Sinds ik 6 jaar geleden gestopt ben met roken is hij buiten gaan roken ja.quote:
Geen idee wat dat tegenwoordig kost.. Ik ben vroeger voor nop getrouwd in Grunn..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Trouwen is duur, daarvan kun je beter nog een paar vakanties houden.
Maar hij is door de test heengekomen.
Fann? Ben jij het?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zei 'erop en erover'. Eerst zoenen, en toen dat. Dus ik dacht, nou ja, laat maar.
Ja en nee. Ze zijn daar vreselijk op hun hoedequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Foute boel als de Shell daar in de hens staat.
Voor zijn laatste peuk en dan tandjes poetsen en naar bedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom zet jij je man om kwart voor elf buiten?
Ik ken je te goed Deesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds ik 6 jaar geleden gestopt ben met roken is hij buiten gaan roken ja.
Beter daar dan die tanks vlakbij Ruigoord...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Foute boel als de Shell daar in de hens staat.
quote:
Gefeliciteerd of kan ik beter Sas feliciteren?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Trouwen is duur, daarvan kun je beter nog een paar vakanties houden.
Maar hij is door de test heengekomen.
Staat toch aardig wat daar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter daar dan die tanks vlakbij Ruigoord...
Rare fantasieën heb jij over de dames hier, chufiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann gaat er niet op en over ... .. DIe heeft de Griek in dr nek .. kan geen kant op
No problem....ik pleeg wel even een raar telefoontje met hem, dan komt alles in orde.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Moeten wij straks de Griek opvangen.
Daar ga ik mee daten. We zijn net zo van de legquote:
Hoppa!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Moeten wij straks de Griek opvangen.
Niet te vroeg juichen, je hebt nog niet gevraagd of ik wel door de test ben gekomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd of kan ik beter Sas feliciteren?![]()
Trouwen is overbodig en inderdaad zonde van de centen.
Niemand heeft zijn nummer, weet je nog?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem....ik pleeg wel even een raar telefoontje met hem, dan komt alles in orde.
Er staan er wel meer op Westpoort, maar idd.. Ruigoord lijkt helemaal ingebouwd.. Paar jaar geleden was er ook iets mis met Mobil tanks volgens mij... Tis en blijft dicht bij huis MMquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter daar dan die tanks vlakbij Ruigoord...
Hij kan wel een versterkertje gebruiken, denk ik...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem....ik pleeg wel even een raar telefoontje met hem, dan komt alles in orde.
Nummer 88 was het toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand heeft zijn nummer, weet je nog?
Ik zeg niksquote:
Slet! Beetje met andere mannen daten, terwijl wij zoiets speciaals hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga ik mee daten. We zijn net zo van de leg
Daarom kan ik inderdaad beter alleen Sas feliciterenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, je hebt nog niet gevraagd of ik wel door de test ben gekomen.
Ja, maar das wat verder van bed, letterlijk en figuurlijk...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Staat toch aardig wat daar.
[ afbeelding ]
En wel op de details blijven letten muis ..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga ik mee daten. We zijn net zo van de leg
Ja poep gebeurtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slet! Beetje met andere mannen daten, terwijl wij zoiets speciaals hebben.
Welkequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En wel op de details blijven letten muis ..
Nu durf ik niet meer naar Ruigoord.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan er wel meer op Westpoort, maar idd.. Ruigoord lijkt helemaal ingebouwd.. Paar jaar geleden was er ook iets mis met Mobil tanks volgens mij... Tis en blijft dicht bij huis MM
Misschien kan ze zelf ook het antwoord geven... Zie SasQ nergens hierquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom kan ik inderdaad beter alleen Sas feliciteren![]()
Sasq, is draakje ook geslaagd voor de test?
Wie was Wereldkampioen Formule 1 in 1978?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, je hebt nog niet gevraagd of ik wel door de test ben gekomen.
Mario Andretti.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie was Wereldkampioen Formule 1 in 1978?
Prima, Ik ben niks anders gewend, huilie huilie... Ik ga weg, fuck youquote:
Ik ga ook niet PP die reggea en dope .. toch niet zo mn ding ..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer naar Ruigoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |