Nooit verkeerd om tegen een sterke vent aan te kruipen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dan had je zeker graag een man naast je gewild om je te beschermen en je te troosten na een nare droom
Ik ben er voor je als je me nodig hebt over een half uurtje, als de aflevering klaar isquote:
Ik snap sowieso geen kut van het tijdsyteem van Tinder. Gematcht worden met iemand die je dagen geleden geliked hebt en die dan ook al dagen niet online is geweest, dat soort shit. Volgens mij klopt er niets van, maar ik heb nog geen interessant genoeg gesprek gehad om me er druk over te makenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie die shit reactie tijd van Tinder ook / qua melding dat je bericht hebt enzo?
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben er voor je als je me nodig hebt over een half uurtje, als de aflevering klaar is
Lolquote:Op maandag 2 juni 2014 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap sowieso geen kut van het tijdsyteem van Tinder. Gematcht worden met iemand die je dagen geleden geliked hebt en die dan ook al dagen niet online is geweest, dat soort shit. Volgens mij klopt er niets van, maar ik heb nog geen interessant genoeg gesprek gehad om me er druk over te maken.
Ja, idem met matches.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:05 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie die shit reactie tijd van Tinder ook / qua melding dat je bericht hebt enzo?
Al klaar met kijken?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Matches boeien me niet, maar wat snelheid bij gesprekken zou wel prettig zijn.
Dat snap ik, maar jouw lijst met matches is zeer waarschijnlijk ook wat langer dan mijn lijstje.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Matches boeien me niet, maar wat snelheid bij gesprekken zou wel prettig zijn.
Ik heb genoeg matches, maar 1 gesprek.. die niet looptquote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar jouw lijst met matches is zeer waarschijnlijk ook wat langer dan mijn lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Opent armen, wachtend tot je er in komt rennen*quote:
Nouja, niet om het gruwelijke, maar zo.. zondequote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef Grielen het volgende:
*Opent armen, wachtend tot je er in komt rennen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:46 schreef Grielen het volgende:
Niet klikken Hungry_JoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg niet dat de manier waarop niks met je deedquote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, niet om het gruwelijke, maar zo.. zondeNiet van hem, maar van die andere, die binnenkort
Dat ik even wegkeek, maar thats all. Verrast me niet ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zeg niet dat de manier waarop niks met je deed
Wil je mij dan vasthoudenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik even wegkeek, maar thats all. Verrast me niet ofzo.
Ik zie er misschien uit als een stoere man maar ik heb ook maar een klein hartje hoorquote:
Dan moet je janken bij een romcom, niet bij zoietsquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zie er misschien uit als een stoere man maar ik heb ook maar een klein hartje hoor
Zo klein is het hartje nou ook weer nietquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je janken bij een romcom, niet bij zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |