie voor de Duitsers dan voor de Belgen opbrengen.
Dit getuigt niet van kapsones. Wat Sneijder zegt is dit: wij wisten van tevoren dat Spanje achterin veel ruimte zou weggeven en wij wisten dat hier de mogelijkheid voor ons lag, met de kwaliteiten van de aanvallers, om te scoren. Wij wisten dat als wij hierin zouden slagen dat ze nog meer ruimte zouden weggeven aangezien ze dan zelf meer op een goal jagen en meer naar voren spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Om maar even een voorbeeld te geven:
Wesley Sneijder genoot met volle teugen na de briljante 5-1 overwinning van Oranje op Spanje. Verrast was hij nauwelijks dat Nederland in het WK-treffen zoveel sterker was dan de Spanjaarden.
''Dit voelt heel bijzonder'', sprak Sneijder na de historische zege. ''Maar het is wel een beetje wat we al voorspeld hadden, hoe gek dat ook klinkt. Dan doel ik niet direct op de uitslag, maar wel op het wedstrijdbeeld. Spanje werd op een gegeven moment angstig doordat wij meedogenloos waren in de tegenaanvallen.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het toeval zijn dat juist de man die Spaanse ploeg voor een groot deel mee heeft opgebouwd, met alle respect voor de anderen die hier een goede bijdrage aan hebben geleverd, deze tactische fout zo goed zag?
Natuurlijk, het valt en staat met de uitvoering en het had ook zomaar anders kunnen lopen als ze wel hadden gescoord na die penalty die ze cadeau kregen van de prokampioenenfluiter.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dit getuigt niet van kapsones. Wat Sneijder zegt is dit: wij wisten van tevoren dat Spanje achterin veel ruimte zou weggeven en wij wisten dat hier de mogelijkheid voor ons lag, met de kwaliteiten van de aanvallers, om te scoren. Wij wisten dat als wij hierin zouden slagen dat ze nog meer ruimte zouden weggeven aangezien ze dan zelf meer op een goal jagen en meer naar voren spelen.
In feite is een tactisch hiaat van Spanje enorm hard afgestraft.Zou hij dit ook zeggen als ze met 5-1 verloren hadden? Dat ze dit verwacht zouden hebben? Dit is misschien geen kapsones, maar wel hoog van de toren blazen zoals eerder werd vermeld. En Sneijder die dat zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het toeval zijn dat juist de man die Spaanse ploeg voor een groot deel mee heeft opgebouwd, met alle respect voor de anderen die hier een goede bijdrage aan hebben geleverd, deze tactische fout zo goed zag?
Natuurlijk, het valt en staat met de uitvoering en het had ook zomaar anders kunnen lopen als ze wel hadden gescoord na die penalty die ze cadeau kregen van de prokampioenenfluiter.Die was heel die wedstrijd praktisch onzichtbaar.
Als van Wales winnen al niet luktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je hoeft niet helderziend te zijn om te voorspellen dat België wint van Algerije.
Het is alleen te hopen dat het geen draak van een wedstrijd wordt.
Alsof het Nederlands elftal zoveel indruk heeft gemaakt bij de oefenwedstrijdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als van Wales winnen al niet lukt
Had het niet over oefenwedstrijden mutsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Alsof het Nederlands elftal zoveel indruk heeft gemaakt bij de oefenwedstrijden
Ik zou Dortmund geen topclub noemen maar inderdaad, als deze jongens (de jonkies) de rest van het toernooi geen gekke dingen doen dan kunnen ze naar een buitenlandse club. Ik zou me wel nog niet rijk rekenen als ik hen was. Met name Blind heeft er veel belang bij om de rest van het toernooi goed te spelen, dat zou de deuren naar de absolute topclubs openen aangezien elke coach, en zeker die van een aanvallend spelende ploeg, maar wat graag iemand in de ploeg heeft die zulke passes geeft. Ik ben benieuwd of dat Vlaar naar een betere club kan gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)und/view/news/163133
Lijkt me duidelijk dat Martins Indi, Janmaat en Blind volgend jaar stappen gaan maken en gewoon bij topclubs gaan uitkomen.
Wacht, zal het anders formuleren: alsof het Nederlands elftal voor vrijdag zoveel indruk heeft gemaaktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Had het niet over oefenwedstrijden muts
Nee en dat hoeft inderdaad niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Alsof het Nederlands elftal zoveel indruk heeft gemaakt bij de oefenwedstrijden
Geen idee wat jij onder een topclub verstaat maar ik zag ze een jaar geleden gewoon in de CL finale staan en werden 2 jaar daarvoor kampioen van Duitslandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zou Dortmund geen topclub noemen maar inderdaad, als deze jongens (de jonkies) de rest van het toernooi geen gekke dingen doen dan kunnen ze naar een buitenlandse club. Ik zou me wel nog niet rijk rekenen als ik hen was. Met name Blind heeft er veel belang bij om de rest van het toernooi goed te spelen, dat zou de deuren naar de absolute topclubs openen aangezien elke coach, en zeker die van een aanvallend spelende ploeg, maar wat graag iemand in de ploeg heeft die zulke passes geeft. Ik ben benieuwd of dat Vlaar naar een betere club kan gaan.
Ze hebben de laatste tijd nogal Argentinië opgehemeld als favoriet. Ik moest altijd lachen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
He Marc, je mag maar 3 keer wisselen, je weet het getal dat na 1 en 2 komt
Argentinie stelt er altijd 4 op, behalve de eerste helft van eergisteren, toen waren het er 3quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze hebben de laatste tijd nogal Argentinië opgehemeld als favoriet. Ik moest altijd lachen.
1. ze noemden wel 4 topaanvallers terwijl ze er maar 2 kunnen opstellen
2. met die verdediging gaat Argentinië niet het toernooi winnen en Messi speelde 4 jaar geleden als een krant. Wij klagen over onze verdedigers maar zo slecht doen die het niet in vergelijking met wat je bij sommige andere grote ploegen ziet rondlopen. Er zijn er natuurlijk ook een paar die een betere verdediging hebben, dat wel.
Leeftijd is maar een getal hè. Het gaat om het verstandelijk vermogen .quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is lekker sportief van je man. En doe niet zo flauw over Halcon, hoe oud ben je nou?
Wanneer wordt je nu Belg stalker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal hè. Het gaat om het verstandelijk vermogen .
Jawel, maar ze hadden geluk dat ze in de finale kwamen (lichte kant van het schema) en Bayern München had CL-verplichtingen waardoor het in de competitie wat punten morste.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee wat jij onder een topclub verstaat maar ik zag ze een jaar geleden gewoon in de CL finale staan en werden 2 jaar daarvoor kampioen van Duitsland
Ik het enkel over de spelers die het diepst staan, niet over de aanvallende middenvelders. Maar goed, het punt was dat het er om gaat dat je per linie voldoende goede spelers hebt en dat je in het elftal voldoende klassespelers hebt, hoeveel topspelers er op de bank zitten is niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Argentinie stelt er altijd 4 op, behalve de eerste helft van eergisteren, toen waren het er 3
Verdedigers die vast in de basis staan bij Napoli, City, Inter, Benfica of Sporting. Zou zeggen van niet
Het is sws dom clubs te vergelijken maar BVB is gewoon 1 van de 5 ploegen die de laatste 2 jaar de laatste 8 CL gehaald heeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jawel, maar ze hadden geluk dat ze in de finale kwamen (lichte kant van het schema) en Bayern München had CL-verplichtingen waardoor het in de competitie wat punten morste.
De absolute topclubs: Barcelona, Madrid, München, Manchester United en misschien nog een paar andere clubs (Liverpool, Chelsea, 1 of 2 Italiaanse clubs waar ik momenteel erg over twijfel en soms 1 Franse club).
Ik rangschik de Engelse en Spaanse subtopclubs op ongeveer gelijke hoogte met Dortmund. Leuke clubs waar ik geen nee tegen zou zeggen indien ze de komende jaren niet hoeven te bezuinigen (zoals eerder het geval was bij Dortmund) maar niet de absolute top.
Denk niet dat als er fout gescout wordt je volgens vast in de basis staatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik het enkel over de spelers die het diepst staan, niet over de aanvallende middenvelders. Maar goed, het punt was dat het er om gaat dat je per linie voldoende goede spelers hebt en dat je in het elftal voldoende klassespelers hebt, hoeveel topspelers er op de bank zitten is niet zo belangrijk.
Dat je bij een grote club speelt is geen garantie dat je een goede speler bent, soms maken die scouts fouten en het speelt ook mee dat ze in de ene competitie wat intensiever scouten dan in de andere.
Het hangt er van af wat er op de bank zit maar je hebt een punt. In ieder geval lieten die verdedigers het niet zien bij de nationale ploeg. We zullen het zien maar voor mij Argentinië geen favoriet: Messi kan geen ploeg leiden en zijn eigen kwaliteiten komen onvoldoende uit de verf (zie van Persie en Bergkamp (voor 98!) in het verleden) en ik denk niet dat ze bestand zijn tegen de aanvalslinies van een aantal andere landen (Duitsland, Nederland, Spanje, Brazilië).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk niet dat als er fout gescout wordt je volgens vast in de basis staat
Die groepsfase overleven ze echt wel, de vraag is of dat ze van Italië, Nederland, Brazilië, Spanje en Duitsland kunnen winnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Als ze deze groep niet utikomen zijn het echt mislukkingenDaarna is het maar afwachten. Verwacht er iig niet te veel van
Nee, vooral dat Belgie kut is maar dat is niks nieuwsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Groby het volgende:
je hebt het er wel druk mee he?
niet nodig iedereen weet inmiddels al dat nederland beter is dan belgie
Je weet niet wat misgunnen isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand zo wat misgunnen...
Dat die Belgen slecht voetballen dat is slechtst een tijdelijk probleem. Een misgunnend karakter hebben is voor altijd.
Triest ook
Knap man, zou trots zijn en vooral op het goede voetbal, dat biedt hoop als je serieuze tegenstanders tegenkomtquote:
Wilmots? Zou ik wel doen als ik van dit team coach zou zijnquote:
Uh, ja. Oké.quote:
Eerste slimme wat je zegt over Belgie, das best knap nadat je het al 10 jaar over Belgie hebtquote:
Dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, ja. Oké.
Hebben ook niet gescoord inderdaad
Oké.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze kunnen wel bij topteams spelen, maar als teamspirit bagger is komen ze nog nergens.
Maar 4 oudere spelers, de rest allemaal rond de 24-26 als het ek isquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kijk naar SpanjeDat is het levende bewijs.
Met de teamspirit zit het meestal wel goed, laatste 25 jaar zat het alleen in 1996,2002 en 2012 foutquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze kunnen wel bij topteams spelen, maar als teamspirit bagger is komen ze nog nergens.
ben jij john snow ofzo?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kijk naar SpanjeDat is het levende bewijs.
Is bezigquote:Op zondag 22 juni 2014 18:15 schreef Linkesoep het volgende:
Is belgie als bezig of is dat later op de avond.
Wie zijn een beetje Nederlands?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:15 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Omdat ze toch een beetje Nederlands zijn
Nuquote:Op zondag 22 juni 2014 18:15 schreef Linkesoep het volgende:
Is belgie als bezig of is dat later op de avond.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
HUP BELGIE HUP. HUP RODE DUIVELS HUP HUP HUP
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |