Aww. Krijg je nog een kans?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, boot net geboekt en deze toch gemist.
Niks zoenen dus volgende week...
Ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boot gemist he ?quote:
Ja, ja, dat van afgelopen donderdag ging niet door, omdat ik vergeten was dat ik naar Spanje ging. Andere keer maar, desnoods met gember...quote:
gatver, zoenen is zo niet nuquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slettebakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, dat van afgelopen donderdag ging niet door, omdat ik vergeten was dat ik naar Spanje ging. Andere keer maar, desnoods met gember...
Relax zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, dat van afgelopen donderdag ging niet door, omdat ik vergeten was dat ik naar Spanje ging. Andere keer maar, desnoods met gember...
Ja heen en weerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar er gaat altijd weer een boot. Toch?
NWS / Grote brand met explosie bij Shell in Moerdijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net door dat de boel ontploft is bij de Moerdijk. Dees, leef je nog?
Zo dan das een grotequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
NWS / Grote brand met explosie bij Shell in Moerdijk
We dollen een beetjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Dames, heb ik het nu gedaan of zo? Of juist niet?
Ja, nog geen koffie en cake van mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net door dat de boel ontploft is bij de Moerdijk. Dees, leef je nog?
Nee, maar ik vraag haar ook niet wat ze doet...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een vrijbrief van de vrouw om alles hier ook te hosselen >\?
Ja tuurlijk, eerder Kees de Groot met een peuk.quote:
Afrekening in de onderwereld...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, eerder Kees de Groot met een peuk.
Moet Donald buiten roken ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, nog geen koffie en cake van mij.
Moerdijk is hier nog wel een 50 km vandaan, maar mijn man heeft wel een doffe harde klap gehoord toen hij rond kwart voor elf buiten stond.
quote:
heb je iets gedaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Dames, heb ik het nu gedaan of zo? Of juist niet?
Ramen en deuren sluiten, gasmasker op en onder de wol...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moerdijk is hier nog wel een 50 km vandaan, maar mijn man heeft wel een doffe harde klap gehoord toen hij rond kwart voor elf buiten stond.
Zie vraag boven je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Je meldt geeneens dat je een topic hebt gemist.
Nu ben ik helemaal van slag.
Trouwen is duur, daarvan kun je beter nog een paar vakanties houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
18, jij nog iets nieuws? Getrouwd met SasQ
waarom zet jij je man om kwart voor elf buiten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weekendje Sassen ... Dr was toch een festival daar op het eiland?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag niet van Sas.
Ik neem een SAS-dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |