SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Zo te zien komt er meer leuks aan ....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:09 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien, zo te zien is er eindelijk iets leuks gebeurd en dan mis ik het
Ja Sjoerd Tim is knock-out geslagen en gekneveld door Willemquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Is er nog wat gebeurd bij willem in huis gisteren?
Tim denk ik?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ja Sjoerd is knock-out geslagen en gekneveld door Willem
Oooo ja natuurlijk! Ninja-editquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Tim denk ik?En dankje voor de update
Sja, als Nuran moord en brand schreeuwt komen ze niet ....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:14 schreef CherryOnTop het volgende:
Sinds wanneer doen verpleegsters ook dienst als koerier?
ik ook.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook.
Wij ergeren ons wel aan dezelfde personen he?
heerlijk, ik hou van ergerenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja!Dalijk verder ergeren bij Divorce Hotel he
Is er een topic voor? Vorige week voor het eerst gekeken, best vermakelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja!Dalijk verder ergeren bij Divorce Hotel he
TV / Divorce Hotelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Is er een topic voor? Vorige week voor het eerst gekeken, best vermakelijk
Me too!quote:
13, september pas 14quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:24 schreef Quarant het volgende:
Er zijn nog genoeg baby's om in te zetten als acteurs in Meerdijk.
http://www.gtstfanclub.nl/geboortes-in-meerdijk/
En Lucas is nog maar 14 eigenlijk.
Het is toch ongeloofwaardig dat iemand zo naïef kan zijn? Zeker voor iemand die best intelligent is. Tja, als je verliefd bent.........i knowquote:
Sowieso zal ze over een tijdje met zwangerschapsverlof gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef LetsGame het volgende:
Heeft Marly een vast contract eigenlijk? Haar laatste tussenstop was begin seizoen 21, oftewel langer dan 3 jaar geleden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |