Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:14 schreef Grielen het volgende:
Gaan wij nog een keer proberen te matchen?
Je bent pas net begonnen, nu kan je het mooi even testenquote:
Tinder instellingen zo zetten dat we elkaar tegenkomen. Ik heb Sarasi okk al gematchedquote:
Weet je hoeveel mensen er dan bijkomenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:17 schreef Grielen het volgende:
Tinder instellingen zo zetten dat we elkaar tegenkomen. Ik heb Sarasi okk al gematched
Sarasi woont in de buurtquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tinder instellingen zo zetten dat we elkaar tegenkomen. Ik heb Sarasi okk al gematched
Of heel lief aan het stinkende uitje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders vraag je het effe aan een modjeals TS het niet wil doen
Ik wist wel dat je verhuisd was, maar dat je aan de andere kant van het land bent gaan wonenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sarasi woont in de buurtMisschien heb ik al een match met haar
Dan sorry dat ik niet terugpraat, even geen zin in deze week.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sarasi woont in de buurtMisschien heb ik al een match met haar
Gedaan !quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:15 schreef UnicornFarts het volgende:
Goeie TT maar haal mij even uit de OP.
Ik woon bij Grielen in de buurt. Is die dan ook verhuisd?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je verhuisd was, maar dat je aan de andere kant van het land bent gaan wonen
Ah. Maar de filmkijkdate van volgende week gaat door?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan sorry dat ik niet terugpraat, even geen zin in deze week.
Grielen niet bij Sarasiquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon bij Grielen in de buurt.
[..]
Ah. Maar de filmkijkdate van volgende week gaat door?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon bij Grielen in de buurt. Is die dan ook verhuisd?
[..]
Ah. Maar de filmkijkdate van volgende week gaat door?
Veel plezier daarmee!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee ik heb vandaag vrij en morgen ook nog eens om lekker huizen te bekijken
Grappig, bij mijn startte hij een tijd gewoon niet meer op. En uit het niets werkte hij weer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik had eerder nooit deze bug... Nu heb ik hetzelfde probleem
Hoe kom je elkaar dan in godsnaam tegen op Tinder? Wij hadden er bij Bart al de grootste moeite mee!quote:
Gelukkig.quote:
Ah, zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:21 schreef Grielen het volgende:
Ik heb mijn gps op Groningen gezet kanovinnie
Als jij je gps op mijn woonplaats zet en de range 1 km kom je maar 3 of 4 mensen tegen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen er dan bijkomenBen ik wel effe bezig
Jailbreakenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, zo.
Ik heb een iphone, dan kan dat niet toch?
Klinkt als moeite. En ik zie er de voordelen (afgezien van dit) niet van in. Komt alleen maar gezeik van denk ik.quote:
Kan je dat ding op een andere locatie zetten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef Grielen het volgende:
Als jij je gps op mijn woonplaats zet en de range 1 km kom je maar 3 of 4 mensen tegen hoor
Dm werkt kut op mobielquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je dat ding op een andere locatie zetten?
En waarom wil je gematched worden dan?Wij hebben DM hier
Zonder foto's in je fotoboek kan ik dan niet echt vleeskeuren he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben mooi van binnenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
Zonder foto's in je fotoboek kan ik dan niet echt vleeskeuren he?
Lief berichtje verstuurdquote:
En dan op mijn fobo naar foto's vragen...Wie vraagt die...Oh wacht...quote:
Natuurlijk.. Vragen mag altijd toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:26 schreef yats het volgende:
En dan op mijn fobo naar foto's vragen...Wie vraagt die...Oh wacht...
Ik wou net zeggen, je kan toch via DM hier elkaar leren kennenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt er dus eigenlijk geen zak aan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tinder is fucked up, reageert laat, of niet, gewoon irritant. (bij mij tenminste)
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:34 schreef Jochie1900 het volgende:
Je hebt er dus eigenlijk geen zak aan?
Hier ook. Je krijgt wel de notificaties en niet de berichtjes of andersom.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tinder is fucked up, reageert laat, of niet, gewoon irritant. (bij mij tenminste)
Zie de post van Kanovinnie over de foto'squote:Op woensdag 4 juni 2014 15:32 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je kan toch via DM hier elkaar leren kennen
Jij mag dat, maar dan vraag ik natuurlijk andersom ook om foto'squote:
Tja, dan klets je eerst met haar en op een keer kunnen jullie toch foto's uitwisselen? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zie de post van Kanovinnie over de foto's
@Cue_ we kunnen net zo goed gelijk gaan whatsappen
Ik was van plan om het eens te proberen, want ik ben er wel nieuwsgierig naar, maar dat heeft dus weinig zinquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hier ook. Je krijgt wel de notificaties en niet de berichtjes of andersom.
Ja ja en ja. Installeer jij nou maar tinderquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Tja, dan klets je eerst met haar en op een keer kunnen jullie toch foto's uitwisselen? Ik zie het probleem niet zo.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:37 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja ja en ja. Installeer jij nou maar tinder
Tuurlijk wel! Gewoon af en toe geforceerd sluiten en het gebruiken als excuus om snel te gaan appen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:37 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik was van plan om het eens te proberen, want ik ben er wel nieuwsgierig naar, maar dat heeft dus weinig zin
Hahaquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Gewoon af en toe geforceerd sluiten en het gebruiken als excuus om snel te gaan appen.
Dan moet je wel eerst een beetje een gesprek hebben. Ik tref blijkbaar alleen maar van die ja/nee types qua antwoorden op mijn vragen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Gewoon af en toe geforceerd sluiten en het gebruiken als excuus om snel te gaan appen.
Wat voor vragen stel je danquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst een beetje een gesprek hebben. Ik tref blijkbaar alleen maar van die ja/nee types qua antwoorden op mijn vragen.
Veels te scary shit joh. Zeker nadat ik hoorde hoe men hier met fotosharing isquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef Grielen het volgende:
@Cue_ we kunnen net zo goed gelijk gaan whatsappen
Niets bijzonders eigenlijkquote:
Als je het goed hebt gelezen heb je wellicht gezien wat mijn standpunt daarover was. De foto's van Sarasi en Unicornfarts heb ik ook nog naar niemand gestuurd, ook al hebben mensen mij dat gevraagd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veels te scary shit joh. Zeker nadat ik hoorde hoe men hier met fotosharing is
En ik weet dat mijn foto's bij die 4 mensen die ze hebben ook veilig zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veels te scary shit joh. Zeker nadat ik hoorde hoe men hier met fotosharing is
Zitten veilig in mijn fapfolderquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En ik weet dat mijn foto's bij die 4 mensen die ze hebben ook veilig zijn.
Als je niks over jezelf vertelt, maar alleen maar vragen stelt, geef je hen ook niet echt veel opties. Probeer eens eerst wat te vertellen, uit jezelf, en daarna een vraag te stellen. Dan kunnen ze ergens op inhaken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst een beetje een gesprek hebben. Ik tref blijkbaar alleen maar van die ja/nee types qua antwoorden op mijn vragen.
Oh zo serieus altijdquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:44 schreef Grielen het volgende:
Als je het goed hebt gelezen heb je wellicht gezien wat mijn standpunt daarover was. De foto's van Sarasi en Unicornfarts heb ik ook nog naar niemand gestuurd, ook al hebben mensen mij dat gevraagd.
Ik ben nog aan het werk, dus serieuze modus staat ingeschakeldquote:
Idem hier. Ik snap ook niet waarom je niet aan de persoon zelf een foto vraagt als je zo graag een foto van die persoon wil zien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
Als je het goed hebt gelezen heb je wellicht gezien wat mijn standpunt daarover was. De foto's van Sarasi en Unicornfarts heb ik ook nog naar niemand gestuurd, ook al hebben mensen mij dat gevraagd.
Dat doe ik al. Ik mag dan misschien niet zo knap als grielen of sam zijn, een gezellig gesprek voeren kun je wel aan me over laten. Alleen is dat een stuk moeilijker als je vooral ja/nee hoort i.p.v. iets waar je zelf weer op in kunt haken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als je niks over jezelf vertelt, maar alleen maar vragen stelt, geef je hen ook niet echt veel opties. Probeer eens eerst wat te vertellen, uit jezelf, en daarna een vraag te stellen. Dan kunnen ze ergens op inhaken.
Als ze na een gemeende poging van jou om iets interessants uit ze te trekken nog steeds met korte antwoorden aan komen zetten dan rotten ze maar op en is het next. Simpel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Ik snap ook niet waarom je niet aan de persoon zelf een foto vraagt als je zo graag een foto van die persoon wil zien.
[..]
Dat doe ik al. Ik mag dan misschien niet zo knap als grielen of sam zijn, een gezellig gesprek voeren kun je wel aan me over laten. Alleen is dat een stuk moeilijker als je vooral ja/nee hoort i.p.v. iets waar je zelf weer op in kunt haken.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ze na een gemeende poging van jou om iets interessants uit ze te trekken nog steeds met korte antwoorden aan komen zetten dan rotten ze maar op en is het next. Simpel.
Ik ben van alle markten thuisquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Moet je ook niet de moeilijke muts uit lopen te hangen
ah ja, dat ken ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:49 schreef Grielen het volgende:
Ik ben nog aan het werk, dus serieuze modus staat ingeschakeld
Dan toch dit inderdaad. Het houdt een keer op natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ze na een gemeende poging van jou om iets interessants uit ze te trekken nog steeds met korte antwoorden aan komen zetten dan rotten ze maar op en is het next. Simpel.
Serieus?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
Goeden vraag. Gaarne verneem ik het antwoord ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:49 schreef Stink-ui het volgende:
Weet iemand hoe je notificaties aanzet op iPhone ? Krijg het niet voor elkaar
Omdat ze ander 'bang' zijn dat ze het niet krijgen misschienquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
Serieus?Waarom vragen mensen dat aan jou. Vraag het dan meteen aan die twee denk ik dan.
Ik neem de proef op de som.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze ander 'bang' zijn dat ze het niet krijgen misschien
Inderdaad. Hoewel het ook kansloos is om iemand een DM te sturen met de vraag of je een foto mag zien. Dan heb je ook weinig inhoud.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus?Waarom vragen mensen dat aan jou. Vraag het dan meteen aan die twee denk ik dan.
Gevonden !! Berichtencentrum en dan Tinder aanklikken in de lijst.. Moest wel mijn telefoon resetten eerst !quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goeden vraag. Gaarne verneem ik het antwoord ook.
Nee er om heen draaienquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel het ook kansloos is om iemand een DM te sturen met de vraag of je een foto mag zien. Dan heb je ook weinig inhoud.
Ik weet zeker dat je meer succes hebt als je eerst gezellig met iemand kletst, dan dat je meteen vraagt, mag ik een foto van je zien.quote:
Ik heb het net geprobeerd en het klopt!quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je meer succes hebt als je eerst gezellig met iemand kletst, dan dat je meteen vraagt, mag ik een foto van je zien.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd en het klopt!
Dan had je die middelmatige maar goed moeten keuren, had je nog wat gehad...quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:18 schreef robando het volgende:
Tinder doet het niet meer hij blijft maar zoeken bij mij. Er zijn geen nieuwe personen bij jou in de buurt!
Er om heen draaien ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is enkel bij daten nog af en toe leuk
Het gaat mij niet om succesquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:13 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je meer succes hebt als je eerst gezellig met iemand kletst, dan dat je meteen vraagt, mag ik een foto van je zien.
Succes ermeequote:Op woensdag 4 juni 2014 16:21 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om succeswil weten wat voor vleesch ik in de kuip heb. Daarna kan er genoeg gepraat worden
![]()
Of juist niet![]()
![]()
![]()
Zal jou dalijk eens omdraaienquote:
quote:
Nog nooit in onz geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:27 schreef Stink-ui het volgende:
[..]en dat kom je helemaal vertellen hier ? Ga terug naar onz of klb
Mooi, kun je nu weer terug naar KLB, om over dit topic te klagenquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Telt niet, topic is van klb naar onz gekickt.
Kan ook hier blijven, ik heb gewoon tinder dusja. Ik ken mijn rechten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:34 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Mooi, kun je nu weer terug naar KLB, om over dit topic te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |