Jailbreakenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, zo.
Ik heb een iphone, dan kan dat niet toch?
Klinkt als moeite. En ik zie er de voordelen (afgezien van dit) niet van in. Komt alleen maar gezeik van denk ik.quote:
Kan je dat ding op een andere locatie zetten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef Grielen het volgende:
Als jij je gps op mijn woonplaats zet en de range 1 km kom je maar 3 of 4 mensen tegen hoor
Dm werkt kut op mobielquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je dat ding op een andere locatie zetten?
En waarom wil je gematched worden dan?Wij hebben DM hier
Zonder foto's in je fotoboek kan ik dan niet echt vleeskeuren he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben mooi van binnenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
Zonder foto's in je fotoboek kan ik dan niet echt vleeskeuren he?
Lief berichtje verstuurdquote:
En dan op mijn fobo naar foto's vragen...Wie vraagt die...Oh wacht...quote:
Natuurlijk.. Vragen mag altijd toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:26 schreef yats het volgende:
En dan op mijn fobo naar foto's vragen...Wie vraagt die...Oh wacht...
Ik wou net zeggen, je kan toch via DM hier elkaar leren kennenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt er dus eigenlijk geen zak aan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tinder is fucked up, reageert laat, of niet, gewoon irritant. (bij mij tenminste)
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:34 schreef Jochie1900 het volgende:
Je hebt er dus eigenlijk geen zak aan?
Hier ook. Je krijgt wel de notificaties en niet de berichtjes of andersom.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tinder is fucked up, reageert laat, of niet, gewoon irritant. (bij mij tenminste)
Zie de post van Kanovinnie over de foto'squote:Op woensdag 4 juni 2014 15:32 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je kan toch via DM hier elkaar leren kennen
Jij mag dat, maar dan vraag ik natuurlijk andersom ook om foto'squote:
Tja, dan klets je eerst met haar en op een keer kunnen jullie toch foto's uitwisselen? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zie de post van Kanovinnie over de foto's
@Cue_ we kunnen net zo goed gelijk gaan whatsappen
Ik was van plan om het eens te proberen, want ik ben er wel nieuwsgierig naar, maar dat heeft dus weinig zinquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hier ook. Je krijgt wel de notificaties en niet de berichtjes of andersom.
Ja ja en ja. Installeer jij nou maar tinderquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Tja, dan klets je eerst met haar en op een keer kunnen jullie toch foto's uitwisselen? Ik zie het probleem niet zo.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:37 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja ja en ja. Installeer jij nou maar tinder
Tuurlijk wel! Gewoon af en toe geforceerd sluiten en het gebruiken als excuus om snel te gaan appen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:37 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik was van plan om het eens te proberen, want ik ben er wel nieuwsgierig naar, maar dat heeft dus weinig zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |