Engerd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vrijstaand huis aan de buitenrand van de stad, of in een dorp,2 jongens en een meisje, Luc en Nico en Sarah
Ongesteld?quote:
Niet meer aan je foto's komen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad.. Account verwijderen en niet meer aan je foto's komen !
Nee we houden er rekening mee dat onze kinderen misschien in het verkeerde lichaam zijn geboren dus het kan altijd nog lucien nicoline en sander worden na de transitiequote:
Maark je er keesje van! Kan makkelijk en schijnt trendy te zijn!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:59 schreef Grielen het volgende:
Nee we houden er rekening mee dat onze kinderen misschien in het verkeerse lichaam zijn geboren dus het kan altijd nog lucien nicoline en sander worden na de transitie
Mijn alarm gaat af als ik dit hoor! Ik zou rennen zo hard als je kan!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vrijstaand huis aan de buitenrand van de stad, of in een dorp,2 jongens en een meisje, Luc en Nico en Sarah
Ik had eerder nooit deze bug... Nu heb ik hetzelfde probleemquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad.. Account verwijderen en niet meer aan je foto's komen !
Ja de app deed het gewoon als ik mijn foto's met rust liet . Als ik ze ging veranderen deed de app niet meer zoekenquote:
Ik snap 't niet. Wanneer ging hij dan wel weer zoeken? Als je terugveranderde?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja de app deed het gewoon als ik mijn foto's met rust liet . Als ik ze ging veranderen deed de app niet meer zoeken
Kan niet want ik heb al een caravan van onze gezamelijke rekening gekocht, dus dan kunnen we naar de veluwe of Frankrijk op de campingquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou gillend wegrennen als ik haar was.
Als Grielen daarover begonnen is er idd een hele grote kans dat hij gewoon geblokt is zodat hij niet kan zien wanneer ze online is op Tinder en verder lekker het sletje uithangt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou gillend wegrennen als ik haar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Nee.. Daarna deed hij niets meer. Nu heb ik de foto die ik wil als profiel foto van mijn Facebook gedaan. En nu werkt het wel..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Wanneer ging hij dan wel weer zoeken? Als je terugveranderde?
Raaarrrrrrrquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nee.. Daarna deed hij niets meer. Nu heb ik de foto die ik wil als profiel foto van mijn Facebook gedaan. En nu werkt het wel..
Als je account verwijderd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Wanneer ging hij dan wel weer zoeken? Als je terugveranderde?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:04 schreef Grielen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De regel is dat je naaktfoto's op tinder gooit en niet op Facebookquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je account verwijderd.
Punt is, sommige fotos wil ik niet op tindr hebben...
Ja maar je moet toch zelf instellen welke foto's je op tinder wilt? Dat doettie toch niet automatisch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je account verwijderd.
Punt is, sommige fotos wil ik niet op tindr hebben...
Idd. je kan sommige foto's gewoon verwijderen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch zelf instellen welke foto's je op tinder wilt? Dat doettie toch niet automatisch?
Als ik dat ga doen kan ik weer een account weggooien..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. je kan sommige foto's gewoon verwijderen.
Toevoegen is wat anders dan verwijderen natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen kan ik weer een account weggooien..
Gaan wij nog een keer proberen te matchen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De regel is dat je naaktfoto's op tinder gooit en niet op Facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |