Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Ik trek nu alles uit en ga slapenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij niet om wat je aan moet maar wat je uit moet trekken
Droom fijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:57 schreef Grielen het volgende:
[..]
Droom fijnDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus? Dat had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb genoeg matches, maar 1 gesprek.. die niet loopt
Want?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Dat had ik niet verwacht eigenlijk.
Ik had je wel als iemand met een paar lopende conversaties tegelijk ingeschat. Al ligt dat misschien aan tinder als het bij jou zo traag is.quote:
Neejoh. Ik ben enkel op fok leukquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had je wel als iemand met een paar lopende conversaties tegelijk ingeschat. Al ligt dat misschien aan tinder als het bij jou zo traag is.
quote:
Ik ben ook leuker in het echtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:07 schreef yats het volgende:
[..]Dan ben je mijn tegenpool, ik ben enkel op fok niet leuk.
![]()
Hihihiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:09 schreef Cue_ het volgende:
Ja ik ook nietzo moeilijk is dat toch niet.
Gooi er dan 1 of andere smilie in. Speciaal daarvoor ontworpen. En dan niet denatuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Tip 1, van dergelijke posts word je niet leukerquote:Dating(site)-ervaringen #461.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 3 juni 2014 08:11 schreef yats het volgende:
Hihihi
O zo. Ik dacht dat je bedoelde dat een jongen zo'n ding meenam naar een speeddatequote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:33 schreef Cue_ het volgende:
Kan geen link geven want zit mobiel. Bovenaan in GC.
Maar t weiland of strand op. en vooral dopjes vinden en af en toe ergens een scherf van of een oude kogel. en dan nalopen in boeken van wanneer t zou kunnen zijn..
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:36 schreef habitue het volgende:
[..]
O zo. Ik dacht dat je bedoelde dat een jongen zo'n ding meenam naar een speeddate![]()
Maar dat klinkt nogal suf ja
Je hebt de totaal niet serieuze toon van de post gemist?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tip 1, van dergelijke posts word je niet leuker
Absoluut niet gemist.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef yats het volgende:
Je hebt de totaal niet serieuze toon van de post gemist?
Dan begrijpen we elkaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Absoluut niet gemist.
Vandaar ook mijn punt.
Ik had verwacht dat hij niets meer zou zeggen, aangezien ik al had gezegd dat ik niet tegen hihihihi-mannen kan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:05 schreef habitue het volgende:
Je had verwacht "Ik zoek eigenlijk een goede pizzeria in omgeving Alkmaar." ?
Tactiek om snel een vrouw te vinden die wel een sexdate wilt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:20 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus Christus
Het is niet eens tijd voor lunch en ik heb de eerste die over mijn 'behoeftes' begint al weer aan mijn broek hangen
Zelfs fokkers zijn smoother dan de gemiddelde tinder gebruiker de laatste tijd
Het is een domme tactiek. 9 uit 10 vrouwen gaat hier niet op in terwijl er genoeg best gewoon een date zonder gedoe willen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:14 schreef cpanker het volgende:
[..]
Tactiek om snel een vrouw te vinden die wel een sexdate wilt.
(mits de openingszin niet: "Neuken?" is)
Date =/= sexdate. 9/10 vrouwen inderdaad, blijft er nog 1 van de 10 over. Genoeg mannen met duizenden matches, sturen massaal berichtjes rond en er blijven er een paar over. Kijk maar eens op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161896583quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is een domme tactiek. 9 uit 10 vrouwen gaat hier niet op in terwijl er genoeg best gewoon een date zonder gedoe willen.
Doe gewoon even 3 tellen leuk of zo
Ik denk dat je meer seksdates krijgt als je het niet zo specifiek benoemdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:14 schreef cpanker het volgende:
Tactiek om snel een vrouw te vinden die wel een sexdate wilt.
(mits de openingszin niet: "Neuken?" is)
Ik bedoelde seksdates oenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:18 schreef cpanker het volgende:
[..]
Date =/= sexdate. 9/10 vrouwen inderdaad, blijft er nog 1 van de 10 over. Genoeg mannen met duizenden matches, sturen massaal berichtjes rond en er blijven er een paar over. Kijk maar eens op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161896583
Alleen moet je dan wel constant gesprekken gaan lopen voeren/dates gaan regelen waardoor het toch minder effectief is. Zo'n zin gebruiken zorgt ervoor dat de ratio "totaal aantal dates:totaal aantal keer in bed geëindigd" een stuk beter wordt. Het bespaart je gewoon tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer seksdates krijgt als je het niet zo specifiek benoemd
Je bedoelde seksdates? zeg dat dan gewoon. Oen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde seksdates oen
En je zult wel kwaliteit overhouden op die manier zeg
Ik weet niet. Volgens mij kan je heel duidelijk uit de vroeg krijgen dat ze seks ziet zitten (en enkel dat) zonder het bewust te benoemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:22 schreef cpanker het volgende:
Alleen moet je dan wel constant gesprekken gaan lopen voeren/dates gaan regelen waardoor het toch minder effectief is. Zo'n zin gebruiken zorgt ervoor dat de ratio "totaal aantal dates:totaal aantal keer in bed geëindigd" een stuk beter wordt. Het bespaart je gewoon tijd.
Kijk als je 1000 matches hebt heb je gewoon niet de tijd om met iedereen lange gesprekken te gaan voeren/dates te gaan houden dus is het (als je echt alleen op zoek bent naar een seksdate) veel makkelijker om een beetje duidelijk te zijn over waar je naar op zoek bent..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet. Volgens mij kan je heel duidelijk uit de vroeg krijgen dat ze seks ziet zitten (en enkel dat) zonder het bewust te benoemen.
Zeker bij een eerste date waarin je nog niet eens zeker weet of je uberhaupt seks met diegene wil (misschien wel veel lelijker), is het handiger.
Maar dat zal ik dan wel zijn
~150 in een dag is te doen. Je hebt programmatjes die automatisch "liken". Als ik me in New York zet met een 20KM ratio is 1000 per dag ook zeker haalbaar. Moet je wel een echt facebook profiel (met interesses) en een paar degelijke fotos hebben want dit schijnt het Tinder algoritme te beïnvloeden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:39 schreef Silenus het volgende:
Je krijgt die 1000 matches toch ook niet op één dag? En je gaat toch sowieso niet aan elk random wijf vragen of ze wil neuken, tenzij je verder echt geen standaarden hebt natuurlijk.
Stel dat je gemiddeld 10 nieuwe erbij krijgt, dan begin je gewoon een normaal/leuk gesprek met de 3 knapste van je 10 matches. En dan kun je best merken/polsen of ze er serieus instaan of niet, zonder meteen zo ordinair te gaan lopen doen. Er zijn genoeg vrouwen die alleen willen neuken, maar alleen sloeries zonder zelfrespect happen op de kneuzen die er binnen 1 seconde over beginnen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:43 schreef cpanker het volgende:
[..]
~150 in een dag is te doen. Je hebt programmatjes die automatisch "liken". Als ik me in New York zet met een 20KM ratio is 1000 per dag ook zeker haalbaar. Moet je wel een echt facebook profiel (met interesses) en een paar degelijke fotos hebben want dit schijnt het Tinder algoritme te beïnvloeden.
Volgens mij een copypaste van dat Amerikaanse bodybuilderforum..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef Fascination het volgende:
Wat een helden; info over jezelf weghalen, maar alles van de ander wel laten staan.
ja maar je woont niet in New Yorkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:43 schreef cpanker het volgende:
[..]
~150 in een dag is te doen. Je hebt programmatjes die automatisch "liken". Als ik me in New York zet met een 20KM ratio is 1000 per dag ook zeker haalbaar. Moet je wel een echt facebook profiel (met interesses) en een paar degelijke fotos hebben want dit schijnt het Tinder algoritme te beïnvloeden.
Kijk, het is maar waar je naar op zoek bent. Ik ben met je eens dat je alleen sletjes gaat vinden op deze manier, maar dat is dan ook het hele doel van de strategie. Het is absoluut geen relatiemateriaal natuurlijk...
preciesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:46 schreef habitue het volgende:
Ik zou dat echt geen flikker aan vinden op die manier.
Juist het spelletje er naartoe is een gedeelte van de fun.
Hoe weet jij waar ik woon? Ik reis elke 3/4 weken naar NY en terug.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar je woont niet in New York
Ik vind het echt een enorm kansloos verhaal
Als je alleen maar op en neer reist woon je er nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:06 schreef cpanker het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar ik woon? Ik reis elke 3/4 weken naar NY en terug.
Ik woon er eens in de 3/4 weken, heb een werkvergunning en een adres.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je alleen maar op en neer reist woon je er niet
De kwaliteit van de vrouwen daalt ook. Het klootjesvolk ontdekt tinder meer een meerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:20 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus Christus
Het is niet eens tijd voor lunch en ik heb de eerste die over mijn 'behoeftes' begint al weer aan mijn broek hangen
Zelfs fokkers zijn smoother dan de gemiddelde tinder gebruiker de laatste tijd
100kg benchquote:
Eeuwige maagd gespot? Ga ergens anders lastig lopen doen, knuppel. Er zijn genoeg jongens die met de paplepel ingegoten krijgen dat ze gewoon maar vriendelijk moeten zijn en vanzelf iemand tegen zullen komen, terwijl dit voor heel veel mannen toch niet zo werkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:18 schreef Mortaxx het volgende:
Fijn dat je ons even komt vertellen hoe het moet! Je bent zeker ook zo'n pick up artist
Advies geven over hoe tinder profiel in te richten = PUA?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Sowieso die BB'ers op FOK!![]()
Gigantisch ego maar waarschijnlijk een kleine pik![]()
En inderdaad, ik ruik PUA
Beetje pretentieus. Er is geen pijl op te trekken en dat maakt Tinder zo interessant.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef cpanker het volgende:
[..]
Advies geven over hoe tinder profiel in te richten = PUA?
Keek net op dat bbforum. Gast krijgt fb berichtje dat vriendin van iemand seks met hem wilt. Ze mag langskomen. Hij gaat zuipen zodat ze mooier lijkt. Nog steeds een 5/10. Neukt haar. Vertelt dit vol trots.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef habitue het volgende:
Stappenplan is dus:
- mooiboypics
- alles liken wat los en vast zit met een tinderscript
- openingszin, iets met neuken erin, naar al je matches.
- standaardloze sletjes neuken.
Klinkt geweldig.
als je een kut karakter hebt werkt het inderdaad niet zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef cpanker het volgende:
[..]
Eeuwige maagd gespot? Ga ergens anders lastig lopen doen, knuppel. Er zijn genoeg jongens die met de paplepel ingegoten krijgen dat ze gewoon maar vriendelijk moeten zijn en vanzelf iemand tegen zullen komen, terwijl dit voor heel veel mannen toch niet zo werkt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je een kut karakter hebt werkt het inderdaad niet zo
Wie heeft geen eigenwaarde? Het meisje of die bb-er?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Keek net op dat bbforum. Gast krijgt fb berichtje dat vriendin van iemand seks met hem wilt. Ze mag langskomen. Hij gaat zuipen zodat ze mooier lijkt. Nog steeds een 5/10. Neukt haar. Vertelt dit vol trots.
I can't. 1800% done. Dan heb je toch totaal geen eigenwaarde. Ga je schamen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Keek net op dat bbforum. Gast krijgt fb berichtje dat vriendin van iemand seks met hem wilt. Ze mag langskomen. Hij gaat zuipen zodat ze mooier lijkt. Nog steeds een 5/10. Neukt haar. Vertelt dit vol trots.
I can't. 1800% done. Dan heb je toch totaal geen eigenwaarde. Ga je schamen
allebeiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft geen eigenwaarde? Het meisje of die bb-er?
Want? Ze hebben no-strings attached seks gehad? Vrouwen mogen toch zeker wel zelf bepalen wat ze met hun lijf doen?quote:
Ben je nu serieus?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft geen eigenwaarde? Het meisje of die bb-er?
Omg je bent serieusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef cpanker het volgende:
[..]
Want? Ze hebben no-strings attached seks gehad? Vrouwen mogen toch zeker wel zelf bepalen wat ze met hun lijf doen?
hij moest zichzelf dronken voeren om haar aantrekkelijk te vinden en vond het toen nog niet...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef cpanker het volgende:
[..]
Want? Ze hebben no-strings attached seks gehad?
Tja ze voelde ze zich beide schijnbaar enigszins tot elkaar aangetrokken en hebben ze beide seks gehad. Wat erg!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij moest zichzelf dronken voeren om haar aantrekkelijk te vinden en vond het toen nog niet...
Maar hij heeft inderdaad seks gehad. Super!
Wat rhbarbje hierboven zegt. Waarom zou je in godsnaam seks hebben als Je iemand niet aantrekkelijk vindt. Omdat seks? Alleen kansloze maagden denken zoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:35 schreef cpanker het volgende:
[..]
Leg eens uit, dan? Wat heeft no-strings attached seks met eigenwaarde te maken?
Voel jij je aangetrokken tot je linker/rechterhand?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat rhbarbje hierboven zegt. Waarom zou je in godsnaam seks hebben als Je iemand niet aantrekkelijk vindt. Omdat seks? Alleen kansloze maagden denken zo
Mi gado. Ik geef het opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:37 schreef cpanker het volgende:
[..]
Voel jij je aangetrokken tot je linker/rechterhand?
ze klinken meer als kansloze knurften zonder zelfrespectquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:37 schreef cpanker het volgende:
[..]
Tja ze voelde ze zich beide schijnbaar enigszins tot elkaar aangetrokken en hebben ze beide seks gehad. Wat erg!
Dude ga ergens anders trollen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:37 schreef cpanker het volgende:
[..]
Voel jij je aangetrokken tot je linker/rechterhand?
Het is gewoon seks om seks te hebben, niks anders dan dat. Voor het meisje is die jongen een dildo, voor die gozer is dat meisje een fleshlight - om het maar even bot te brengen.quote:
ja en hoe sneu is het als je haar dan niet eens aantrekkelijk vindquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:44 schreef cpanker het volgende:
[..]
Het is gewoon seks om seks te hebben, niks anders dan dat. Voor het meisje is die jongen een dildo, voor die gozer is dat meisje een fleshlight - om het maar even bot te brengen.
Of ze willen gewoon graag seks hebben, of ze het meisje nou bijzonder aantrekkelijk vinden of niet...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en hoe sneu is het als je haar dan niet eens aantrekkelijk vinddat is het enige wat ze moet zijn.
Het enige wat dit zegt over die mensen is dat ze niet beter kunnen krijgen (of in ieder geval dat zelf denken en dus genoegen nemen met iemand die ze niet lekker vinden)
ja en een leuke, aantrekkelijke kerel wil ook graag seks hebben en kan dit hebben met een leuk aantrekkelijk meisjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:50 schreef cpanker het volgende:
[..]
Of ze willen gewoon graag seks hebben, of ze het meisje nou bijzonder aantrekkelijk vinden of niet...
Was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef UnicornFarts het volgende:
http://www.trending.nl/ar(...)-eerlijk-zouden-zijn
[ afbeelding ]
*prik*quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
dat maakt niet uit; het werkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent en de meeste mannen geen standaard hebben
Als man zijn er 3 opties :quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat maakt niet uit; het werkt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Als man zijn er 3 opties :
- acute klap in het gezicht/blokkering op tinder
- een giechelende reactie omdat ze denken dat je het niet meent
- de vraag wanneer je langs komt
Take your pick
Sletquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of gewoon dequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Take your pick
Ik zou jouw benen om m'n nek leggen en je dragen als een kroontjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die zulke grapjes niet eens doorhebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Take your pick
Verschrikkelijk als je elke grap moet gaan uitleggen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die zulke grapjes niet eens doorhebben.
'Vandaag ook zin in worst?'
'Huh nee? Ik zei dat ik gisteren toch al worst had gehad?!'
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voorbeeld; iemand zei dat hij gister vis gegeten had
'heb je vandaag weer zin in vis'?
Dit dus. Als een vrouw haar eigen vagina "vis" noemt nou nvm danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]Whut?! wat voor boys vinden dit leuk?
Ik heb dus zo'n collega. Dan eet je een banaan ofzo en dan vraagt mijn mannelijke collega, Ja vind je dat lekker zo'n vol mondje? En als je dan antwoord met een zwoele stem "ik ben dol op bananen..."quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die zulke grapjes niet eens doorhebben.
'Vandaag ook zin in worst?'
'Huh nee? Ik zei dat ik gisteren toch al worst had gehad?!'
Rode kaart voor zulke types.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit dus. Als een vrouw haar eigen vagina "vis" noemt nou nvm dan
[..]
Ik heb dus zo'n collega. Dan eet je een banaan ofzo en dan vraagt mijn mannelijke collega, Ja vind je dat lekker zo'n vol mondje? En als je dan antwoord met een zwoele stem "ik ben dol op bananen..."
Dan hoor je ineens mijn andere vrouwlijke collega tussendoor "Ohhhh ja dat vind ik ook het lekkerste fruit!"
Er zitten landelijk echt maar 20 vrouwen op die app of wat? Locatie Amsterdam, ben al door alle fotosquares heen en heb range op oneindig staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef Godshand het volgende:
Into-my-life meisje, stelt into my life treden uit. Echter geen zieken of doden in de familie dus het valt alleszins mee.
Het gaat naar 2e Pinksterdag
Regio Amsterdam genoeg, maar als ik ergens anders ben pas ik de locatie aan en valt het alleszins nog mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er zitten landelijk echt maar 20 vrouwen op die app of wat? Locatie Amsterdam, ben al door alle fotosquares heen en heb range op oneindig staan.
Daar gaat je leven.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:43 schreef Stink-ui het volgende:
Ik krijg tinder niet meer aan de praat help!!
Over naar Fok DMquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:43 schreef Stink-ui het volgende:
Ik krijg tinder niet meer aan de praat help!!
heb je lekker geslapen afgelopen nacht?quote:
Heerlijk! lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:03 schreef Grielen het volgende:
[..]
heb je lekker geslapen afgelopen nacht?
Nee maar ik was door mn bed heen gezakt hoor had niks met GoT te makenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heerlijk! lief dat je het vraagt
en jij dan?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee maar ik was door mn bed heen gezakt hoor had niks met GoT te maken
Dat heeft er wel aan bijgedragenquote:
ligt er aan hoe aantrekkelijk de ander jou vindtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Take your pick
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik zou jouw benen om m'n nek leggen en je dragen als een kroontje
klinkt beide goedquote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:55 schreef Grielen het volgende:
Ik zou haar benen om mijn nek leggen en haar dragen als een slabbetje. Dan hebben we beide profijt
wat dequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze tekst:
Ik ben Senta en ik word soms geslagen door duivelse debieltjes van 8
___!!!
Vrouwen kunnen er dus ook wat van.
Ach ik heb mijn lengte, studie en woonplaatsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
al is mijn tagline niet veel beter
'het maakt mij niet uit wat er eerder kwam, het kip of het ei, zolang iedereen maar komt'
Ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat deheeft ze dat als tagline?
Subtielquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
al is mijn tagline niet veel beter
'het maakt mij niet uit wat er eerder kwam, het kip of het ei, zolang iedereen maar komt'
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben nou eenmaal niet erg subtiel
Ik gebruik wel eens 'roses are re, violets are blue, i left out the d, because i want it from you'quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_openingszinnen.html
Roses are red, violets are blue.
We're having sex tonight because I'm stronger than you.
Zo fout maar ik moest wel lachen.
Daar zou ik best om kunnen lachen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
enigszins leuke mannen vinden op hot or not is bijna onmogelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef UnicornFarts het volgende:
En nu iedereen massaal naar Hot or Not net als dat iedereen van Whatsapp naar Telegram overstapte!
Ik heb toen hier een paar screenshots geplaatst, wat een freaks. In een dag eraf gegooidquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
enigszins leuke mannen vinden op hot or not is bijna onmogelijkhet niveau
Dito.quote:
Godver, die had ik vanmiddag nodig. Was op zoek naar de slechtste openingszin ooitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens 'roses are re, violets are blue, i left out the d, because i want it from you'
Ik zou die nooit als openingszin gebruikenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver, die had ik vanmiddag nodig. Was op zoek naar de slechtste openingszin ooit.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
'hey ik zie dat je lege handen hebt' en dan zn hand op mn kont plaatsen
Tijd voor een echt man danquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:12 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan me er echt niet toe zetten vandaag, niveau ligt weer veel te laag op Tinder...
Die gast van een week geleden, die me direct verwijderd had, stuurde ook vandaag opeens een facebook berichtje. Stalker much?
Mijn voorlopige conclusie is dat Groningen geen echte mannen huisvest.quote:
Kan het filmpje niet zien, maar komt mijn Noordpool/IJsbreker er in voor? Zo nee dan ben ik gewoon origineelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef UnicornFarts het volgende:
Hé!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn voorlopige conclusie is dat Groningen geen echte mannen huisvest.
Laat die mannen even en et nou gewoon die filter naar beneden.. trust me..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Groningenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja nee sorry. 1/3quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Laat die mannen even en et nou gewoon die filter naar beneden.. trust me..Je krijgt zo wel even DM.
Prima stad voor uitgaan, seks en je vermoeien op de Martini toren. Daarna heb je het ook wel weer gezien...quote:
En wat denk je dat de gemiddelde student uitvoert?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Prima stad voor uitgaan, seks en je vermoeien op de Martini toren. Daarna heb je het ook wel weer gezien...
Och ja, als je niet meer studeert he? Verder ook goede studies uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En wat denk je dat de gemiddelde student uitvoert?Overigens is het prima winkelen hier, veel (kunst)gallerieën, veel toneel en muziek, natuur op fietsafstand... Wat hebben andere steden te bieden wat Groningen niet heeft?
Al moet ik zeggen dat ik niet van plan ben hier te blijven na mijn afstuderen hoor.
Kom naar Alkmaarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En wat denk je dat de gemiddelde student uitvoert?Overigens is het prima winkelen hier, veel (kunst)gallerieën, veel toneel en muziek, natuur op fietsafstand... Wat hebben andere steden te bieden wat Groningen niet heeft?
Al moet ik zeggen dat ik niet van plan ben hier te blijven na mijn afstuderen hoor.
Tja, het hangt er vanaf wat je zoekt. Ik vind Londen echt een geweldige stad.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Och ja, als je niet meer studeert he? Verder ook goede studies uiteraard.
Ik vind het een leuke stad, Groningen maar jammer dat het zo'n eiland in al dat Groningse groen is...
Ik weet niet eens waar dat ligt.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat ligt.Noord Holland?
Maar voorlopig kruip ik lekker weg in mijn Groningse bedje.Welterusten!
Topografie kennis van tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dat ligt.Noord Holland?
Maar voorlopig kruip ik lekker weg in mijn Groningse bedje.Welterusten!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben 1x in Groningen geweest. Ik heb alleen maar koeien gezien
De mooiste stad van de wereld niet kennenquote:
Ik ben nog nooit in Groningen geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Dit dusquote:
Ik zal even een sticker voor je pakken, die heb je wel verdiend. En je krijgt een smiley in je schriftjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Sarasi het volgende:
Zeg, jullie allemaal lachen, maar ik had gewoon gelijk met mijn Noord Holland!
Wat lief van je. Nu kan ik weer fijn dromen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zal even een sticker voor je pakken, die heb je wel verdiend. En je krijgt een smiley in je schriftje
Wat doe je hier dan ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Niveau is hier weer denderend hoog zie ik
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Sarasi het volgende:
Zeg, jullie allemaal lachen, maar ik had gewoon gelijk met mijn Noord Holland!
Groot-Alkmaar heeft anderhalf keer zoveel inwoners als Groningen, ik denk dat ze gewoon mij zat te trollen door net te doen alsof ze de mooiste stad van de wereld niet kentquote:
Utregquote:
Ja als je Noord-Holland uitrijdt ben je te ver gegaan iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
Dan ga je lekker Tinderen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef Silenus het volgende:
Jongens dit provinciale gelul in de marge boeit echt niemand.
Ben jij DE firefly?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
Er gaat niets boven Groningen.
Letterlijk.
Ik hoop van niet...quote:
Vrouwen vingeren op de dansvloer? Chicks picken in de trein alsof het niks is de hele mikmak?quote:
Nee, dat kan ik absoluut niet zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Vrouwen vingeren op de dansvloer? Chicks picken in de trein alsof het niks is de hele mikmak?
Ow wacht ik zie het al, ik verwar je met firefly3, my bad.quote:
Oh ja die, is dat niet een enorme kneusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Ow wacht ik zie het al, ik verwar je met firefly3, my bad.
Daarom ook die 3 opties. De aantrekkelijkheidsgraad bij optie 1 en optie 3 lijken me duidelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ligt er aan hoe aantrekkelijk de ander jou vindt
Verder zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik was er vorige week nog. Helaas niet voor een date maar voor een klus in een TBS-kliniek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Een wel gerespecteerde user in de pua-kringen ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ja die, is dat niet een enorme kneus? In dat dating-topic?
Het is dat ik weiger Danny een cent te geven, anders had ik m'n naam al lang veranderd.
Wie wil dat nu niet!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Vrouwen vingeren op de dansvloer? Chicks picken in de trein alsof het niks is de hele mikmak?
Ja, hoiquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lijkt me niets eigenlijkquote:
Een cocktail van vrouwensappen aan je vingersquote:
Ik moet ook maar weer eens inloggen. Kijken of er nog matches bij gekomen zijn sinds gisteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
Oef shitload aan matches erbij, tevens 0,0 zin in chatten.Het is ook meer bezigheidstherapie dan iets anders ook.
Doe je dat morgen tochquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
Oef shitload aan matches erbij, tevens 0,0 zin in chatten.Het is ook meer bezigheidstherapie dan iets anders ook.
Hoef je niet meer in de rij te staan aan de barquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:35 schreef habitue het volgende:
Een cocktail van vrouwensappen aan je vingers![]()
Ik heb er al weken geen zin inquote:
Snap ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:45 schreef habitue het volgende:
Ik heb er al weken geen zin inDM en WA vind ik wel even voldoende
Zal ze wel haar account verwijderd hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:27 schreef Gh0stface het volgende:
Het is me toch maar een rare app, dezelfde meisje die ik geliked heb komt erna weer 5x voorbij en moet ik haar opnieuw 5 x liken, dafuq?
En dan die zelfde dag weer terug brengen en dat keer op keer? Heb dat ook wel met anderen meegemaakt btw..quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:31 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Zal ze wel haar account verwijderd hebben.
Ik heb dat ook met een iemand gehadquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:27 schreef Gh0stface het volgende:
Het is me toch maar een rare app, dezelfde meisje die ik geliked heb komt erna weer 5x voorbij en moet ik haar opnieuw 5 x liken, dafuq?
Deze x neem ik aan dat je het niet tot een match liet komen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met een iemand gehadwelgeteld 16 keer tegengekomen op hot or not en tinder
dus ik sprak hem bij iedere match weer aan van 'duuuuude, dafuq'
Laatste keer dat ik een match was met hem zei hij sorry, dus ik blokkeerde hem ( ik blokkeer iedereen waarvan het gesprek dood is gevallen of waarvan ik t nummer heb) en ging verder, kom ik hem gister WEEER tegen
jawelquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:25 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Deze x neem ik aan dat je het niet tot een match liet komen?
Sletjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef habitue het volgende:
nog geen match, de motherfuckerquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:39 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ok, Interesting! Nu weer op de blok?
Giggity.quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nog geen match, de motherfucker
Sup Fax. Nog matches de lastste tijd?quote:
Helemaal niet meer? Ook niet na uitloggen, verwijderen, telefoon herstarten, installeren? Waar loopt het vast dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:36 schreef Stink-ui het volgende:
Nope krijg tinder niet meer aan de praat ..
met "normale" Facebook foto's doet alles het perfect. Na het aanpassen van foto's en extra toevoegen pakt de app geen nieuwe mensen op. Dus moet ik het doen met pauper foto's van mijn Facebook paginaquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Helemaal niet meer? Ook niet na uitloggen, verwijderen, telefoon herstarten, installeren? Waar loopt het vast dan?
Hm. Vaag. Tja of je verandert even je facebookfoto's en maakt dan Tinder aan. Of een Tinder facebookaccount met alleen de foto's die je op Tinder wil hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
met "normale" Facebook foto's doet alles het perfect. Na het aanpassen van foto's en extra toevoegen pakt de app geen nieuwe mensen op. Dus moet ik het doen met pauper foto's van mijn Facebook pagina
Maakt het wat uit als foto's in een album staan die niemand kan zien ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hm. Vaag. Tja of je verandert even je facebookfoto's en maakt dan Tinder aan. Of een Tinder facebookaccount met alleen de foto's die je op Tinder wil hebben.
Voor zover ik weet niet, nee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Maakt het wat uit als foto's in een album staan die niemand kan zien ?
Ik wacht anders ondertussen al minstens 3 weken op pics van iedereen, en heb ze nogsteeds niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed punt.. Wel mooi om er als vers vlees in te komen, je weet binnen een dag of 3 hoe iedereen eruit ziet.
Die van mij heb je gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wacht anders ondertussen al minstens 3 weken op pics van iedereen, en heb ze nogsteeds niet.
Wat doe ik fout
Nietquote:
Nietquote:
Jahee nu wel dan toch. Of doe ik iets kneuzerigs fout?quote:
Hint: Mijn username is niet Silkquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jahee nu wel dan toch. Of doe ik iets kneuzerigs fout?
Je hebt ze per ongeluk naar mij gestuurd. Not badquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jahee nu wel dan toch. Of doe ik iets kneuzerigs fout?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef habitue het volgende:
[..]
Je hebt ze per ongeluk naar mij gestuurd. Not bad
Van mij weet je hoe ik eruit zie, of moet ik nog een pic met (huidig) baardje sturen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wacht anders ondertussen al minstens 3 weken op pics van iedereen, en heb ze nogsteeds niet.
Wat doe ik fout
Ja, doe toch maarquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:27 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij weet je hoe ik eruit zie, of moet ik nog een pic met (huidig) baardje sturen?
quote:
Komt goed, al word dat wel pas vanmiddag. Ik zit nu bij een klant een brief voor hem uit te werkenquote:
Gebruik het niet meerquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Sup Fax. Nog matches de lastste tijd?
Zeg, hoef jij niet te werken?quote:
i know rightquote:
altijd leuk als je weet hoe iemand eruit zietquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
p.s. Waarom is iedereen zo nieuwsgierig?
Gewoon opnieuw installeren en nog een keerquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij vind hier geen mensen meer. Verwijderd, afstand verzetten helpt niet ...
Ik heb hetzelfde gehad.. Account verwijderen en niet meer aan je foto's komen !quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij vind hier geen mensen meer. Verwijderd, afstand verzetten helpt niet ...
Ik heb dat ook een keer gehad. Uitloggen en opnieuw inloggen hielp bij mij. Vervolgens kreeg ik als eerste een hele rits aan profielen te zien die mij hadden gelikedquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehad.. Account verwijderen en niet meer aan je foto's komen !
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad. Uitloggen en opnieuw inloggen hielp bij mij. Vervolgens kreeg ik als eerste een hele rits aan profielen te zien die mij hadden geliked
Kan je eindelijk eens de mensen liken die je per ongeluk hebt afgekeurd omdat je zo in die modus zat met je vingerquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:11 schreef Stink-ui het volgende:
[..]keer opnieuw beginnen is ook geen straf..
Dit dus..quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eens de mensen liken die je per ongeluk hebt afgekeurd omdat je zo in die modus zat met je vinger
Dank jequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:17 schreef Stink-ui het volgende:
Dit dus..
Ben al wat lekkers tegengekomen
Nee ik heb vandaag vrij en morgen ook nog eens om lekker huizen te bekijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg, hoef jij niet te werken?
p.s. Waarom is iedereen zo nieuwsgierig? Jij hebt foto's gezien, is dat nu zo interessant?
Of jou geblokkeerd kan ook nogquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef Grielen het volgende:
Mijn tinderdate heeft d'r tinder verwijderd, dat zal toch wel een goed teken zijn?
Of ze installeerd opnieuwquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef Grielen het volgende:
Mijn tinderdate heeft d'r tinder verwijderd, dat zal toch wel een goed teken zijn?
Ja, want ze heeft al helemaal bedacht hoe jullie huis eruit gaat zien en hoeveel kinderen jullie krijgen en hoe ze gaan heten, dus Tinder heeft ze niet meer nodig. Heel goed teken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:50 schreef Grielen het volgende:
Dat denk je, maar eigenlijk heeft ze je het nummer van een auto-reply bot gegeven.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Grielen het volgende:
Er is wel gewoon whatsapp contact dag en nacht
Vrijstaand huis aan de buitenrand van de stad, of in een dorp,2 jongens en een meisje, Luc en Nico en Sarahquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, want ze heeft al helemaal bedacht hoe jullie huis eruit gaat zien en hoeveel kinderen jullie krijgen en hoe ze gaan heten, dus Tinder heeft ze niet meer nodig. Heel goed teken.
Na hoeveel dates en heeft ze je niet gewoon geblokkeerd?
Engerd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vrijstaand huis aan de buitenrand van de stad, of in een dorp,2 jongens en een meisje, Luc en Nico en Sarah
Ongesteld?quote:
Niet meer aan je foto's komen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nee we houden er rekening mee dat onze kinderen misschien in het verkeerde lichaam zijn geboren dus het kan altijd nog lucien nicoline en sander worden na de transitiequote:
Maark je er keesje van! Kan makkelijk en schijnt trendy te zijn!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:59 schreef Grielen het volgende:
Nee we houden er rekening mee dat onze kinderen misschien in het verkeerse lichaam zijn geboren dus het kan altijd nog lucien nicoline en sander worden na de transitie
Mijn alarm gaat af als ik dit hoor! Ik zou rennen zo hard als je kan!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vrijstaand huis aan de buitenrand van de stad, of in een dorp,2 jongens en een meisje, Luc en Nico en Sarah
Ik had eerder nooit deze bug... Nu heb ik hetzelfde probleemquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja de app deed het gewoon als ik mijn foto's met rust liet . Als ik ze ging veranderen deed de app niet meer zoekenquote:
Ik snap 't niet. Wanneer ging hij dan wel weer zoeken? Als je terugveranderde?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja de app deed het gewoon als ik mijn foto's met rust liet . Als ik ze ging veranderen deed de app niet meer zoeken
Kan niet want ik heb al een caravan van onze gezamelijke rekening gekocht, dus dan kunnen we naar de veluwe of Frankrijk op de campingquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou gillend wegrennen als ik haar was.
Als Grielen daarover begonnen is er idd een hele grote kans dat hij gewoon geblokt is zodat hij niet kan zien wanneer ze online is op Tinder en verder lekker het sletje uithangt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou gillend wegrennen als ik haar was.
Nee.. Daarna deed hij niets meer. Nu heb ik de foto die ik wil als profiel foto van mijn Facebook gedaan. En nu werkt het wel..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Wanneer ging hij dan wel weer zoeken? Als je terugveranderde?
Raaarrrrrrrquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:05 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Nee.. Daarna deed hij niets meer. Nu heb ik de foto die ik wil als profiel foto van mijn Facebook gedaan. En nu werkt het wel..
Als je account verwijderd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Wanneer ging hij dan wel weer zoeken? Als je terugveranderde?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:04 schreef Grielen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De regel is dat je naaktfoto's op tinder gooit en niet op Facebookquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je account verwijderd.
Punt is, sommige fotos wil ik niet op tindr hebben...
Ja maar je moet toch zelf instellen welke foto's je op tinder wilt? Dat doettie toch niet automatisch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je account verwijderd.
Punt is, sommige fotos wil ik niet op tindr hebben...
Idd. je kan sommige foto's gewoon verwijderen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch zelf instellen welke foto's je op tinder wilt? Dat doettie toch niet automatisch?
Als ik dat ga doen kan ik weer een account weggooien..quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. je kan sommige foto's gewoon verwijderen.
Toevoegen is wat anders dan verwijderen natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen kan ik weer een account weggooien..
Gaan wij nog een keer proberen te matchen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De regel is dat je naaktfoto's op tinder gooit en niet op Facebook
durf ik ook nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toevoegen is wat anders dan verwijderen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |