En dat het nog maar lang zo mag blijvenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:17 schreef pussycatdoll het volgende:
Afvallige provincies hebben het nog nooit goed gedaan.
Meeoden mogen ze van mij best, als ze maar niet denken dat ze serieus te nemen zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:18 schreef TNA het volgende:
Of je vindt het gewoon leuk als België weer eens meedoet.
Keek naar de 11 die in de basis stonden gisterquote:
quote:
En toch komen wij verder omdat wij wel spelers hebben die de kar trekken op Kompanny na danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:18 schreef ThaTim het volgende:
Het Nederlands elftal is op het moment niet beter.
Alsof iemand ook maar denkt dat België het WK gaat winnen. Zuurpruimquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Meeoden mogen ze van mij best, als ze maar niet denken dat ze serieus te nemen zijn
Leuk rondootje wel bij de uitlooptraining zondag De Bruyne, Lukaku, Courtouis
Misschien, maar op het moment zijn alleen Van Persie en Robben wereldtop.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En toch komen wij verder omdat wij wel spelers hebben die de kar trekken op Kompanny na dan
Robben, Van Persie, Strootmanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:22 schreef siedss het volgende:
Hazard
Kompany
Vertonghen
Vallen niets over te zeggen hoor. Wij hebben geen drie betere spelers dan dit
Wereldtop, dan heb je het wel over de speler die topscoorder wordt in Engeland en diegene die de CL finale beslistquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Misschien, maar op het moment zijn alleen Van Persie en Robben wereldtop.
Strootmanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Robben, Van Persie, Strootman
De Bruyne, Fellaini, Courtouis gaan de EPL vanaf de tribune bekijken en Vermaelen is een wijfquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:27 schreef siedss het volgende:
[..]
Strootman![]()
De bruyne vermaelen fellaini courtois zijn allemaal (in verhouding) beter
Ik zou Vanuatu wel eens willen zienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik vind het wel leuk eens keer een land die je bijna nooit ziet
4-2quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:18 schreef ThaTim het volgende:
Het Nederlands elftal is op het moment niet beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |