quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben 1x in Groningen geweest. Ik heb alleen maar koeien gezien
De mooiste stad van de wereld niet kennenquote:
Ik ben nog nooit in Groningen geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben 1x in Groningen geweest. Ik heb alleen maar koeien gezien
Dit dusquote:
Ik zal even een sticker voor je pakken, die heb je wel verdiend. En je krijgt een smiley in je schriftjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Sarasi het volgende:
Zeg, jullie allemaal lachen, maar ik had gewoon gelijk met mijn Noord Holland!
Wat lief van je. Nu kan ik weer fijn dromen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zal even een sticker voor je pakken, die heb je wel verdiend. En je krijgt een smiley in je schriftje
Wat doe je hier dan ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Niveau is hier weer denderend hoog zie ik
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Sarasi het volgende:
Zeg, jullie allemaal lachen, maar ik had gewoon gelijk met mijn Noord Holland!
Groot-Alkmaar heeft anderhalf keer zoveel inwoners als Groningen, ik denk dat ze gewoon mij zat te trollen door net te doen alsof ze de mooiste stad van de wereld niet kentquote:
Utregquote:
Ja als je Noord-Holland uitrijdt ben je te ver gegaan iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Dan ga je lekker Tinderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef Silenus het volgende:
Jongens dit provinciale gelul in de marge boeit echt niemand.
Ben jij DE firefly?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
Er gaat niets boven Groningen.
Letterlijk.
Ik hoop van niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |