SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Zo te zien komt er meer leuks aan ....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:09 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien, zo te zien is er eindelijk iets leuks gebeurd en dan mis ik het
Ja Sjoerd Tim is knock-out geslagen en gekneveld door Willemquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Is er nog wat gebeurd bij willem in huis gisteren?
Tim denk ik?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ja Sjoerd is knock-out geslagen en gekneveld door Willem
Oooo ja natuurlijk! Ninja-editquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Tim denk ik?En dankje voor de update
Sja, als Nuran moord en brand schreeuwt komen ze niet ....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:14 schreef CherryOnTop het volgende:
Sinds wanneer doen verpleegsters ook dienst als koerier?
ik ook.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook.
Wij ergeren ons wel aan dezelfde personen he?
heerlijk, ik hou van ergerenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja!Dalijk verder ergeren bij Divorce Hotel he
Is er een topic voor? Vorige week voor het eerst gekeken, best vermakelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja!Dalijk verder ergeren bij Divorce Hotel he
TV / Divorce Hotelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Is er een topic voor? Vorige week voor het eerst gekeken, best vermakelijk
Me too!quote:
13, september pas 14quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:24 schreef Quarant het volgende:
Er zijn nog genoeg baby's om in te zetten als acteurs in Meerdijk.
http://www.gtstfanclub.nl/geboortes-in-meerdijk/
En Lucas is nog maar 14 eigenlijk.
Het is toch ongeloofwaardig dat iemand zo naďef kan zijn? Zeker voor iemand die best intelligent is. Tja, als je verliefd bent.........i knowquote:
Sowieso zal ze over een tijdje met zwangerschapsverlof gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef LetsGame het volgende:
Heeft Marly een vast contract eigenlijk? Haar laatste tussenstop was begin seizoen 21, oftewel langer dan 3 jaar geleden..
Die was inderdaad tof. Ik moest denken aan Robinquote:Op woensdag 4 juni 2014 09:50 schreef magikmichael het volgende:
Haha die Aysen imitatie van Anton! Briljant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die was inderdaad tof. Ik moest denken aan Robin
[ afbeelding ]Ja Ha Ha Ha HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:45 schreef Claude_Viole het volgende:
Morgen in GTSTZal verdomme es een keer tijd worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Doordat zij inmiddels eigen bedrijf heeft zijn er andere regels. Zelfde als bij Marjolein Keuning en Joep Sertons. Weet alleen niet waarom Gigi Ravelli paar weken geleden er tijdelijk uit ging en waarom zij er binnenkort weet tijdelijk uit gaat. (Ivm Expeditie Robinson) al heb ik een vaag vermoeden dat zij er gewoon helemaal uit gaat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef LetsGame het volgende:
Heeft Marly een vast contract eigenlijk? Haar laatste tussenstop was begin seizoen 21, oftewel langer dan 3 jaar geleden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik het al weken niet meer gevolgd. Geen idee wat er gaande is. Gewoon hetzelfde waarschijnlijk.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Als je het zo bekijkt zou het in feite totaal niet moeilijk zijn om de flexwet te omzeilen: laat iedere acteur/actrice een bedrijfje oprichten en je bent van het gedonder afquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Doordat zij inmiddels eigen bedrijf heeft zijn er andere regels. Zelfde als bij Marjolein Keuning en Joep Sertons. Weet alleen niet waarom Gigi Ravelli paar weken geleden er tijdelijk uit ging en waarom zij er binnenkort weet tijdelijk uit gaat. (Ivm Expeditie Robinson) al heb ik een vaag vermoeden dat zij er gewoon helemaal uit gaat.
Precies.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt zou het in feite totaal niet moeilijk zijn om de flexwet te omzeilen: laat iedere acteur/actrice een bedrijfje oprichten en je bent van het gedonder af
Als je het zo bekijkt zou je haast denken dat de schrijvers hun inspiratie uit hun eigen leven halenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Precies.![]()
Leren de jonge acteurs ook nog eens dat het leven er met een eigen bedrijf. Er over het algemeen wat anders uitziet dan:
- een beetje chagrijnig in de Koning zitten.
- op de bank zitten bij de Bouwhuisjes en Toko.
- een keertje langs komen bij de familie Sanders.
- uitgebreid sapjes drinken bij de kapper.
- en 2 keer per seizoen de liefde van je leven te ontmoeten.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt zou je haast denken dat de schrijvers hun inspiratie uit hun eigen leven halen
Uitgerekend het land waar de soaps één voor één stoppen vanwege het onrealistische en trage gehaltequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Want dankzij die Amerikaanse producent kijken we nu naar een zeer realistische soap he.
Yep.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uitgerekend het land waar de soaps één voor één stoppen vanwege het onrealistische en trage gehalte![]()
Nou ja, dat laatste hebben ze bij GTST wel netjes overgenomen
Als ik vorige week dan weer zie dat een aflevering waarin werkelijk geen moer gebeurde gewoon 2 miljoen kijkers trekt, dan denk ik inderdaad dat we voorlopig nog niet af zijn van die "meesterlijke strategie" van de schrijversquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Yep.Helemaal dit seizoen is het echt langdradig.
![]()
Maar van gtst zijn we voorlopig nog niet af.![]()
De kijkcijfers blijven goed he. Ik heb me daar vandaag ook weer schuldig aangemaakt.
Alle verhaallijnen boeien me nu gewoon niet echt.
Ik hoop eerder dat die Willem tijdens de zomercliff met een geweer Huize Bouwhuis binnendringt en iedereen in gijzeling houdt, omdat ze Tim van hem hebben afgenomenquote:Maar als ik de spoilers van vandaag o.a. hier lees. Lijkt er in ieder geval nog wel wat te gaan gebeuren voor de zomer.
Het zou in elk geval leuk wezen als de verschrikkelijk saaie Tim verhaallijn. Een boeiend slot gaat krijgen. Maar al teveel hoop heb ik daar ook niet in. Hoewel ik die Willem absoluut niet irritant vind ofzo.
Ik kijk zo heel af en toe een shortie, maar zelfs daarvan krommen mijn tenen. De cliffhanger zal ik wel gaan kijken, maar ik verwacht er niet zoveel vanquote:Maar jij wacht tot de laatste aflevering van het seizoen. Voordat je weer wat gaat kijken denk ik?
Ja Rohan G. is zeer te spreken over de kijkcijfers.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ik vorige week dan weer zie dat een aflevering waarin werkelijk geen moer gebeurde gewoon 2 miljoen kijkers trekt, dan denk ik inderdaad dat we voorlopig nog niet af zijn van die "meesterlijke strategie" van de schrijvers
[..]
Ik hoop eerder dat die Willem tijdens de zomercliff met een geweer Huize Bouwhuis binnendringt en iedereen in gijzeling houdt, omdat ze Tim van hem hebben afgenomen
Maar ja, het zal wel niet gebeuren, want wanneer is de laatste keer geweest dat een verhaallijn in GTST een boeiend einde kreeg?
[..]
Ik kijk zo heel af en toe een shortie, maar zelfs daarvan krommen mijn tenen. De cliffhanger zal ik wel gaan kijken, maar ik verwacht er niet zoveel van
Valt veel voor te zeggen ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Het enige wat me nog leuk lijkt is de gtst quiz, de afleveringen kunnen me echt niet meer boeien. Kijk ook alleen nog maar als ik me kapot verveel om 20.00u.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:45 schreef Claude_Viole het volgende:
Morgen in GTSTIk was er al klaar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is in ieder geval wat vooruitgang
De laatste paar maanden zijn het toch echt de acteurs en niet de verhaallijnen die GTST interessant houdt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Nergens waarschijnlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:16 schreef Frey het volgende:
Eens kijken waar de zomercliff deze keer heengaat.
tja het moet nog even duren he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:25 schreef Sriracha het volgende:
Tjonge, Tim heeft zijn handen los en probeert alleen met praten vrij te komen, moet krakkemikkige Willem ook zijn voeten nog losmaken voordat hij actie onderneemt?
Ik kijk echt nooit om 20:00. Enige wat ik af en toe doe is afleveringen terugkijken op rtlgemist.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef kwiwi het volgende:
Het enige wat me nog leuk lijkt is de gtst quiz, de afleveringen kunnen me echt niet meer boeien. Kijk ook alleen nog maar als ik me kapot verveel om 20.00u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |