Gebruik het niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Sup Fax. Nog matches de lastste tijd?
Zeg, hoef jij niet te werken?quote:
i know rightquote:
altijd leuk als je weet hoe iemand eruit zietquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
p.s. Waarom is iedereen zo nieuwsgierig?
Gewoon opnieuw installeren en nog een keerquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij vind hier geen mensen meer. Verwijderd, afstand verzetten helpt niet ...
Ik heb hetzelfde gehad.. Account verwijderen en niet meer aan je foto's komen !quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij vind hier geen mensen meer. Verwijderd, afstand verzetten helpt niet ...
Ik heb dat ook een keer gehad. Uitloggen en opnieuw inloggen hielp bij mij. Vervolgens kreeg ik als eerste een hele rits aan profielen te zien die mij hadden gelikedquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad.. Account verwijderen en niet meer aan je foto's komen !
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad. Uitloggen en opnieuw inloggen hielp bij mij. Vervolgens kreeg ik als eerste een hele rits aan profielen te zien die mij hadden geliked
Kan je eindelijk eens de mensen liken die je per ongeluk hebt afgekeurd omdat je zo in die modus zat met je vingerquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:11 schreef Stink-ui het volgende:
[..]keer opnieuw beginnen is ook geen straf..
Dit dus..quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eens de mensen liken die je per ongeluk hebt afgekeurd omdat je zo in die modus zat met je vinger
Dank jequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:17 schreef Stink-ui het volgende:
Dit dus..
Ben al wat lekkers tegengekomen
Nee ik heb vandaag vrij en morgen ook nog eens om lekker huizen te bekijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg, hoef jij niet te werken?
p.s. Waarom is iedereen zo nieuwsgierig? Jij hebt foto's gezien, is dat nu zo interessant?
Of jou geblokkeerd kan ook nogquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef Grielen het volgende:
Mijn tinderdate heeft d'r tinder verwijderd, dat zal toch wel een goed teken zijn?
Of ze installeerd opnieuwquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef Grielen het volgende:
Mijn tinderdate heeft d'r tinder verwijderd, dat zal toch wel een goed teken zijn?
Ja, want ze heeft al helemaal bedacht hoe jullie huis eruit gaat zien en hoeveel kinderen jullie krijgen en hoe ze gaan heten, dus Tinder heeft ze niet meer nodig. Heel goed teken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef Grielen het volgende:
Dat denk je, maar eigenlijk heeft ze je het nummer van een auto-reply bot gegeven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Grielen het volgende:
Er is wel gewoon whatsapp contact dag en nacht
Vrijstaand huis aan de buitenrand van de stad, of in een dorp,2 jongens en een meisje, Luc en Nico en Sarahquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft al helemaal bedacht hoe jullie huis eruit gaat zien en hoeveel kinderen jullie krijgen en hoe ze gaan heten, dus Tinder heeft ze niet meer nodig. Heel goed teken.
Na hoeveel dates en heeft ze je niet gewoon geblokkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |