Tuinkruiden...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Soury het volgende:
Die koe in de pan is wel dood. Ik zet er een plantje bij
Jullie?!?! Doe eens even normaal Fann! Waar zou ik je dan van moeten overtuigen en waarom?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik schreeuw niet, ik benadruk het effe, blijkbaar zouden jullie liever zien dat ik het mij NIET
kan voorstellen![]()
Zou natuurlijk leuker zijn, want dan moeten jullie mij gaan overtuigen enzo...
maar ja....... dat hoeft dus niet
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:46 schreef Soury het volgende:
Die koe in de pan is wel dood. Ik zet er een plantje bij
Dames!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie?!?! Doe eens even normaal Fann! Waar zou ik je dan van moeten overtuigen en waarom?
Ik was niet degene die zei dat je je er niets bij voor kon stellen. Jij zei wel tegen sacha dat je had gezegd dat je het je voor kon stellen, maar dat had je niet gezegd en dat is het enige wat ik zei.
Je voelt je weer eens onnodig aangevallen terwijl je zelf onduidelijk bent.
wat nouquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie?!?! Doe eens even normaal Fann! Waar zou ik je dan van moeten overtuigen en waarom?
Ik was niet degene die zei dat je je er niets bij voor kon stellen. Jij zei wel tegen sacha dat je had gezegd dat je het je voor kon stellen, maar dat had je niet gezegd en dat is het enige wat ik zei.
Je voelt je weer eens onnodig aangevallen terwijl je zelf onduidelijk bent.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmm, ja ik ken wel meer mensen die er zo over denken,maar ik ben blij dat het bij ons
anders is, al lopen we elkaars deur zéker niet plat, maar bij zulke dingen zijn we heel close...
Ja een kip gevuld met shit en lekker dat het was.quote:
Grass in da chickies ass...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een kip gevuld met shit en lekker dat het was.
Niks jurkje, eva kostuum en huppelen maar...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja joh.. is leuk met zo;n wit jurkje enzo
ah... dat kan ook nog, ik had het bij blote voetjes gehouden persoonlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks jurkje, eva kostuum en huppelen maar...
Misschien maar beter ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
maar Fann, ik stel mij helemaal niets voor bij jou
Heb je roos in je blonde harenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je roos in je blonde haren
Met deze shampoo verdwijnt dat helemaal
En als het dan nog niet over gaat
Scheer je hoofd dan maar kaal
Je zegt "hmmmmm, ja".quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nouvolgens mij zeg ik hier toch écht ja hoor...
[..]
Ja en appel bacon, oregano tijm basilicum een hele boel knofloof zout en peper en een schep gember. Geprakt in gekookte linzen, Alles in die kip geproptquote:
Een veertje mag ookquote:
Want het was niet naar je zin?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zulle me het nog een keertje over doen?
Maar geen rozemarijn, dat is walgelijk...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en appel bacon, oregano tijm basilicum een hele boel knofloof zout en peper en een schep gember. Geprakt in gekookte linzen, Alles in die kip gepropt
O ja, daar had je die gember voor gekocht. Ik vind gember goor, maar misschien smaakt het in die combinatie prima.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en appel bacon, oregano tijm basilicum een hele boel knofloof zout en peper en een schep gember. Geprakt in gekookte linzen, Alles in die kip gepropt
Nee, laat die gember maar weg. Brr.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar geen rozemarijn, dat is walgelijk...
wordt niets tussen onsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar geen rozemarijn, dat is walgelijk...
Dat wel afgemaakt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
net uit voetenbadje, want 10 km Avond4daagse
Verse gember is echt lekker met maten, gember pasta had ik een lepeltje erdoor is erg lekker.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, daar had je die gember voor gekocht. Ik vind gember goor, maar misschien smaakt het in die combinatie prima.
Ga je iemand zoenen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Gember is wel lekker, maar dan wel het liefst vers, ingelegd of geconfijt. Poeder is het net niet, net als bij knoflook.
Daarover gesproken, ik ben bang dat ik volgende week moet afkicken van de knoflook...
Met maten gember eten, fijn plan. Glaasje wasabi erbij...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Verse gember is echt lekker met maten, gember pasta had ik een lepeltje erdoor is erg lekker.
Neem je mijn taak overquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met maten gember eten, fijn plan. Glaasje wasabi erbij...
Dat vind ik weer vivaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
rozemarijn door de gebakken aardappeltjes *njam*
Aww. Krijg je nog een kans?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, boot net geboekt en deze toch gemist.
Niks zoenen dus volgende week...
Ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boot gemist he ?quote:
Ja, ja, dat van afgelopen donderdag ging niet door, omdat ik vergeten was dat ik naar Spanje ging. Andere keer maar, desnoods met gember...quote:
gatver, zoenen is zo niet nuquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slettebakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, dat van afgelopen donderdag ging niet door, omdat ik vergeten was dat ik naar Spanje ging. Andere keer maar, desnoods met gember...
Relax zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, dat van afgelopen donderdag ging niet door, omdat ik vergeten was dat ik naar Spanje ging. Andere keer maar, desnoods met gember...
Ja heen en weerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar er gaat altijd weer een boot. Toch?
NWS / Grote brand met explosie bij Shell in Moerdijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net door dat de boel ontploft is bij de Moerdijk. Dees, leef je nog?
Zo dan das een grotequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
NWS / Grote brand met explosie bij Shell in Moerdijk
We dollen een beetjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Dames, heb ik het nu gedaan of zo? Of juist niet?
Ja, nog geen koffie en cake van mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net door dat de boel ontploft is bij de Moerdijk. Dees, leef je nog?
Nee, maar ik vraag haar ook niet wat ze doet...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een vrijbrief van de vrouw om alles hier ook te hosselen >\?
Ja tuurlijk, eerder Kees de Groot met een peuk.quote:
Afrekening in de onderwereld...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, eerder Kees de Groot met een peuk.
Moet Donald buiten roken ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, nog geen koffie en cake van mij.
Moerdijk is hier nog wel een 50 km vandaan, maar mijn man heeft wel een doffe harde klap gehoord toen hij rond kwart voor elf buiten stond.
quote:
heb je iets gedaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Dames, heb ik het nu gedaan of zo? Of juist niet?
Ramen en deuren sluiten, gasmasker op en onder de wol...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moerdijk is hier nog wel een 50 km vandaan, maar mijn man heeft wel een doffe harde klap gehoord toen hij rond kwart voor elf buiten stond.
Zie vraag boven je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Je meldt geeneens dat je een topic hebt gemist.
Nu ben ik helemaal van slag.
Trouwen is duur, daarvan kun je beter nog een paar vakanties houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
18, jij nog iets nieuws? Getrouwd met SasQ
waarom zet jij je man om kwart voor elf buiten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weekendje Sassen ... Dr was toch een festival daar op het eiland?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag niet van Sas.
Ik neem een SAS-dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |