I know....onze eigen Bostpode.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Bossie, goeie gast ... En toch ondanks zn leeftijd regelmatig bezoeker hier ...
quote:test
Gin tonic.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gin tonic.
Je kent die tekst vast wel van 'Take me back to the old Transvaal', maar dan in het Nederlands /Afrikaans...
quote:
ja vierquote:
Er zijn mensn die serieus hun hobby ervan maken om begrafenissen te bezoeken, gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje na de maaltijd goedkoop meeliften Fann?
er zijn ook mensen die elke dag ontbijten bij de Ikea of de HEMAquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn mensn die serieus hun hobby ervan maken om begrafenissen te bezoeken, gewoon
van mensen die ze niet kennenIk heb ook een zwager met een broer die een uitvaartcentrum
heeft, die heeft de crematie van mijn moeder geregeld, dat was trouwens heel mooi, en voordat
de kist ging zakken, wat meestal een heel naar moment is, waren wij al die kamer uit...
Je hoeft de kist toch niet in je bijzijn te laten zakken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn mensn die serieus hun hobby ervan maken om begrafenissen te bezoeken, gewoon
van mensen die ze niet kennenIk heb ook een zwager met een broer die een uitvaartcentrum
heeft, die heeft de crematie van mijn moeder geregeld, dat was trouwens heel mooi, en voordat
de kist ging zakken, wat meestal een heel naar moment is, waren wij al die kamer uit...
Ja, da's waarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:04 schreef sacha het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die elke dag ontbijten bij de Ikea of de HEMA
vast wel maar zit niet achter PC dus zie niksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, jij hebt ze nog wel! Staat er bij jou niet tot wanneer hij geldig is?
Nee blijkbaar niet... bij mijn Oma was dat wel zo, vond ik vreselijk..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft de kist toch niet in je bijzijn te laten zakken?
das dan zeker 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's waar![]()
Ik heb één keertje zo'n ontbijtje gehad bij d Hema, de koffie was niet te zuipen en dat kwasantje
was harstikke droog en dan was er nog een vies broodje met een stuk kouwe omelet erop.
als je daaaaaaaaar vroeg je nest voor uit moet
Nee, dat was toen ik een afspraak had om mijn bril te halen, toen was ik te vroeg, de winkel gingquote:
*aantekening maakt*quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat was toen ik een afspraak had om mijn bril te halen, toen was ik te vroeg, de winkel ging
pas om 10 uur open en het was half tien ofzo en de hema zit er tegenover, dus ging ik daar even
wachten, dus is pas geleden...
Dat is inderdaad een nare ervaring, wij hebben het bij onze ouders ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet... bij mijn Oma was dat wel zo, vond ik vreselijk..
Ik wist dat niet van te voren hoor, maar had mijn broer zo geregeld...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een nare ervaring, wij hebben het bij onze ouders ook niet gedaan.
Ik heb 1 keer zo'n ontbijtje bij de Hema gedaan en vond het helemaal niet zo verkeerd en al helemaal niet voor 1 euroquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's waar![]()
Ik heb één keertje zo'n ontbijtje gehad bij d Hema, de koffie was niet te zuipen en dat kwasantje
was harstikke droog en dan was er nog een vies broodje met een stuk kouwe omelet erop.
als je daaaaaaaaar vroeg je nest voor uit moet
Misschien trof ik een slecht ontbijtje danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer zo'n ontbijtje bij de Hema gedaan en vond het helemaal niet zo verkeerd en al helemaal niet voor 1 euro
Ik wil brandend omhoog komen onder de klanken van Rammstein's 'Wohlt Ihr Das Bett In Flammen Sehn', maar dat mag niet...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een nare ervaring, wij hebben het bij onze ouders ook niet gedaan.
Maar hebben jullie vantevoren dan niet met elkaar besproken hoe bepaalde dingen geregeld moesten worden of heb je broer alles alleen moeten beslissen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist dat niet van te voren hoor, maar had mijn broer zo geregeld...
Ik vind het flauw dat dat niet mag, maar ja je wilt natuurlijk ook niet dat dat hele crematorium afbrandt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil brandend omhoog komen onder de klanken van Rammstein's 'Wohlt Ihr Das Bett In Flammen Sehn', maar dat mag niet...
Deed ik vroeger vaak met feestjes samen met kameraad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn mensn die serieus hun hobby ervan maken om begrafenissen te bezoeken
Maakt mij dan niet mrer uit en de rest gaat gratis mee...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het flauw dat dat niet mag, maar ja je wilt natuurlijk ook niet dat dat hele crematorium afbrandt.
Wij wel met zijn allen. We hebben er best lol om gehad ook. Ja pleur op met die trutquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hebben jullie vantevoren dan niet met elkaar besproken hoe bepaalde dingen geregeld moesten worden of heb je broer alles alleen moeten beslissen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deed ik vroeger vaak met feestjes samen met kameraad.
Je moet alleen niet de 2 vriendinnen die het feest geven gaan versieren.
Mooi. Zo heeft ieder zijn manier.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef sacha het volgende:
mijn papa is begraven, we hebben met z'n allen zijn kist dichtgemaakt, naar het graf gedragen en laten zakken...
vond het wel goed zo
Nee, we hadden samen de kist en de bloemen uitgezocht, de Indonesische Muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hebben jullie vantevoren dan niet met elkaar besproken hoe bepaalde dingen geregeld moesten worden of heb je broer alles alleen moeten beslissen?
Dat is ook mooi...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef sacha het volgende:
mijn papa is begraven, we hebben met z'n allen zijn kist dichtgemaakt, naar het graf gedragen en laten zakken...
vond het wel goed zo
Sterren kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Het is pikkedonker hier nu met een heldere lucht. Nice! Even van genieten...
Ja, ik heb de crematie van mijn vader en moeder ook samen met mijn zussen geregeld, toen mijn vader overleed natuurlijk ook nog met mijn moeder erbij. Ik weet nog wel dat na het overlijden van mijn moeder heel veel in mijn moeder's huis waren, we praatten, jankten en lachten tot diep in de nacht en zagen het zelfs licht worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij wel met zijn allen. We hebben er best lol om gehad ook. Ja pleur op met die trut
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb de crematie van mijn vader en moeder ook samen met mijn zussen geregeld, toen mijn vader overleed natuurlijk ook nog met mijn moeder erbij. Ik weet nog wel dat na het overlijden van mijn moeder heel veel in mijn moeder's huis waren, we praatten, jankten en lachten tot diep in de nacht en zagen het zelfs licht worden.
Klinkt misschien raar, maar dat waren mooie dagen.
Dat is het belangrijkste, dat het voor je gevoel goed geregeld is en hoe dat dan geregeld is is voor iedereen weer persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, we hadden samen de kist en de bloemen uitgezocht, de Indonesische Muziek
heeft mijn broer uiteindelijk een uitgekozen welke het zouden worden, maar die hadden
we allemaal al 3 dagen en nachten gehoord bij het waken bij haar bed, dus daar waren we het
ook over eens dat hij de uiteindelijke 3 of 4, weet ik niet liedjes zou uitkiezen, alléén zulke
details als het moment van het zakken van de kist waren volgens mij niet besproken
maar we hebben het er geloof ik wel ergens over gehad, er waren er meer die dat een rotmoment
vonden, dus waarschijnlijk is er daarom besloten om dat niet te doen, maar het waren
drukke dagen en nachten en heftig, dus ik zal ook niet alles hebben meegekregen hoor...
Was goed geregeld in elk geval
nee want voor je het weet ben je honderd jaar getrouwd met een muts met een kanten leggingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deed ik vroeger vaak met feestjes samen met kameraad.
Je moet alleen niet de 2 vriendinnen die het feest geven gaan versieren.
Nou dat is geregeldquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn ouders leven nog en de begrafenis mag mijn zus regelen, ik bemoei me er niet mee, erfenis hoef ik ook niet.
Die 3 dagen en nachten waken met zijn allen vond ik écht héél bijzonder, lachen, huilen,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb de crematie van mijn vader en moeder ook samen met mijn zussen geregeld, toen mijn vader overleed natuurlijk ook nog met mijn moeder erbij. Ik weet nog wel dat na het overlijden van mijn moeder heel veel in mijn moeder's huis waren, we praatten, jankten en lachten tot diep in de nacht en zagen het zelfs licht worden.
Wel nog een normale band met je ouders of...?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn ouders leven nog en de begrafenis mag mijn zus regelen, ik bemoei me er niet mee, erfenis hoef ik ook niet.
Dat is mooi en fijn ook dat je dat met je familie kan doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Die 3 dagen en nachten waken met zijn allen vond ik écht héél bijzonder, lachen, huilen,
verhalen, kaarsjes aan, muziek, zelfs hapjes en drankjes, soms leek het wel een feestje![]()
héél raar, maar écht mooi....
nee hoor, ik verheug mij er opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mooi en fijn ook dat je dat met je familie kan doen.
Dat hoeft niet natuurlijk niet. Ik ben blij met mijn familie, dat is een uitzondering.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel nog een normale band met je ouders of...?
Gniffelquote:
Geen ruzie of zo maar niet echt een band. Heb weinig behoefte aan contact met hun.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel nog een normale band met je ouders of...?
Nou... da's ook weer overdreven, maar ik ben wel blij dat het zo gegaan is als het is gegaanquote:
wat Piet zegt, kan je je daar iets bij voorstellen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou... da's ook weer overdreven, maar ik ben wel blij dat het zo gegaan is als het is gegaan
zeg maar
Ik heb mijn zus en broer lief, maar ik kan het me voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen ruzie of zo maar niet echt een band. Heb weinig behoefte aan contact met hun.
hmmmmmmm, ja ik ken wel meer mensen die er zo over denken,maar ik ben blij dat het bij onsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
wat Piet zegt, kan je je daar iets bij voorstellen?
hmmmmmm, nee dusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmm, ja ik ken wel meer mensen die er zo over denken,maar ik ben blij dat het bij ons
anders is, al lopen we elkaars deur zéker niet plat, maar bij zulke dingen zijn we heel close...
Zoiets herinner ik me idd van het afscheid van mn vader en ik zat naast hem op het moment dat ie echt wegzakte ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Die 3 dagen en nachten waken met zijn allen vond ik écht héél bijzonder, lachen, huilen,
verhalen, kaarsjes aan, muziek, zelfs hapjes en drankjes, soms leek het wel een feestje![]()
héél raar, maar écht mooi....
Met schnitzelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:38 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat Sascha mij zie als een wereldvreemd typje die huppelend door het leven gaat
Kon je dat maar Fann , dan zou je het wel doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:38 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat Sascha mij zie als een wereldvreemd typje die huppelend door het leven gaat
Is toch ook weer mooi Chuf? ergens...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets herinner ik me idd van het afscheid van mn vader en ik zat naast hem op het moment dat ie echt wegzakte ...
Nee, dat zei je nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nee..ik zei Ja, dat ik me dat wél kan voorstellen.
Op blote voetjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon je dat maar Fann , dan zou je het wel doen
Ow... zei ik dat niet. nou laat ik het dan nu even duidelijker zeggen.quote:
ja... kan snel gaan, een paar dagen ervoor zaten we haar verjaardag nog te vieren..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
JA dat was het ook .. Een maand daarvoor fietste ik nog met hem door het park ...
Je hoeft niet zo tegen me te schreeuwenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... zei ik dat niet. nou laat ik het dan nu even duidelijker zeggen.
JAAA, IK KAN MIJ DAT VOORSTELLEN.
Dan is je terughoudendheid wel logisch...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen ruzie of zo maar niet echt een band. Heb weinig behoefte aan contact met hun.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
2 weken ervoor reed ie nog in de auto naar een dineetje in de stad Grunn ...
Nee, ik schreeuw niet, ik benadruk het effe, blijkbaar zouden jullie liever zien dat ik het mij NIETquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo tegen me te schreeuwen
Tuinkruiden...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Soury het volgende:
Die koe in de pan is wel dood. Ik zet er een plantje bij
Jullie?!?! Doe eens even normaal Fann! Waar zou ik je dan van moeten overtuigen en waarom?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik schreeuw niet, ik benadruk het effe, blijkbaar zouden jullie liever zien dat ik het mij NIET
kan voorstellen![]()
Zou natuurlijk leuker zijn, want dan moeten jullie mij gaan overtuigen enzo...
maar ja....... dat hoeft dus niet
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Soury het volgende:
Die koe in de pan is wel dood. Ik zet er een plantje bij
Dames!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie?!?! Doe eens even normaal Fann! Waar zou ik je dan van moeten overtuigen en waarom?
Ik was niet degene die zei dat je je er niets bij voor kon stellen. Jij zei wel tegen sacha dat je had gezegd dat je het je voor kon stellen, maar dat had je niet gezegd en dat is het enige wat ik zei.
Je voelt je weer eens onnodig aangevallen terwijl je zelf onduidelijk bent.
wat nouquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie?!?! Doe eens even normaal Fann! Waar zou ik je dan van moeten overtuigen en waarom?
Ik was niet degene die zei dat je je er niets bij voor kon stellen. Jij zei wel tegen sacha dat je had gezegd dat je het je voor kon stellen, maar dat had je niet gezegd en dat is het enige wat ik zei.
Je voelt je weer eens onnodig aangevallen terwijl je zelf onduidelijk bent.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmm, ja ik ken wel meer mensen die er zo over denken,maar ik ben blij dat het bij ons
anders is, al lopen we elkaars deur zéker niet plat, maar bij zulke dingen zijn we heel close...
Ja een kip gevuld met shit en lekker dat het was.quote:
Grass in da chickies ass...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een kip gevuld met shit en lekker dat het was.
Niks jurkje, eva kostuum en huppelen maar...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja joh.. is leuk met zo;n wit jurkje enzo
ah... dat kan ook nog, ik had het bij blote voetjes gehouden persoonlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks jurkje, eva kostuum en huppelen maar...
Misschien maar beter ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
maar Fann, ik stel mij helemaal niets voor bij jou
Heb je roos in je blonde harenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je roos in je blonde haren
Met deze shampoo verdwijnt dat helemaal
En als het dan nog niet over gaat
Scheer je hoofd dan maar kaal
Je zegt "hmmmmm, ja".quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nouvolgens mij zeg ik hier toch écht ja hoor...
[..]
Ja en appel bacon, oregano tijm basilicum een hele boel knofloof zout en peper en een schep gember. Geprakt in gekookte linzen, Alles in die kip geproptquote:
Een veertje mag ookquote:
Want het was niet naar je zin?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zulle me het nog een keertje over doen?
Maar geen rozemarijn, dat is walgelijk...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en appel bacon, oregano tijm basilicum een hele boel knofloof zout en peper en een schep gember. Geprakt in gekookte linzen, Alles in die kip gepropt
O ja, daar had je die gember voor gekocht. Ik vind gember goor, maar misschien smaakt het in die combinatie prima.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en appel bacon, oregano tijm basilicum een hele boel knofloof zout en peper en een schep gember. Geprakt in gekookte linzen, Alles in die kip gepropt
Nee, laat die gember maar weg. Brr.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar geen rozemarijn, dat is walgelijk...
wordt niets tussen onsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar geen rozemarijn, dat is walgelijk...
Dat wel afgemaakt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
net uit voetenbadje, want 10 km Avond4daagse
Verse gember is echt lekker met maten, gember pasta had ik een lepeltje erdoor is erg lekker.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, daar had je die gember voor gekocht. Ik vind gember goor, maar misschien smaakt het in die combinatie prima.
Ga je iemand zoenen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Gember is wel lekker, maar dan wel het liefst vers, ingelegd of geconfijt. Poeder is het net niet, net als bij knoflook.
Daarover gesproken, ik ben bang dat ik volgende week moet afkicken van de knoflook...
Met maten gember eten, fijn plan. Glaasje wasabi erbij...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Verse gember is echt lekker met maten, gember pasta had ik een lepeltje erdoor is erg lekker.
Neem je mijn taak overquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met maten gember eten, fijn plan. Glaasje wasabi erbij...
Dat vind ik weer vivaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
rozemarijn door de gebakken aardappeltjes *njam*
Aww. Krijg je nog een kans?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, boot net geboekt en deze toch gemist.
Niks zoenen dus volgende week...
Ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boot gemist he ?quote:
Ja, ja, dat van afgelopen donderdag ging niet door, omdat ik vergeten was dat ik naar Spanje ging. Andere keer maar, desnoods met gember...quote:
gatver, zoenen is zo niet nuquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slettebakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, dat van afgelopen donderdag ging niet door, omdat ik vergeten was dat ik naar Spanje ging. Andere keer maar, desnoods met gember...
Relax zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, dat van afgelopen donderdag ging niet door, omdat ik vergeten was dat ik naar Spanje ging. Andere keer maar, desnoods met gember...
Ja heen en weerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar er gaat altijd weer een boot. Toch?
NWS / Grote brand met explosie bij Shell in Moerdijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net door dat de boel ontploft is bij de Moerdijk. Dees, leef je nog?
Zo dan das een grotequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
NWS / Grote brand met explosie bij Shell in Moerdijk
We dollen een beetjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Dames, heb ik het nu gedaan of zo? Of juist niet?
Ja, nog geen koffie en cake van mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net door dat de boel ontploft is bij de Moerdijk. Dees, leef je nog?
Nee, maar ik vraag haar ook niet wat ze doet...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een vrijbrief van de vrouw om alles hier ook te hosselen >\?
Ja tuurlijk, eerder Kees de Groot met een peuk.quote:
Afrekening in de onderwereld...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, eerder Kees de Groot met een peuk.
Moet Donald buiten roken ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, nog geen koffie en cake van mij.
Moerdijk is hier nog wel een 50 km vandaan, maar mijn man heeft wel een doffe harde klap gehoord toen hij rond kwart voor elf buiten stond.
quote:
heb je iets gedaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Dames, heb ik het nu gedaan of zo? Of juist niet?
Ramen en deuren sluiten, gasmasker op en onder de wol...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moerdijk is hier nog wel een 50 km vandaan, maar mijn man heeft wel een doffe harde klap gehoord toen hij rond kwart voor elf buiten stond.
Zie vraag boven je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Je meldt geeneens dat je een topic hebt gemist.
Nu ben ik helemaal van slag.
Trouwen is duur, daarvan kun je beter nog een paar vakanties houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
18, jij nog iets nieuws? Getrouwd met SasQ
waarom zet jij je man om kwart voor elf buiten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weekendje Sassen ... Dr was toch een festival daar op het eiland?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag niet van Sas.
Ik neem een SAS-dag...
Sinds ik 6 jaar geleden gestopt ben met roken is hij buiten gaan roken ja.quote:
Geen idee wat dat tegenwoordig kost.. Ik ben vroeger voor nop getrouwd in Grunn..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Trouwen is duur, daarvan kun je beter nog een paar vakanties houden.
Maar hij is door de test heengekomen.
Fann? Ben jij het?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zei 'erop en erover'. Eerst zoenen, en toen dat. Dus ik dacht, nou ja, laat maar.
Ja en nee. Ze zijn daar vreselijk op hun hoedequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Foute boel als de Shell daar in de hens staat.
Voor zijn laatste peuk en dan tandjes poetsen en naar bedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom zet jij je man om kwart voor elf buiten?
Ik ken je te goed Deesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds ik 6 jaar geleden gestopt ben met roken is hij buiten gaan roken ja.
Beter daar dan die tanks vlakbij Ruigoord...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Foute boel als de Shell daar in de hens staat.
quote:
Gefeliciteerd of kan ik beter Sas feliciteren?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Trouwen is duur, daarvan kun je beter nog een paar vakanties houden.
Maar hij is door de test heengekomen.
Staat toch aardig wat daar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter daar dan die tanks vlakbij Ruigoord...
Rare fantasieën heb jij over de dames hier, chufiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann gaat er niet op en over ... .. DIe heeft de Griek in dr nek .. kan geen kant op
No problem....ik pleeg wel even een raar telefoontje met hem, dan komt alles in orde.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Moeten wij straks de Griek opvangen.
Daar ga ik mee daten. We zijn net zo van de legquote:
Hoppa!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Moeten wij straks de Griek opvangen.
Niet te vroeg juichen, je hebt nog niet gevraagd of ik wel door de test ben gekomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd of kan ik beter Sas feliciteren?![]()
Trouwen is overbodig en inderdaad zonde van de centen.
Niemand heeft zijn nummer, weet je nog?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem....ik pleeg wel even een raar telefoontje met hem, dan komt alles in orde.
Er staan er wel meer op Westpoort, maar idd.. Ruigoord lijkt helemaal ingebouwd.. Paar jaar geleden was er ook iets mis met Mobil tanks volgens mij... Tis en blijft dicht bij huis MMquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter daar dan die tanks vlakbij Ruigoord...
Hij kan wel een versterkertje gebruiken, denk ik...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem....ik pleeg wel even een raar telefoontje met hem, dan komt alles in orde.
Nummer 88 was het toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand heeft zijn nummer, weet je nog?
Ik zeg niksquote:
Slet! Beetje met andere mannen daten, terwijl wij zoiets speciaals hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga ik mee daten. We zijn net zo van de leg
Daarom kan ik inderdaad beter alleen Sas feliciterenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, je hebt nog niet gevraagd of ik wel door de test ben gekomen.
Ja, maar das wat verder van bed, letterlijk en figuurlijk...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Staat toch aardig wat daar.
[ afbeelding ]
En wel op de details blijven letten muis ..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga ik mee daten. We zijn net zo van de leg
Ja poep gebeurtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slet! Beetje met andere mannen daten, terwijl wij zoiets speciaals hebben.
Welkequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En wel op de details blijven letten muis ..
Nu durf ik niet meer naar Ruigoord.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan er wel meer op Westpoort, maar idd.. Ruigoord lijkt helemaal ingebouwd.. Paar jaar geleden was er ook iets mis met Mobil tanks volgens mij... Tis en blijft dicht bij huis MM
Misschien kan ze zelf ook het antwoord geven... Zie SasQ nergens hierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom kan ik inderdaad beter alleen Sas feliciteren![]()
Sasq, is draakje ook geslaagd voor de test?
Wie was Wereldkampioen Formule 1 in 1978?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, je hebt nog niet gevraagd of ik wel door de test ben gekomen.
Mario Andretti.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie was Wereldkampioen Formule 1 in 1978?
Prima, Ik ben niks anders gewend, huilie huilie... Ik ga weg, fuck youquote:
Ik ga ook niet PP die reggea en dope .. toch niet zo mn ding ..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer naar Ruigoord.
Je vergeet nog ietsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima, Ik ben niks anders gewend, huilie huilie... Ik ga weg, fuck you
Lapoquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie was Wereldkampioen Formule 1 in 1978?
Ik snap hem ...quote:
Oh, wacht, die vraag was voor drakin bedoeld. Maar we hebben het niet over F1 gehad.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom kan ik inderdaad beter alleen Sas feliciteren![]()
Sasq, is draakje ook geslaagd voor de test?
Er staat nog een andere vraag voor je.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Oh, wacht, die vraag was voor drakin bedoeld. Maar we hebben het niet over F1 gehad.
Maar ze is wel geslaagd voor de test. We hebben geen ruzie gehad.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Er staat nog een andere vraag voor je.
Ohhhquote:
Leuke bandquote:
Goed geantwoordquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Oh, wacht, die vraag was voor drakin bedoeld. Maar we hebben het niet over F1 gehad.
Ik lag gisteren dubbel toen ik dat zag. Voor het overige was hij niet echt grappig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
Tussendoor even wat schelden op die rotmoffen
Ik ben gezaktquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed geantwoord![]()
Draakje, jij ook gegeliciteerd
Ah OKquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb de docu niet gezien en als dit het enige hoogtepunt is, dan laat ik dat ook maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lag gisteren dubbel toen ik dat zag. Voor het overige was hij niet echt grappig.
Het was het enige waarom ik kon lachen. De rest was aangrijpend en pijnlijk. Ik vond het de moeite waard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb de docu niet gezien en als dit het enige hoogtepunt is, dan laat ik dat ook maar.
Arsch lochquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lag gisteren dubbel toen ik dat zag. Voor het overige was hij niet echt grappig.
Ik werd er op FB en overal op Fok mee doodgegooid.. Dus niet gekekenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was het enige waarom ik kon lachen. De rest was aangrijpend en pijnlijk. Ik vond het de moeite waard.
Dankje Deesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed geantwoord![]()
Draakje, jij ook gefeliciteerd
Ja uniek he? Een stelletje op Fok!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK![]()
Hebben een een stelletje FoKkers !!![]()
![]()
Ik wist er niets van, dat was wel prettig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd er op FB en overal op Fok mee doodgegooid.. Dus niet gekeken
Mehh...quote:
Zie ik zo bleek?quote:
Kusjequote:
Boegies!!!!quote:
Nee, die is met pensioen. Vooralsnog zwijgt de gemeente.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is die leuke burgermeester er weer bij van de vorige keer?
Is ie niet bij je >?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef drakin het volgende:
MehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMeh
Meh
Meh
Meh
MehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMeh
MehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMeh
Meh
Meh
Meh
Meh
Meh
MehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMeh
MehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMeh
MehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMehMeh
Meh
MEH!
Nee, maar dat weerhoud me niet van interessante songteksten plaatsen hoorquote:
Ow jammer....dat maakte het verhaal juist zo leuk om te volgen destijds.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die is met pensioen. Vooralsnog zwijgt de gemeente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |