SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Zo te zien komt er meer leuks aan ....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:09 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien, zo te zien is er eindelijk iets leuks gebeurd en dan mis ik het
Ja Sjoerd Tim is knock-out geslagen en gekneveld door Willemquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Is er nog wat gebeurd bij willem in huis gisteren?
Tim denk ik?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ja Sjoerd is knock-out geslagen en gekneveld door Willem
Oooo ja natuurlijk! Ninja-editquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Tim denk ik?En dankje voor de update
Sja, als Nuran moord en brand schreeuwt komen ze niet ....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:14 schreef CherryOnTop het volgende:
Sinds wanneer doen verpleegsters ook dienst als koerier?
ik ook.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook.
Wij ergeren ons wel aan dezelfde personen he?
heerlijk, ik hou van ergerenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja!Dalijk verder ergeren bij Divorce Hotel he
Is er een topic voor? Vorige week voor het eerst gekeken, best vermakelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja!Dalijk verder ergeren bij Divorce Hotel he
TV / Divorce Hotelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Is er een topic voor? Vorige week voor het eerst gekeken, best vermakelijk
Me too!quote:
13, september pas 14quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:24 schreef Quarant het volgende:
Er zijn nog genoeg baby's om in te zetten als acteurs in Meerdijk.
http://www.gtstfanclub.nl/geboortes-in-meerdijk/
En Lucas is nog maar 14 eigenlijk.
Het is toch ongeloofwaardig dat iemand zo naïef kan zijn? Zeker voor iemand die best intelligent is. Tja, als je verliefd bent.........i knowquote:
Sowieso zal ze over een tijdje met zwangerschapsverlof gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef LetsGame het volgende:
Heeft Marly een vast contract eigenlijk? Haar laatste tussenstop was begin seizoen 21, oftewel langer dan 3 jaar geleden..
Die was inderdaad tof. Ik moest denken aan Robinquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:50 schreef magikmichael het volgende:
Haha die Aysen imitatie van Anton! Briljant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die was inderdaad tof. Ik moest denken aan Robin
[ afbeelding ]Ja Ha Ha Ha HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:45 schreef Claude_Viole het volgende:
Morgen in GTSTZal verdomme es een keer tijd worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Doordat zij inmiddels eigen bedrijf heeft zijn er andere regels. Zelfde als bij Marjolein Keuning en Joep Sertons. Weet alleen niet waarom Gigi Ravelli paar weken geleden er tijdelijk uit ging en waarom zij er binnenkort weet tijdelijk uit gaat. (Ivm Expeditie Robinson) al heb ik een vaag vermoeden dat zij er gewoon helemaal uit gaat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef LetsGame het volgende:
Heeft Marly een vast contract eigenlijk? Haar laatste tussenstop was begin seizoen 21, oftewel langer dan 3 jaar geleden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik het al weken niet meer gevolgd. Geen idee wat er gaande is. Gewoon hetzelfde waarschijnlijk.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Als je het zo bekijkt zou het in feite totaal niet moeilijk zijn om de flexwet te omzeilen: laat iedere acteur/actrice een bedrijfje oprichten en je bent van het gedonder afquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Doordat zij inmiddels eigen bedrijf heeft zijn er andere regels. Zelfde als bij Marjolein Keuning en Joep Sertons. Weet alleen niet waarom Gigi Ravelli paar weken geleden er tijdelijk uit ging en waarom zij er binnenkort weet tijdelijk uit gaat. (Ivm Expeditie Robinson) al heb ik een vaag vermoeden dat zij er gewoon helemaal uit gaat.
Precies.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt zou het in feite totaal niet moeilijk zijn om de flexwet te omzeilen: laat iedere acteur/actrice een bedrijfje oprichten en je bent van het gedonder af
Als je het zo bekijkt zou je haast denken dat de schrijvers hun inspiratie uit hun eigen leven halenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Precies.![]()
Leren de jonge acteurs ook nog eens dat het leven er met een eigen bedrijf. Er over het algemeen wat anders uitziet dan:
- een beetje chagrijnig in de Koning zitten.
- op de bank zitten bij de Bouwhuisjes en Toko.
- een keertje langs komen bij de familie Sanders.
- uitgebreid sapjes drinken bij de kapper.
- en 2 keer per seizoen de liefde van je leven te ontmoeten.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt zou je haast denken dat de schrijvers hun inspiratie uit hun eigen leven halen
Uitgerekend het land waar de soaps één voor één stoppen vanwege het onrealistische en trage gehaltequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Want dankzij die Amerikaanse producent kijken we nu naar een zeer realistische soap he.
Yep.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uitgerekend het land waar de soaps één voor één stoppen vanwege het onrealistische en trage gehalte![]()
Nou ja, dat laatste hebben ze bij GTST wel netjes overgenomen
Als ik vorige week dan weer zie dat een aflevering waarin werkelijk geen moer gebeurde gewoon 2 miljoen kijkers trekt, dan denk ik inderdaad dat we voorlopig nog niet af zijn van die "meesterlijke strategie" van de schrijversquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Yep.Helemaal dit seizoen is het echt langdradig.
![]()
Maar van gtst zijn we voorlopig nog niet af.![]()
De kijkcijfers blijven goed he. Ik heb me daar vandaag ook weer schuldig aangemaakt.
Alle verhaallijnen boeien me nu gewoon niet echt.
Ik hoop eerder dat die Willem tijdens de zomercliff met een geweer Huize Bouwhuis binnendringt en iedereen in gijzeling houdt, omdat ze Tim van hem hebben afgenomenquote:Maar als ik de spoilers van vandaag o.a. hier lees. Lijkt er in ieder geval nog wel wat te gaan gebeuren voor de zomer.
Het zou in elk geval leuk wezen als de verschrikkelijk saaie Tim verhaallijn. Een boeiend slot gaat krijgen. Maar al teveel hoop heb ik daar ook niet in. Hoewel ik die Willem absoluut niet irritant vind ofzo.
Ik kijk zo heel af en toe een shortie, maar zelfs daarvan krommen mijn tenen. De cliffhanger zal ik wel gaan kijken, maar ik verwacht er niet zoveel vanquote:Maar jij wacht tot de laatste aflevering van het seizoen. Voordat je weer wat gaat kijken denk ik?
Ja Rohan G. is zeer te spreken over de kijkcijfers.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ik vorige week dan weer zie dat een aflevering waarin werkelijk geen moer gebeurde gewoon 2 miljoen kijkers trekt, dan denk ik inderdaad dat we voorlopig nog niet af zijn van die "meesterlijke strategie" van de schrijvers
[..]
Ik hoop eerder dat die Willem tijdens de zomercliff met een geweer Huize Bouwhuis binnendringt en iedereen in gijzeling houdt, omdat ze Tim van hem hebben afgenomen
Maar ja, het zal wel niet gebeuren, want wanneer is de laatste keer geweest dat een verhaallijn in GTST een boeiend einde kreeg?
[..]
Ik kijk zo heel af en toe een shortie, maar zelfs daarvan krommen mijn tenen. De cliffhanger zal ik wel gaan kijken, maar ik verwacht er niet zoveel van
Valt veel voor te zeggen ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Het enige wat me nog leuk lijkt is de gtst quiz, de afleveringen kunnen me echt niet meer boeien. Kijk ook alleen nog maar als ik me kapot verveel om 20.00u.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:45 schreef Claude_Viole het volgende:
Morgen in GTSTIk was er al klaar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is in ieder geval wat vooruitgang
De laatste paar maanden zijn het toch echt de acteurs en niet de verhaallijnen die GTST interessant houdt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Nergens waarschijnlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:16 schreef Frey het volgende:
Eens kijken waar de zomercliff deze keer heengaat.
tja het moet nog even duren he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:25 schreef Sriracha het volgende:
Tjonge, Tim heeft zijn handen los en probeert alleen met praten vrij te komen, moet krakkemikkige Willem ook zijn voeten nog losmaken voordat hij actie onderneemt?
Ik kijk echt nooit om 20:00. Enige wat ik af en toe doe is afleveringen terugkijken op rtlgemist.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Het enige wat me nog leuk lijkt is de gtst quiz, de afleveringen kunnen me echt niet meer boeien. Kijk ook alleen nog maar als ik me kapot verveel om 20.00u.
Nee allemaal kleine cliffjes dacht ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nergens waarschijnlijk
Zou toch een cliff worden waar losse eindjes bij elkaar komen ipv een grote cliff..
Nounou wat spannend
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef GTSTFreakje het volgende:
HUH? Klopt het dan Nina volledig de serie uit gaat? Dus geen flexwet maar helemaal eruit?
Er stond vanochtend een bericht op nu.nl dat Marly de serie verlaat, maar dat bericht is opeens weggehaald?quote:
Mooi toch,quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef GTSTFreakje het volgende:
HUH? Klopt het dan Nina volledig de serie uit gaat? Dus geen flexwet maar helemaal eruit?
Het is te hopen. En dan mag ze die Faily Doedel met zich meenemenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:49 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Er stond vanochtend een bericht op nu.nl dat Marly de serie verlaat, maar dat bericht is opeens weggehaald?
Oh echt? Niet gezien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:49 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Er stond vanochtend een bericht op nu.nl dat Marly de serie verlaat, maar dat bericht is opeens weggehaald?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:17 schreef roos85 het volgende:
Hadden ze vorig jaar maar Nina laten neerstorten
Denk dat ze er sowieso uitgaat ivm zwangerschapsverlof, maar helemaal? geen ideequote:Op donderdag 5 juni 2014 16:37 schreef GTSTFreakje het volgende:
Dit...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef CherryOnTop het volgende:
wtf wat een saaie ontknopingik had gehoopt op een spannende inval of achtervolging.
Hahahaha ik wilde gewoon echt net hetzelfde gaan zeggenquote:
Is het zeker dat het van Servies is?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Frey het volgende:
Zowaar een mooi muziekje van Frons Servies.
Waarschijnlijk een stagiair, kan niet andersquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is het zeker dat het van Servies is?
Heet die stagiair misschien Roland Schildpadsoort?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stagiair, kan niet anders
Te simpel.. zal wel niet niet helemaal voorbij zijn. Sjors heeft volgehouden en de rest van de familie dacht dat zij gek was.quote:
Mja... denk wel dat het verhaal met Willem een staartje krijgt in de cliffweek. Zo niet, danquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:30 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Te simpel.. zal wel niet niet helemaal voorbij zijn. Sjors heeft volgehouden en de rest van de familie dacht dat zij gek was.
En Maxime is gewoon een vervelende zwakkeling geworden
ik mag het toch hopen. het heeft zich zo lang voortgesleept dat het toch wel met iets meer spanning mag aflopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 07:49 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Mja... denk wel dat het verhaal met Willem een staartje krijgt in de cliffweek. Zo niet, dan
Alle verhaallijnen tot nu toe zijn slappe hap. Hopelijk brengt de zomercliff nog wat spannends met zich mee. Ik ben er bang voor van niet. Hoe lang eigenlijk nog tot de cliff? 3 weken?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik mag het toch hopen. het heeft zich zo lang voortgesleept dat het toch wel met iets meer spanning mag aflopen.
wat een slappe hap zeg tot nu toe
Kinderen hebben niet persé dezelfde bloedgroep als de ouders.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:55 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik zat btw net de shortie te kijken en ik zag rechts alle reacties, en 1 iemand zei: Vincent moet waarschijnlijk bloed geven aan Paula en dan komen ze er achter dat ze niet dezelfde bloedgroep hebben... en weetje, dat zou zo kunnen
Misschien kan je beter wat bijlessen biologie volgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:55 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik zat btw net de shortie te kijken en ik zag rechts alle reacties, en 1 iemand zei: Vincent moet waarschijnlijk bloed geven aan Paula en dan komen ze er achter dat ze niet dezelfde bloedgroep hebben... en weetje, dat zou zo kunnen
Inderdaad: http://www.sanquin.nl/blo(...)epen/faq/#faq-389644quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien kan je beter wat bijlessen biologie volgen.
nou inderdaad ja!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:18 schreef lady-wrb het volgende:
de enige die een beetje acceptabel zingt is sjoerd, kunnen rikkie en wiet gewoon hun kop houden?
Mee eens. Ze klinken als twee jankende katten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:18 schreef lady-wrb het volgende:
de enige die een beetje acceptabel zingt is sjoerd, kunnen rikkie en wiet gewoon hun kop houden?
Sjors dan .....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
willem had toch zijn telefoon ingepikt/onklaar gemaakt?
Ja, dan staat Willem onderaan de trap en die laadt hem in de auto en rijdt zo wegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:38 schreef maily het volgende:
Hij dondert van de trap of hij loopt weer weg ....
Ja, bedankt voor de spoiler..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:53 schreef GTSTFreakje het volgende:
Oh Paula gaat dus blijkbaar wel dood maar helaas heeft Maxime haar niet vermoord
Klonk als een gemiddelde opvoering van een brugklasquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:18 schreef lady-wrb het volgende:
Ws kost Willeke van Ammelrooy teveelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:36 schreef Quarant het volgende:
Dat Paula ineens in elkaar zakt na het dreigen van muts Maxime is nu ook niet echt een opbouw. Ze was net 2 weken in Gtst.En die afwezige vader zou nog een rol kunnen spelen.
Dat heeft Ronald Schilperoort dan waarschijnlijk ook de kop gekost. Hoewel ik moet zeggen dat ik het muziekje van Frons Servies bij Tim en Sjors wel mooi vond. Ook die andere versie daarvan bij de cliffhanger, alleen verknalt hij het dan weer door dat standaard geknetter eraan vast te plakken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:15 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ws kost Willeke van Ammelrooy teveel
Als ik ook maar één ding zou mogen veranderen bij GTST...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat heeft Ronald Schilperoort dan waarschijnlijk ook de kop gekost.
Het mag ook wel eens een keer. Die man werkt nu al drie seizoenen voor de serie, en ik denk dat als ik zeg dat er in die drie jaar een vijftal écht mooie muziekjes van zijn hand zijn gekomen, ik niet eens overdrijf. En het zou mij niets verbazen als het merendeel daarvan nog van een stagiair komenquote:Hoewel ik moet zeggen dat ik het muziekje van Frons Servies bij Tim en Sjors wel mooi vond. Ook die andere versie daarvan bij de cliffhanger, alleen verknalt hij het dan weer door dat standaard geknetter eraan vast te plakken.
dit...quote:
quote:In de cliffhanger van het elfde seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden zagen we hoe Rik en Anita in Nepal afscheid namen van de doodzieke Nanda en vervolgens samen in bed belandden. Pijnlijk, temeer omdat ze allebei al een relatie hadden. In seizoen 12 ontdekken we hoe het verder gaat met de opnieuw oplaaiende liefde tussen de twee. Er zijn direct ook alweer andere dramatische en romantische verwikkelingen. Zo wordt Terra door Gladys gevonden in een plas bloed en zijn Charlie en Sylvester verliefd op elkaar geworden. Meike ziet Janine als een bedreiging voor haar relatie met Ludo en zint op een manier om haar uit de buurt te houden. Intussen hebben Ludo en Janine samen hun eigen zorgen over dochter Nina en begint Stefano te beseffen dat hij van Janine zal moeten scheiden. En dan krijgt Janine ook nog een nieuwe buurman, Sebastiaan, die een oogje op haar lijkt te hebben...
De gemiddelde brugklasser kan beter zingen. Waarom moeten Rikki en Wiet eigenlijk zingen, het klinkt voor geen meter.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:14 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Klonk als een gemiddelde opvoering van een brugklas
Ik vond het ook belabberd klinken maar blijkbaar vinden de schrijvers het wel goed want het zingen van Rikki en Wiet komt toch steeds weer terugquote:Op zondag 8 juni 2014 13:28 schreef Devil010 het volgende:
[..]
De gemiddelde brugklasser kan beter zingen. Waarom moeten Rikki en Wiet eigenlijk zingen, het klinkt voor geen meter.
Vind het wel een mooi meisje opzich. Personage is vrij irritant ja, al heeft ze ook wel leuke momenten gehad.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:00 schreef DjinN het volgende:
Ik vind alles van Rikki even belabberdwat een irritant en dom personage zeg..elke keer kijk ik met plaatsvervangende schaamte naar haar.
Tot voor de zwangerschap was ze een leuk personage.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi meisje opzich. Personage is vrij irritant ja, al heeft ze ook wel leuke momenten gehad.
oh maar daar ben ik het mee eens hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 16:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi meisje opzich. Personage is vrij irritant ja, al heeft ze ook wel leuke momenten gehad.
Die heb ik niet gezien, wanneer was dat?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
oh maar daar ben ik het mee eens hoorbuiten de serie lijkt het me een keileuke meid. Vond haar erg sympathiek overkomen bij RTL Late Night bijvoorbeeld
Ik heb seizoen 11 ontvangen inmiddels!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
Groot nieuws over de seizoensboxen!!!
Seizoen 11 is nog niet eens uit, of seizoen 12 is al te reserveren via het bekende bol.comDe releasedatum van dit seizoen staat gepland op 19 augustus. Een cover is er nog niet, maar een beschrijving al wel:
[..]
Toch mis ik Ronald Schilperoort elke dag... De muziek van de begrafenis van Bowien bijvoorbeeld.. <3quote:
is al een tijdje geleden hoor. Was aflevering van 21 januari.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, wanneer was dat?Dan kijk ik 'm eens terug.
Dank je! Ik heb 'm alquote:Op zondag 8 juni 2014 19:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
is al een tijdje geleden hoor. Was aflevering van 21 januari.
weet helaas zo niet waar en hoe je die terug kunt kijken
Yepquote:Op zondag 8 juni 2014 19:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Serieus? Die kwam toch pas de 17de uit?
Zozo, dat is nicequote:Op zondag 8 juni 2014 19:13 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
Gisterochtend bij de post. Ik bestelde via de Just Bridge webshop. Stukken goedkoper en onverwacht snel al bij de post. Leuke verrassing! Ik heb de popcorn voor vanavond paraat
oooh Nicequote:Op zondag 8 juni 2014 19:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb 'm al. Gewoon via RTLgemist.nl.
Staat er al een tijdje op, sinds april volgens mij. Ben er wel benieuwd naar, alhoewel het waarschijnlijk niet in de schaduw kan staan van het 12,5 jaar-boekquote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef SAMBAM het volgende:
Omg...
Bol.com heeft nog iets toegevoegd:
[ afbeelding ]
Ik zoek altijd op DVD dus deze miste ik. De vormgeving is al iets leuker dan de dvd boxen haha. Leuke selectie foto's ook wel. Zelfs Janine tijdens het fikkie stoken in de Heavy Heaven haha!quote:Op zondag 8 juni 2014 19:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Staat er al een tijdje op, sinds april volgens mij. Ben er wel benieuwd naar, alhoewel het waarschijnlijk niet in de schaduw kan staan van het 12,5 jaar-boek
Vormgeving is volgens mij gebaseerd op de leaders van 2005-2010. En de foto's... Ik zie ook een foto van Robert en Laura uit 1990 die alleen in de serie als prop is gebruikt, dus dat is wel mooi. Maar ja, een cover is nog niet alles natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 19:19 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik zoek altijd op DVD dus deze miste ik. De vormgeving is al iets leuker dan de dvd boxen haha. Leuke selectie foto's ook wel. Zelfs Janine tijdens het fikkie stoken in de Heavy Heaven haha!
Ik ben heel erg benieuwd erna. Hopelijk een hoop leuke oude archief foto's die we nog niet zagen.
Gefeliciteerd! Je hebt Frey en mij verslagen met het als eerste zijn van 't hebben van de box!quote:Op zondag 8 juni 2014 19:13 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Yep
[ afbeelding ]
Gisterochtend bij de post. Ik bestelde via de Just Bridge webshop. Stukken goedkoper en onverwacht snel al bij de post. Leuke verrassing! Ik heb de popcorn voor vanavond paraat
Hahaha! Dit is echt fantastisch!quote:Op maandag 9 juni 2014 01:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt Frey en mij verslagen met het als eerste zijn van 't hebben van de box!
Ook leuk om te zien dat ze werkelijk wat gedaan hebben met het commentaar van PeterKelder en mij.![]()
![]()
Ik had hen toen de cover uitkwam deze foto gemaild:
[ afbeelding ]
JustBridge![]()
Dankjewel.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:44 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Hahaha! Dit is echt fantastisch!
Ik weet ook 100% zeker dat ze het logo van seizoen 21 veranderde na mijn mailtje toen de cover beschikbaar kwam. Ook staan stond in eerste instantie, net zoals seizoen 20, het logo van 1996/2003 op. Jouw opmerkingen spannen de kroon. Vooral de oude 'Het complete tiende seizoen' en de 81 uur. Ik vraag me oprecht af wie daar de vormgeving doet. Ik moet veel vormgeven voor m'n werk, als ik deze boxen mocht maken zou ik elke dag met een smile naar m'n werk gaan... Jammer dat het hun echt niets kan schelen. Dat ze er wel wat met het commentaar doen, is iig iets...
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef Eerin het volgende:
Ik begrijp dat Jersey Boys te weinig publiek trekt.. Sjonge jonge wat een irritante vulling dit.
Echt heel irritant ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef Eerin het volgende:
Ik begrijp dat Jersey Boys te weinig publiek trekt.. Sjonge jonge wat een irritante vulling dit.
ik twijfel nog steeds om een keer te gaan. ik vind het wel leuke muziekquote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef Eerin het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds om een keer te gaan. ik vind het wel leuke muziek
maar dat zal wel komen omdat het voor mij bekende deuntjes zijn
oftewel ik ben gewoon een oud lijk
haha zie jequote:
Tie your mother downquote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
haha zie jeik was groot fan van bay city rollers, the rubettes en noem ze maar op.
al had ik toen nog lagere schoolleeftijd
oke, mijn favoriet was mud![]()
Lucas zong toch iets minder slecht dan Rikki?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef vencodark het volgende:
Wat een afgrijselijke aflevering. Heb geen enkel positief punt.
dat wel, maar ik wil soap kijken, geen musicalquote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Lucas zong toch iets minder slecht dan Rikki?
Eens, echt verschrikkelijk. Die klote-musical, en met de thuiskomst van Tim had echt meer gedaan kunnen worden. Het enthousiasme spatte er nou niet van af daarquote:Op maandag 9 juni 2014 22:43 schreef vencodark het volgende:
Wat een afgrijselijke aflevering. Heb geen enkel positief punt.
Hij zingt beter dan ie acteertquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef DjinN het volgende:
En natuurlijk moet Rikki zich weer als een verwend en chagrijnig kreng gedragen he![]()
Lucas daarentegen zong naar mijn mening wel goed!
Die zal zich wel de pleuris schamen nu.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef daisy2007 het volgende:
Anton was helemaal niet enthousiast. Wat een vader zeg!!
Grappig dat Barbara en Jef al getrouwd zijn, heb volgens mij wat gemist.quote:In de cliffhanger van seizoen 10 van Goede Tijden, Slechte Tijden zagen we hoe Bowien Galema over griezelig hoge kliffen achterna werd gezeten door slechterik Ludo Sanders. Aan het begin van dit elfde seizoen zien we hoe Bowien uiteindelijk een dodelijke val in de diepte maakt. Haar geliefde Stefano is ontroostbaar. Maar als hij hoort dat Ludo bij het drama betrokken is geweest, slaat zijn verdriet om in bittere woede. Ook elders in Meerdijk spelen de nodige intriges en emoties, met veel verwikkelingen op het vlak van de romantiek. Zo ontdekken Jef en Barbara tot hun eigen verwondering dat hun liefde nog springlevend is, terwijl hun huwelijk al bijna is ontbonden. Ook Jefs broer Robert en diens ex Laura lijken ondanks alles nog altijd warme gevoelens voor elkaar te koesteren. Hetzelfde geldt voor de vroegere geliefden Anita en Rik. Kortom, Cupido maakt overuren in alweer zo'n heerlijk seizoen van Nederlands langstlopende soap!
Die kop stond meteen weer op onweer inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef DjinN het volgende:
En natuurlijk moet Rikki zich weer als een verwend en chagrijnig kreng gedragen he![]()
Lucas daarentegen zong naar mijn mening wel goed!
Hij doet gewoon wat wij, de kijkers, willen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef DjinN het volgende:
Goedzo Anton, precies hetzelfde doen als waar je Tim destijds mee hebt weggejaagd![]()
Kneus
Quite obviousquote:
wie is the beauty dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ludo is rijk maar zo rijk? Lijkt The Bold and the beautiful wel.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:29 schreef fotostarter het volgende:
Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Mikou of Milou...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef maily het volgende:
Ik zie net die reclame van die Skoda Octavia .... die stem van "au mijn haar zat ertussen" ....
Dat lijkt Mikou wel .....
Trolquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Mikou :
Eigenlijk Mikoe .... vanwege haar traagheid ....
Hij kent het grapje nietquote:
Dan moet je niet hier zijnquote:
Prima.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Milou staat bekend als Mikou, vanwege haar herkauwerij en haar trage blik
Tegenwoordig begint het om 20:10quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
When you see it you'll shit bricks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:31 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ole op 11-06-2014 17:17:11 ]
En waarom kan dit niet onder een spoiler?quote:
Dan moet je niet in zo'n topic als dit kijken...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En waarom kan dit niet onder een spoiler?
Sjonge jonge, schijnt steeds meer de gewoonte te worden om allerlei dingen maar gewoon neer te flatsen hier. Niet iedereen wil al weten wat er allemaal gaat gebeuren.
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dan moet je niet in zo'n topic als dit kijken...
Je kan ook gewoon respecteren dat niet iedereen de verhaallijn wilt weten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Als je van voetbal houd ga je toch ook niet speciaal een topic lezen waar uitslagen en over voetbal gepraat wordt XDquote:
Net kijken? Ik volg het al 11 maanden, zie ook vorige posts in vorige topics.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon respecteren dat niet iedereen de verhaallijn wilt weten.
Je komt net kijken hier, leer dan de regels.
Als de wedstrijd al gespeeld is wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:49 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Als je van voetbal houd ga je toch ook niet speciaal een topic lezen waar uitslagen en over voetbal gepraat wordt XD
Nee, die staan (voor zover die bekend kunnen zijn.... ) in spoilers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
En als je de wedstrijd nog niet gezien heb, ga je toch niet de uitslagen lezen....
Ohja joh? Ik kan er vrij weinig van terugvinden tbh.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Net kijken? Ik volg het al 11 maanden, zie ook vorige posts in vorige topics.
Waar kan je dat dan op je mobiel doen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohja joh? Ik kan er vrij weinig van terugvinden tbh.
Verhaallijnen spoiler je gewoon, simple as that. Is toch niet zo heel moeilijk ?
Spoilers horen onder spoiler tags.. Duh...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:23 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
[ spoiler ] hier de spoiler tekst [ / spoiler ]quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:14 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Waar kan je dat dan op je mobiel doen?
Die staan niet op je mobielquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Spoilers horen onder spoiler tags.. Duh...
Wat snap je daar niet aan? Ook nog de schuld bij een ander gaan leggen, tjonge jonge
Geez, je kunt toch zelf op je mobiel de haakjes typen en het woord ''spoiler'' er tussen zetten?quote:
Dan post je niet. Of:quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geez, je kunt toch zelf op je mobiel de haakjes typen en het woord ''spoiler'' er tussen zetten?
Duurt lang.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geez, je kunt toch zelf op je mobiel de haakjes typen en het woord ''spoiler'' er tussen zetten?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:31 schreef Meke het volgende:
[..]VrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:36 schreef Frey het volgende:
Die Willem vind ik toch wel het boeiendste voor de zomercliff.
Welk deel van SPOILER tags snap je niet? Ben je 8 of zo?quote:
Werkt niet op mobiel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:51 schreef msnguy het volgende:
[..]
Welk deel van SPOILER tags snap je niet? Ben je 8 of zo?
oh jawel hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ik niet, maar bedankt hequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:17 schreef anitapatat het volgende:
e al wist anders leef je onder een steen
Ik wist het ook niet. Dus bij deze BEDANKT HE ANITAPATAT.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik niet, maar bedankt he
Is het nou echt zo moeilijk? Iets dat nog niet in de uitzending is geweest --> spoiler.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:36 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word chagrijniger van het feit dat mensen blijkbaar te dom zijn om te begrijpen wanneer je spoilers gebruikt (of gewoon weigeren om het te doen) dan van de spoilers zelfquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet. Dus bij deze BEDANKT HE ANITAPATAT.
Niet iedereen kijkt naar RTL Boulevard.
Godver, hier wordt je toch onderhand chagrijnig van zo ???
En jij leest spoilers?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ehmmm, tuurlijk
Als dat zo geweest was had dat hier allang in het topic gestaan. In spoilertags!
Ook dat!quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik word chagrijniger van het feit dat mensen blijkbaar te dom zijn om te begrijpen wanneer je spoilers gebruikt (of gewoon weigeren om het te doen) dan van de spoilers zelf
wel dus. Zie pmquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:29 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Blijkbaar hoeft er niet gespoilerd te worden?
Nee hoor, maar sommige willen alles over gtst weten maar als ze teveel weten willen ze het niet meer weten XDquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
JaOf zeg ik nu iets heel vreemds?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik niet, maar bedankt he
Is het nou echt zo moeilijk? Iets dat nog niet in de uitzending is geweest --> spoiler.
Och, mij boeit het geen ene donder, ik kijk heel af en toe een shortie maar zelfs daarvan krullen mijn tenenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar sommige willen alles over gtst weten maar als ze teveel weten willen ze het niet meer weten XD
dan kan de lezer zelf bepalen of hij de spoiler wil lezen. Niet iedereen wil weten wat er in komende afleveringen gaat gebeuren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:32 schreef anitapatat het volgende:
hoe kan je iets zeggen wat in een spoiler moet niemand leest het dan toch? kan je net zo goed direct plaatsen
Mensen die nieuwsgierig zijn lezen de spoiler in de spoilertags, anderen niet. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:32 schreef anitapatat het volgende:
hoe kan je iets zeggen wat in een spoiler moet niemand leest het dan toch? kan je net zo goed direct plaatsen
maar het komt pas over een paar weken dan weet niemand dat meerquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:34 schreef Ole het volgende:
[..]
dan kan de lezer zelf bepalen of hij de spoiler wil lezen. Niet iedereen wil weten wat er in komende afleveringen gaat gebeuren.
Dus? Ik snap niet wat het probleem is om sommige dingen gewoon in een spoilertag te plaatsen. Het is twee handelingen verrichten en je voorkomt een onzinnige discussie als deze op 't moment.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef anitapatat het volgende:
[..]
maar het komt pas over een paar weken dan weet niemand dat meer
Doe nou niet zo moeilijk en neem het gewoon aan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef anitapatat het volgende:
[..]
als niemand dat meer weet hoeft het toch niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus? Ik snap niet wat het probleem is om sommige dingen gewoon in een spoilertag te plaatsen. Het is twee handelingen verrichten en je voorkomt een onzinnige discussie als deze op 't moment.
gewoon doen. Punt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Ja wat stond er nou in die spoiler? Ik wil het best weten.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja wat stond er nou in die spoiler? Ik wil het best weten.
[ Bericht 12% gewijzigd door Ole op 11-06-2014 17:52:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ spoiler]tekst [/spoiler]Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ik weet niet hoe jouw hersens werken, maar als ik nu iets lees over een verhaallijn dan weet ik dat in augustus nog steeds hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:39 schreef anitapatat het volgende:
[..]
als niemand dat meer weet hoeft het toch niet?
dan ga je dat toch vantevoren niet opzoeken of in zo'n forum kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw hersens werken, maar als ik nu iets lees over een verhaallijn dan weet ik dat in augustus nog steeds hoor.
Mens, hoepel nou gewoon eens op met je gedram en gezeik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:00 schreef anitapatat het volgende:
[..]
dan ga je dat toch vantevoren niet opzoeken of in zo'n forum kijken
heb al spoilers gebruikt hoor?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mens, hoepel nou gewoon eens op met je gedram en gezeik.
Dit topic is niet gemaakt voor spoilers, maar om te praten over GTST in z'n algemeen. Dus over de oude seizoenen of over de huidige afleveringen, de acteurs/actrices, whatever.
Het is nou al 100 keer gezegd vandaag, dus kap nou gewoon met dat gemiep en neem gewoon aan dat je vanaf nu de spoilers in de spoilertags moet plaatsen.
Allemachtig nog aan toe zeg
Oh? Wie zegt dat? Alsof mensen hier zitten te wachten om een half topic vol geouwehoer over seizoen 4 te lezen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit topic is niet gemaakt voor spoilers, maar om te praten over GTST in z'n algemeen. Dus over de oude seizoenen of over de huidige afleveringen, de acteurs/actrices, whatever.
Het is nou al 100 keer gezegd vandaag, dus kap nou gewoon met dat gemiep en neem gewoon aan dat je vanaf nu de spoilers in de spoilertags moet plaatsen.
Allemachtig nog aan toe zeg
Dit topic gaat toch over GTST ??? Dus ook over seizoen 4. En 5. En 6. En alle anderen seizoenen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Oh? Wie zegt dat? Alsof mensen hier zitten te wachten om een half topic vol geouwehoer over seizoen 4 te lezen.
Die discussie is echt al honderd keer gevoerd, waarbij met verschillende oplossing geëxperimenteerd is en honderd keer de conclusie is getrokken dat zowel gepraat over vorige seizoenen, als gepraat over de huidige afleveringen als gepraat over komende afleveringen (IN SPOILERTAGS) het best werkt als het gewoon allemaal in dit topic is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Oh? Wie zegt dat? Alsof mensen hier zitten te wachten om een half topic vol geouwehoer over seizoen 4 te lezen.
Er zijn er genoeg die de mengeling tussen oud en nieuw leuk vinden hoor. Zonder spoilers. Ik lees bijvoorbeeld bewust maar wat er tot 20.00 gepost is, omdat ik meestal de ochtendaflevering (herhaling dus) kijk. Tenzij ik live kijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Los van een aantal vaste users hier die er graag over praten kan dat echt niemand boeien. Maar die discussie is al vaak zat gevoerd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over GTST ??? Dus ook over seizoen 4. En 5. En 6. En alle anderen seizoenen.
Mij boeit het ook niet, maar ik ga er niet over klagen, dan lees ik er gewoon overheen. In dit topic gaat het over GTST, dus ik zie het probleem verder niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Los van een aantal vaste users hier die er graag over praten kan dat echt niemand boeien. Maar die discussie is al vaak zat gevoerd.
Inderdaad. Maar dan moet er ook niet gezeurd worden dat niemand zit te wachten op spoilers of dat dit topic daar niet voor bedoelt is, want dat vinden genoeg mensen interessant om te lezen. Ik kijk de serie nauwelijks meer dus zo ben ik toch een beetje op de hoogte.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Die discussie is echt al honderd keer gevoerd, waarbij met verschillende oplossing geëxperimenteerd is en honderd keer de conclusie is getrokken dat zowel gepraat over vorige seizoenen, als gepraat over de huidige afleveringen als gepraat over komende afleveringen (IN SPOILERTAGS) het best werkt als het gewoon allemaal in dit topic is.
Niet weer deze discussie
Mij wel. Ik vind het altijd grappig om te lezen wat ze erover te zeggen hebben, ook al kijk ik zelf niet en heb ik dus ook niet veel te melden dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet, maar ik ga er niet over klagen, dan lees ik er gewoon overheen. In dit topic gaat het over GTST, dus ik zie het probleem verder niet.
Ga eerst eens even teruglezen....denk niet dat mensen zin hebben om je nog een keer alles uit te leggen..quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:17 schreef anitapatat het volgende:
Dus je mag ook over gtst praten wat morgen of volgende week word of wat een cliffhanger KAN zijn maar gek dat dat niet in een spoiler hoeft
Kom op zeg, speculeren is toch echt wel iets anders, dat lijkt me vrij duidelijk. En als antwoord op je vorige opmerking, je kan spoilers altijd kiezen om te lezen. Wat andersom niet het geval is, als de tags niet gebruikt worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:17 schreef anitapatat het volgende:
Dus je mag ook over gtst praten wat morgen of volgende week word of wat een cliffhanger KAN zijn maar gek dat dat niet in een spoiler hoeft
deze is nog niet bekend en van gtst wel hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:40 schreef Frey het volgende:
Dit hier gaat toch ook wel richting een spannende zomercliff.
Ehm.. Dat is algemeen bekend in dit topic.. En neuh, die oude seizoenen boeien mij ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je zit er blijkbaar heel erg meequote:Op woensdag 11 juni 2014 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm.. Dat is algemeen bekend in dit topic.. En neuh, die oude seizoenen boeien mij ook niet.
/Care. Lees ik gewoon overheen. Echt, man, waar mensen een probleem van kunnen maken en ellenlang op door kunnen gaan, zeg
Neuh, waar ik mee zit is dat ik in dit topic voor m'n lol kom, en niet om 100 spoilers te lezen out of the blue of dit ellenlange gezeik en gezanik van wat onintelligente, irritante mensen.quote:
Dit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh, waar ik mee zit is dat ik in dit topic voor m'n lol kom, en niet om 100 spoilers te lezen out of the blue of dit ellenlange gezeik en gezanik van wat onintelligente, irritante mensen.
Het is allemaal zo simpel, het is nou al een paar keer benadrukt door een moderator, er zijn reacties verwijdert; hoe duidelijk moet het verdomme worden
Hahaha ja gtst/wijven/agressie :pquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:59 schreef fotostarter het volgende:
Wat een genuil hier zeg. Lijkt GTST wel
Tevens
[ afbeelding ]
Sinds het even op een goede verhaallijn begon te lijken. Dat kon natuurlijk niet dus ze moest er gelijk weer uitquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
Oké, ik heb echt heel lang niet gekeken. Ik zie nu net dat Vincent's moeder overleden is? Was dat niet Willeke van Ammelrooy? Sinds wanneer zit er zo'n vaart in Gtst?
Ik vind het ook nogal raar en snel verlopen. Eerst heel vastberaden om Nina en Vincent uit elkaar te drijven waar Maxime mee móest helpen...en paar dagen later is ze ineens dood.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
Oké, ik heb echt heel lang niet gekeken. Ik zie nu net dat Vincent's moeder overleden is? Was dat niet Willeke van Ammelrooy? Sinds wanneer zit er zo'n vaart in Gtst?
Oh ja, dat is zo natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Sinds het even op een goede verhaallijn begon te lijken. Dat kon natuurlijk niet dus ze moest er gelijk weer uit
Zozo, heb jij de skills van Frey overgenomen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef LetsGame het volgende:
Gisteren dvd 1 van seizoen 11 gezien, straks dvd 2 kijken. Vind 't zo'n sterk seizoen zover!
Nou, dan was ik wel een paar dvd's verder denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zozo, heb jij de skills van Frey overgenomen?![]()
Then all hell will break loosequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef 0108daniel het volgende:
word leuk als Jeanine erachter komt dat Maxime de moeder is van Vincent
Vete nummer 2547017461047212 tussen die twee... Joehoequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef 0108daniel het volgende:
word leuk als Jeanine erachter komt dat Maxime de moeder is van Vincent
Serieusquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
Naja, zo lang is ze er niet in geweest, een paar dagen maarquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:21 schreef luftersel het volgende:
En wat heeft het voor nut echt gehad?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Naja, zo lang is ze er niet in geweest, een paar dagen maar
Zo heb je in coma gelegen? Ze zat er enkele weken in....quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Naja, zo lang is ze er niet in geweest, een paar dagen maar
Menno is in therapie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Oh wacht, jawel. Bing en Aysen zijn ineens bff's en Tim is terug? Was die ontknoping een beetje spannend?
Waarom vraag ik dit überhaupt nog, zal vast niet..
Edit: en wat doet Menno nog in Meerdijk? Had hij Lucas niet helemaal verrot geslagen?
Agreequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat heeft het voor nut echt gehad?
Haar entree was heel goed gedaan, dat slowmotion shot en het inzoomen bij Maxime. Nu is het al verkloot.
Goh, wauw, 10 afleveringen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Zo heb je in coma gelegen? Ze zat er enkele weken in....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |