Nee, dat kan ik absoluut niet zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Vrouwen vingeren op de dansvloer? Chicks picken in de trein alsof het niks is de hele mikmak?
Ow wacht ik zie het al, ik verwar je met firefly3, my bad.quote:
Oh ja die, is dat niet een enorme kneusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Ow wacht ik zie het al, ik verwar je met firefly3, my bad.
Daarom ook die 3 opties. De aantrekkelijkheidsgraad bij optie 1 en optie 3 lijken me duidelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ligt er aan hoe aantrekkelijk de ander jou vindt
Verder zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn voorlopige conclusie is dat Groningen geen echte mannen huisvest.
Ik was er vorige week nog. Helaas niet voor een date maar voor een klus in een TBS-kliniek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben 1x in Groningen geweest. Ik heb alleen maar koeien gezien
Een wel gerespecteerde user in de pua-kringen ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja die, is dat niet een enorme kneus? In dat dating-topic?
Het is dat ik weiger Danny een cent te geven, anders had ik m'n naam al lang veranderd.
Wie wil dat nu niet!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Vrouwen vingeren op de dansvloer? Chicks picken in de trein alsof het niks is de hele mikmak?
Ja, hoiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn voorlopige conclusie is dat Groningen geen echte mannen huisvest.
Lijkt me niets eigenlijkquote:
Een cocktail van vrouwensappen aan je vingersquote:
Ik moet ook maar weer eens inloggen. Kijken of er nog matches bij gekomen zijn sinds gisteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
Oef shitload aan matches erbij, tevens 0,0 zin in chatten.Het is ook meer bezigheidstherapie dan iets anders ook.
Doe je dat morgen tochquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
Oef shitload aan matches erbij, tevens 0,0 zin in chatten.Het is ook meer bezigheidstherapie dan iets anders ook.
Hoef je niet meer in de rij te staan aan de barquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef habitue het volgende:
Een cocktail van vrouwensappen aan je vingers![]()
Ik heb er al weken geen zin inquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:45 schreef habitue het volgende:
Ik heb er al weken geen zin inDM en WA vind ik wel even voldoende
Zal ze wel haar account verwijderd hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:27 schreef Gh0stface het volgende:
Het is me toch maar een rare app, dezelfde meisje die ik geliked heb komt erna weer 5x voorbij en moet ik haar opnieuw 5 x liken, dafuq?
En dan die zelfde dag weer terug brengen en dat keer op keer? Heb dat ook wel met anderen meegemaakt btw..quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Zal ze wel haar account verwijderd hebben.
Ik heb dat ook met een iemand gehadquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:27 schreef Gh0stface het volgende:
Het is me toch maar een rare app, dezelfde meisje die ik geliked heb komt erna weer 5x voorbij en moet ik haar opnieuw 5 x liken, dafuq?
Deze x neem ik aan dat je het niet tot een match liet komen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met een iemand gehadwelgeteld 16 keer tegengekomen op hot or not en tinder
dus ik sprak hem bij iedere match weer aan van 'duuuuude, dafuq'
Laatste keer dat ik een match was met hem zei hij sorry, dus ik blokkeerde hem ( ik blokkeer iedereen waarvan het gesprek dood is gevallen of waarvan ik t nummer heb) en ging verder, kom ik hem gister WEEER tegen
jawelquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:25 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Deze x neem ik aan dat je het niet tot een match liet komen?
Sletjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
nog geen match, de motherfuckerquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:39 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ok, Interesting! Nu weer op de blok?
Giggity.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nog geen match, de motherfucker
Sup Fax. Nog matches de lastste tijd?quote:
Helemaal niet meer? Ook niet na uitloggen, verwijderen, telefoon herstarten, installeren? Waar loopt het vast dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:36 schreef Stink-ui het volgende:
Nope krijg tinder niet meer aan de praat ..
met "normale" Facebook foto's doet alles het perfect. Na het aanpassen van foto's en extra toevoegen pakt de app geen nieuwe mensen op. Dus moet ik het doen met pauper foto's van mijn Facebook paginaquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Helemaal niet meer? Ook niet na uitloggen, verwijderen, telefoon herstarten, installeren? Waar loopt het vast dan?
Hm. Vaag. Tja of je verandert even je facebookfoto's en maakt dan Tinder aan. Of een Tinder facebookaccount met alleen de foto's die je op Tinder wil hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
met "normale" Facebook foto's doet alles het perfect. Na het aanpassen van foto's en extra toevoegen pakt de app geen nieuwe mensen op. Dus moet ik het doen met pauper foto's van mijn Facebook pagina
Maakt het wat uit als foto's in een album staan die niemand kan zien ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hm. Vaag. Tja of je verandert even je facebookfoto's en maakt dan Tinder aan. Of een Tinder facebookaccount met alleen de foto's die je op Tinder wil hebben.
Voor zover ik weet niet, nee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Maakt het wat uit als foto's in een album staan die niemand kan zien ?
Ik wacht anders ondertussen al minstens 3 weken op pics van iedereen, en heb ze nogsteeds niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed punt.. Wel mooi om er als vers vlees in te komen, je weet binnen een dag of 3 hoe iedereen eruit ziet.
Die van mij heb je gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wacht anders ondertussen al minstens 3 weken op pics van iedereen, en heb ze nogsteeds niet.
Wat doe ik fout
Nietquote:
Nietquote:
Jahee nu wel dan toch. Of doe ik iets kneuzerigs fout?quote:
Hint: Mijn username is niet Silkquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jahee nu wel dan toch. Of doe ik iets kneuzerigs fout?
Je hebt ze per ongeluk naar mij gestuurd. Not badquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jahee nu wel dan toch. Of doe ik iets kneuzerigs fout?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Je hebt ze per ongeluk naar mij gestuurd. Not bad
Van mij weet je hoe ik eruit zie, of moet ik nog een pic met (huidig) baardje sturen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wacht anders ondertussen al minstens 3 weken op pics van iedereen, en heb ze nogsteeds niet.
Wat doe ik fout
Ja, doe toch maarquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:27 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij weet je hoe ik eruit zie, of moet ik nog een pic met (huidig) baardje sturen?
quote:
Komt goed, al word dat wel pas vanmiddag. Ik zit nu bij een klant een brief voor hem uit te werkenquote:
Gebruik het niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Sup Fax. Nog matches de lastste tijd?
Zeg, hoef jij niet te werken?quote:
i know rightquote:
altijd leuk als je weet hoe iemand eruit zietquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
p.s. Waarom is iedereen zo nieuwsgierig?
Gewoon opnieuw installeren en nog een keerquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij vind hier geen mensen meer. Verwijderd, afstand verzetten helpt niet ...
Ik heb hetzelfde gehad.. Account verwijderen en niet meer aan je foto's komen !quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij vind hier geen mensen meer. Verwijderd, afstand verzetten helpt niet ...
Ik heb dat ook een keer gehad. Uitloggen en opnieuw inloggen hielp bij mij. Vervolgens kreeg ik als eerste een hele rits aan profielen te zien die mij hadden gelikedquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad.. Account verwijderen en niet meer aan je foto's komen !
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad. Uitloggen en opnieuw inloggen hielp bij mij. Vervolgens kreeg ik als eerste een hele rits aan profielen te zien die mij hadden geliked
Kan je eindelijk eens de mensen liken die je per ongeluk hebt afgekeurd omdat je zo in die modus zat met je vingerquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:11 schreef Stink-ui het volgende:
[..]keer opnieuw beginnen is ook geen straf..
Dit dus..quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eens de mensen liken die je per ongeluk hebt afgekeurd omdat je zo in die modus zat met je vinger
Dank jequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:17 schreef Stink-ui het volgende:
Dit dus..
Ben al wat lekkers tegengekomen
Nee ik heb vandaag vrij en morgen ook nog eens om lekker huizen te bekijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg, hoef jij niet te werken?
p.s. Waarom is iedereen zo nieuwsgierig? Jij hebt foto's gezien, is dat nu zo interessant?
Of jou geblokkeerd kan ook nogquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef Grielen het volgende:
Mijn tinderdate heeft d'r tinder verwijderd, dat zal toch wel een goed teken zijn?
Of ze installeerd opnieuwquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef Grielen het volgende:
Mijn tinderdate heeft d'r tinder verwijderd, dat zal toch wel een goed teken zijn?
Ja, want ze heeft al helemaal bedacht hoe jullie huis eruit gaat zien en hoeveel kinderen jullie krijgen en hoe ze gaan heten, dus Tinder heeft ze niet meer nodig. Heel goed teken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef Grielen het volgende:
Dat denk je, maar eigenlijk heeft ze je het nummer van een auto-reply bot gegeven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Grielen het volgende:
Er is wel gewoon whatsapp contact dag en nacht
Vrijstaand huis aan de buitenrand van de stad, of in een dorp,2 jongens en een meisje, Luc en Nico en Sarahquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft al helemaal bedacht hoe jullie huis eruit gaat zien en hoeveel kinderen jullie krijgen en hoe ze gaan heten, dus Tinder heeft ze niet meer nodig. Heel goed teken.
Na hoeveel dates en heeft ze je niet gewoon geblokkeerd?
Engerd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vrijstaand huis aan de buitenrand van de stad, of in een dorp,2 jongens en een meisje, Luc en Nico en Sarah
Ongesteld?quote:
Niet meer aan je foto's komen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nee we houden er rekening mee dat onze kinderen misschien in het verkeerde lichaam zijn geboren dus het kan altijd nog lucien nicoline en sander worden na de transitiequote:
Maark je er keesje van! Kan makkelijk en schijnt trendy te zijn!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:59 schreef Grielen het volgende:
Nee we houden er rekening mee dat onze kinderen misschien in het verkeerse lichaam zijn geboren dus het kan altijd nog lucien nicoline en sander worden na de transitie
Mijn alarm gaat af als ik dit hoor! Ik zou rennen zo hard als je kan!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vrijstaand huis aan de buitenrand van de stad, of in een dorp,2 jongens en een meisje, Luc en Nico en Sarah
Ik had eerder nooit deze bug... Nu heb ik hetzelfde probleemquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja de app deed het gewoon als ik mijn foto's met rust liet . Als ik ze ging veranderen deed de app niet meer zoekenquote:
Ik snap 't niet. Wanneer ging hij dan wel weer zoeken? Als je terugveranderde?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja de app deed het gewoon als ik mijn foto's met rust liet . Als ik ze ging veranderen deed de app niet meer zoeken
Kan niet want ik heb al een caravan van onze gezamelijke rekening gekocht, dus dan kunnen we naar de veluwe of Frankrijk op de campingquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou gillend wegrennen als ik haar was.
Als Grielen daarover begonnen is er idd een hele grote kans dat hij gewoon geblokt is zodat hij niet kan zien wanneer ze online is op Tinder en verder lekker het sletje uithangt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou gillend wegrennen als ik haar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Nee.. Daarna deed hij niets meer. Nu heb ik de foto die ik wil als profiel foto van mijn Facebook gedaan. En nu werkt het wel..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Wanneer ging hij dan wel weer zoeken? Als je terugveranderde?
Raaarrrrrrrquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nee.. Daarna deed hij niets meer. Nu heb ik de foto die ik wil als profiel foto van mijn Facebook gedaan. En nu werkt het wel..
Als je account verwijderd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Wanneer ging hij dan wel weer zoeken? Als je terugveranderde?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:04 schreef Grielen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De regel is dat je naaktfoto's op tinder gooit en niet op Facebookquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je account verwijderd.
Punt is, sommige fotos wil ik niet op tindr hebben...
Ja maar je moet toch zelf instellen welke foto's je op tinder wilt? Dat doettie toch niet automatisch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je account verwijderd.
Punt is, sommige fotos wil ik niet op tindr hebben...
Idd. je kan sommige foto's gewoon verwijderen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch zelf instellen welke foto's je op tinder wilt? Dat doettie toch niet automatisch?
Als ik dat ga doen kan ik weer een account weggooien..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. je kan sommige foto's gewoon verwijderen.
Toevoegen is wat anders dan verwijderen natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen kan ik weer een account weggooien..
Gaan wij nog een keer proberen te matchen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De regel is dat je naaktfoto's op tinder gooit en niet op Facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |